ik heb een "probleem" dat als ik goed wil optrekken dan voel je dat de motor schokt(stotterd) tijdens het optrekken,nou weet ik dat je van een 1,4 niet veel moet verwachten maar toch zou ik graag willen weten wat het probeleem zou kunnen zijn.en hoe ik het zou kunnen oplossen.
alvast bedankt
Motorsteunen vervangen ? (ik bedoel die rubbers)
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-01-10 17:09 ]
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-01-10 17:09 ]
Op een R19 RL??? Das toch een C3J-motor? Precies dezelfde als ik heb ! !On 2002-01-10 17:03, Tino
wrote:
Nou denk eerder dat het een carb. probleempje is.
Kijk ff naar je ontsteking, maak de boel goed schoon en vervang meteen je bougiekabels. Als het goed is, rijdt'ie nu veel beter
Als je een beetje leert omgaan met de auto, zal je 'm behoorlijk waarderen.On 2002-01-10 16:50, chris-r19
wrote:
ik heb een "probleem" dat als ik goed wil optrekken dan voel je dat de motor schokt(stotterd) tijdens het optrekken,nou weet ik dat je van een 1,4 niet veel moet verwachten maar toch zou ik graag willen weten wat het probeleem zou kunnen zijn.en hoe ik het zou kunnen oplossen.
alvast bedankt
De combinatie met de Cléon motor is één van de meest betrouwbare:
Zo hoef je nooit de distributieriem te vervangen omdat er een onderhoudsvrije ketting in zit
Een laag pk/l verhouding zorgt ook voor een lange levensduur (kijk maar naar bedrijfsauto's)
En hij is redelijk zuunig.
Aan de andere kant maakt'ie wat meer herrie, hij is niet zo bijster snel (al haalt 'ie gemakkelijk 175 op de teller).
Let wel op dat de inlaatspruitstukpakkingen niet gaan lekken, dat zorgt voor zeer slecht stationair lopen.
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
[/quote]
Op een R19 RL??? Das toch een C3J-motor? Precies dezelfde als ik heb ! !
Kijk ff naar je ontsteking, maak de boel goed schoon en vervang meteen je bougiekabels. Als het goed is, rijdt'ie nu veel beter
[/quote]
bedankt voor deze info,het probleem lach inderdaad aan de onsteking,bij m'n de grote beurd van m'n 19 zijn de bougies,kabels,verdelerkap en rotor vervgangen en het probleem is opgelost
en over de sterkte van de blokken heb je gelijk,bij de dealer bij mij zeiden ze dat ook al,daarom hebben ze daar meer r19 staan als bruikleen,weinig onderhoud en ze starten (bijna) altijd.
Op een R19 RL??? Das toch een C3J-motor? Precies dezelfde als ik heb ! !
[/quote]
bedankt voor deze info,het probleem lach inderdaad aan de onsteking,bij m'n de grote beurd van m'n 19 zijn de bougies,kabels,verdelerkap en rotor vervgangen en het probleem is opgelost
en over de sterkte van de blokken heb je gelijk,bij de dealer bij mij zeiden ze dat ook al,daarom hebben ze daar meer r19 staan als bruikleen,weinig onderhoud en ze starten (bijna) altijd.