nu zaterdag wordt m'n williams herspoten in het jawel williams blauw, ik heb hem nog niet zo lang geleden gekocht en de krasjes en blutsen moesten eruit voor ik hem inschrijf, maarreuh...
Ik heb enkele probleempjes met de kleur vooraan van de onderdelen. En ik vermoed ook dat er een verschil is tussen degene gemaakt voor januari '94 en degene van daarna, dat zou toch al veel verklaren voor mij

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/tangomad/clio2.html" TARGET="_blank">Hier</A><!-- BBCode End --> is een foto van een niet echt originele willi, maar het maakt me het iets gemakkelijker het uit te leggen.
Onder de koplampen is er een (in dit geval)gouden boordje wat met een lijst met elkaar in verbinding staat. Bij mijn willi is dit in het grijs en bij die van Robert dB in het blauw. En in het midden van de voorbumper is er bij de mijne ook een grijs lijstje tussen de mistlichten (op foto wel blauw) wat bij Robert ook weer blauw is!
Zou het kunnen dat bij de eerst serie willi's dit grijs was en bij de tweede serie vanaf begin '94 blauw???
Tell me!
Andere verschillen zijn onder andere de 2.0 die eerst achter het zijpinkertje stond en daarna op de stootlijst op de deuren,de stootlijsten zelf, het serienummer op dashboard,...
Ik wil hem origineel houden maar weet ff niet meer wat nu juist origineel is/was!

[ This message was edited by: wim on 2002-01-16 00:02 ]