Nou , op zich is dat allemaal niet zo erg hoor, hoe minder tegendruk, hoe beter. Het is niet schadelijk naar mijn weten. Maar als het superirritant wordt zou ik het fff laten lassen bij de Kwik-Fit (oeii) ofzo.
Kan ook het moment zijn om eens voor een andere blaaspijp te gaan rondneuzen..
Kan ook het moment zijn om eens voor een andere blaaspijp te gaan rondneuzen..
Ok...Tack bedankt..
Nou het geluid op zich klinkt wel cool..
Dus kan er nog wel even mee doorrijden..
Ja een andere pijp is misschien op langer termijn wel iets.. maar dan heb je wel te maken het fenomeen geld (dinero!!)
Thanx..
Heb dus nu mijn post verwijderd maar dat helpt niets.... de topic blijft bestaan...
Sorry Bas...
de orignele topic was dus dat mijn uitlaat net voor de einddemper is doorgeroest en afgezien van het zwaardere geluid
wil ik graag weten wat voor schadelijke gevolgen het kan hebben.... (positieve gevolgen mag ook
)
[ This message was edited by: che on 2002-01-18 12:46 ]
Nou het geluid op zich klinkt wel cool..
Dus kan er nog wel even mee doorrijden..
Ja een andere pijp is misschien op langer termijn wel iets.. maar dan heb je wel te maken het fenomeen geld (dinero!!)
Thanx..
Heb dus nu mijn post verwijderd maar dat helpt niets.... de topic blijft bestaan...
Sorry Bas...
de orignele topic was dus dat mijn uitlaat net voor de einddemper is doorgeroest en afgezien van het zwaardere geluid

[ This message was edited by: che on 2002-01-18 12:46 ]
Zorg wel dat ie goed vast zit. Als ie namelijk eronderuit stuitert heb je een probleem.... zal degene die dan achter je rijdt ook niet blij mee zijn...
-
mijn uitlaat rammelt ook een beetje tegen mijn uitsparing van mijn bumper aan.. is daar een oplossing voor of had ik gewoon niet zo'n gruwelijk grote devil demper moeten kopen '96 mm' ?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Strookjes rubber in de uitsparing lijmen zo smal dat je ze niet ziet, dat zal al een hele hoop schelen.On 2002-01-18 16:43, JBL-GT-Turbo
wrote:
mijn uitlaat rammelt ook een beetje tegen mijn uitsparing van mijn bumper aan.. is daar een oplossing voor of had ik gewoon niet zo'n gruwelijk grote devil demper moeten kopen '96 mm' ?
KRZ vertel effe in wie is wie topic wie je bent enzo. Welkom op de site
-
thanx.. zal het doen zodra teentjes weer heel zijn..
moet ook mijn lekke dakkie effe fixen.. stomme sunroof.. 'tis nu een rainroof 

Ah een gt met 'rustgevende druppel effecten' 
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-01-18 17:06 ]

[ This message was edited by: Ploegah on 2002-01-18 17:06 ]
-
nee een GT die op dit moment zijn eigen passagiersstoel aan puin helpt met die klote regen die binnendrupt door de rubbers heen.. schoonmaken en opnieuw invetten is het advies?
Je hebt er geen sunroof voor nodig voor lekkage ik heb het gvd ook. Waar het vandaan komt weet ik niet maar aan mijn IR-sensor hangt de hele tijd een druppel. (misschien heb me CPV een druiperd)
-
raamrubbers??!? dat kan het zijn.. maar bij mij zit duidelijk bij de omlijsting van mijn sunroof wat druppeltjes en daar komt het ook naar beneden vallen bij hevig stuurwerk en beetje te hard remmen..