weet iemand wat een nieuwe stoffen cabrio kap van een renault 19 cabrio kost.
ik neem aan dat de kap van een 16v hetzelfde is als de van een gewone 19 cabrio.
ben nog steeds op zoek naar een mooie dacht dat ik er een gevonden had.
maar er moest een nieuwe kap op.
en flink wat krassen en roest op de plaats waar de dorpel overgaat in het spatscherm achter.
en na een kwartiertje rijden waarbij de motor goed warm was geworden tikten de klepstoters nog.
maar hij was wel goedkoop.
maar er moest een nieuwe kap op.
en flink wat krassen en roest op de plaats waar de dorpel overgaat in het spatscherm achter.
en na een kwartiertje rijden waarbij de motor goed warm was geworden tikten de klepstoters nog.
maar hij was wel goedkoop.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Weet nog een hele mooie en goede te koop te staan voor weinig. MEt leren bekleding en goede kap. Kopen en rijden.
Nope die niet.On 2002-01-17 21:03, jacco 16v
wrote:
is dat die zwarte die op marktplaats staat
Je kunt em mailen op <a href="mailto:michiel_oegema@hotmail.com" target="_new">michiel_oegema@hotmail.com</a> of bellen op 0647136632. Ik ken em vrij goed, hij heeft ook nog een Gt en komt hier zo nu en dan. Bel em ff of mail ff dan kun je meer info krijgen.
dan moet ik eerst nog mijn clio tje verkopen.
en ik weet niet of ik dat wel moet doen.
heb er net veel geld en tijd ingestoken.
die 19 cabrio die ik had gezien koste maar 2500 mark kijk dat is er nog wel naast te doen.
en ik heb geen idee wat mijn clio gaat opbrengen.
volgens mij niet al te veel stalen 14" velgen geen stuubekrachtiging.her en der een deuk.
import wagen heeft schade gehad en geen aantoonbare km stand en zo kan ik nog wel even door gaan.
kijk als mijn clio nog 8500 gulden zou opbrengen zou ik het nogwel doen.
maar ik denk dat ik er nog geen fl 5000 voor krijg.
en ik weet niet of ik dat wel moet doen.
heb er net veel geld en tijd ingestoken.
die 19 cabrio die ik had gezien koste maar 2500 mark kijk dat is er nog wel naast te doen.
en ik heb geen idee wat mijn clio gaat opbrengen.
volgens mij niet al te veel stalen 14" velgen geen stuubekrachtiging.her en der een deuk.
import wagen heeft schade gehad en geen aantoonbare km stand en zo kan ik nog wel even door gaan.
kijk als mijn clio nog 8500 gulden zou opbrengen zou ik het nogwel doen.
maar ik denk dat ik er nog geen fl 5000 voor krijg.
SEIZE SOUPAPES CABRIO