-
- Contacteer:
Dat heb ik dus nog nooit gezien, een Laguna cabrio... Ik vraag me af of die eigenlijk wel ergens op deze aardkloot rondrijden, aangepast door iemand die echt een laguna Freak is?
Had je maar moeten komen, dan had er een Laguna bij de foto's gestaanOn 2002-01-16 20:15, Just the Cook
wrote:
Shit, ik mis toch Laguna's...

-
Laguna's waren er wel...keb alleen geen opgeleukte gezien
-
- Über-Spammer
Floris waar zijn jou foto's???
-
- Über-Spammer
maar niet in dit Forum neem ik aan 

hehehehehe ik ken die eigenaar van die rooie clio coupe. Hij heeft een tijdje te koop gestaan maar hij hoorde dat er ongeveer 5 origineel op ned kenteken zijn gebracht dus hield hij hem. Hij kent jou trouwens ook menno. Hij heeft ook een renault 4 gehad met een alpine turbo blok. Zover ik het had begrepen was hij ongeveer de eerste met een 4 alpine(turbo)On 2002-01-15 12:48, Menno
wrote:
iemand nog een foto gemaakt van die rode clio coupe?
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
een oranje?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Hij heeft wel gezegt welke kleur hij was maar ik kan me het niet herrinneren. Terwijl ik zaterdag met hem gepraat had. En toen vertelde hij dat hij menno wel kende. Net zo als folkert, die kent hij ook. Volgens mij kent hij iedereen met een 4 alpine turbo.
There will be plenty of time to rest when your dead
Die mooie blauwe vier alpine die daar voor 't pand stond heeft hij gebouwd.On 2002-01-30 18:59, catrinus
wrote:hehehehehe ik ken die eigenaar van die rooie clio coupe. Hij heeft een tijdje te koop gestaan maar hij hoorde dat er ongeveer 5 origineel op ned kenteken zijn gebracht dus hield hij hem. Hij kent jou trouwens ook menno. Hij heeft ook een renault 4 gehad met een alpine turbo blok. Zover ik het had begrepen was hij ongeveer de eerste met een 4 alpineOn 2002-01-15 12:48, Menno
wrote:
iemand nog een foto gemaakt van die rode clio coupe?
4tjes alpine turbo had ik eigenlijk nog nooit gezien voordat ik er zelf een bouwde. Ze zullen er vast wel geweest zijn hoor, maar ik ken ze niet.