Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Oke het is wel beetje offtopic, maar ik kan jullie hulp hard gebruiken..

verhaaltje: Ik doe Techinsche Informatieca en nu is het zo ver dat ik dus stage loop bij een computerbedrijf. Heel leuk zou je zeggen, maar school wilde dat iedereen een 'Verslag' ging maken dat met een Technisch iets te maken heeft.. ik moet er wel 3 maken.. (stage is bijna afgelopen)

oke hier komt het..

ik heb dus 3 verslagen gemaakt.. de eerste was goed :grin: maar de 2de is dus afgekeurd. :sad:
helaas weet ik dit dus veel te laat want heb mijn 3de al af.. en als ik alle punten bekijk word mijn 3de dus ook afgekeurd :sad:.

nu is dus mijn vraag.. hebben jullie misschien nog een verslag dat over een Technisch onderwerp gaat.. (het maakt niet uit wat..) zoalang het maar niet van het internet af geplukt is..

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders zit ik dus diep in de shit.. (kan ik dus binnen 1 week 2 verslagen gaan maken)

oja voor dat ik het vergeet..
-minimaal 10 pagina's
-niet van het internet
-Technishe inhoud (TI)
dat was ut..

Greetz maik.. (zet hier ff wat op het forum en mail eventueel een verslag naar mij)
tnx.
Anonymous

Even kijken, ik heb Technische Informatica gedaan....even mijn stageverslagen tevoorschijn halen....
Anonymous

Damn, nee CD'tje heb ik weggedumpt, sorry

:sad:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-01-14 19:17, Martijn T.
wrote:
Damn, nee CD'tje heb ik weggedumpt, sorry

:sad:
:sad: helaas dan houd het op.. (maar i.i.g bedankt voor het kijken.)
Anonymous

Nou, dat kan je toch beste zelf doen? Ik moet nog 2 stage verslagen van een jaar geleden inleveren en over een maand moet ik afgestudeerd zijn.

-----------------
Willem Snoek AKA Snoekie

Een Renault 19 met een 60 pk sterke C-motor, niet kapot te krijgen.......
[ This message was edited by: Willem Snoek on 2002-01-14 19:22 ]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ha ha.. nee ff zonder dollen...
ik ben al bezig.. maar als iemand anders een goed verslag heeft dan is dat weer een beetje meegenomen...

(sorry hoor maar als je niets nuttigs te melden heb zeg dan niets!<!-- BBCode Start --><B>-)</B><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-01-14 19:23 ]

Robert geen onzin aub.|| als je goed leest heb ik ze wel gemaakt alleen is hij op punten afgekeurd.. helaas te laat ontvangen 2de verslag anders had ik het derde verslag allang anders gemaakt..(vat je hem??)

[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-01-14 19:26 ]
robert

ok! :wink:
[ This message was edited by: robert on 2002-01-14 19:42 ]
Anonymous

Het is trouwens wel de eerste keer dat ik zoiets hoor, afgekeurde stageverslagen.
Als het over je stage gaat en over de dingen waar je mee werkt, dan kan zoiets toch niet afgekeurd worden?
Tenminste, als het ergens op slaat, dan zit dat toch wel goed?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Jep klopt, maar deze leeraar is erg kritisch en erg irritant als hij zijn dag niet heeft. :sad: blijkbaar had hij zijn dag niet..

shit happens.. ;(
Anonymous

Als die leraar zich een beetje proffessioneel gedraagt, zoals dat hoort...
Enne, als je het er niet mee eens bent, moet je gewoon je mond opentrekken en om een second opinion vragen.
Ik heb last van een leraar die practicumverslagen kwijt raakt en ook heel vervelend doet. Ik zal 'm morgen zeggen dat als'ie nog langer zo vervelend doet, ik ook heel vervelend kan gaan doen.....
Robert dB.

Helaas Maik, ik kan je alleen helpen met bouwkundige verslagen....(die zijn overigens wel technisch)
Michel S.
Contacteer:

Ik zal vanavond eens kijken. heb nogal wat verslagen gemaakt en met een beetje geluk heb ik er nog op mijn pc staan.

Ik zal voor je kijken

En wat betreft verslagen afkeuren.. Onzin natuurlijk, maar leraren doen het toch, trust me
Chrisv

ik heb wel iets misschien, wel mbo niveau.....
..?
mathijs

mike bel me even op mijn 06....! die van jou staat uit.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-01-14 20:37, Pookie
wrote:
ik heb wel iets misschien, wel mbo niveau.....
..?

is goed stuur maar.

mathijs ik bel je meteen.. batterij is kapot.
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2002-01-14 22:36 ]
Visscher
Contacteer:

Hoe kan een leraar zien, ofdat je hem van internet hebt geplukt, ofdat je hem van iemand van hier hebt???? die hem ook op internet had kunnen zetten... ?

Ik heb nog wel een stage verslag, 3 zelfs, 1 zelfs helemaal zelf gemaakt.... :wink:

Ik zal hem vanmiddag wel ff op een server zetten, als je dat wil...
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ja is goed.. Dan werp ik een blik op dat verslag :smile: en kijk ff of hij voor mij toepasbaar is..

TNX gozar!
Visscher
Contacteer:

Hey ik heb ff zitten kijk, en ik kon er maar een 1 vinden, die ik overigens niet zelf heb gemaakt, dus je moet maar ff kijken. Ik moet er nog 1 hebben dus ik zoek nog even voor je verder...

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://shell.fyberoptix.de/~leroy/r19/stage.doc" TARGET="_blank">klik hier</A><!-- BBCode End -->

Ah kheb er nog 1 gevonde, je moet nog wel een paar dingen veranderen, kijk maar ff
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://shell.fyberoptix.de/~leroy/r19/Stage verslag.doc" TARGET="_blank">klik hier</A><!-- BBCode End -->

veel suc6
-----------------

[ This message was edited by: Visscher on 2002-01-15 15:08 ]
[ This message was edited by: Visscher on 2002-01-15 15:15 ]
Zj*rZ

:smile: Shit,
Van mij is ook eens een stage verslag afgekeurd, toen had ik jammer genoeg nog geen internet!
Gaaf dat het zo kan!
Suk6 ermee.....
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tnx gozar.. zal ze eens onder de loop nemen.. :smile:
Plaats reactie