hallo mede turbo eigenaren, zoals jullie weten waren pat en ik al een tijdje op zoek naar een goede gt turbo, naar veel bellen en doen hadden we besloten om gister zaterdag de 7 , te gaan kijken naar wat turbotjes,we waren vroeg vertrokken s'morgens om 7 uur
het eerste plaatsje wat we bezochten was vlak bij tiel, een zwarte gt turbo was daar te koop , we komen aanrijden en pat zag al meteen dat er iets niet klopte met die auto , wij gaan kijken en jawel hoor , hele interieur naar de klote , roest tot en met ,
dus geen goeie auto, wij hebben die gozer vriendelijk gedag gezegt en zijn toen maar snel verder gegaan , weer wat telefoontjes gepleegt en toen door naar de volgende gt, dat was bij een garage , we hadden er goede hoop bij omdat een garage meestal niet zomaar iets inneemt , komen daar aan en jawel hoor deze was nog slechter dan die zwarte die we een uur geleden hadden gezien , wij diep triest, beetje dip, veel frustratie<lol> weer bellen alles afgebeld en er waren er gewoon geen meer op dat moment , er was er nog wel een maar dat was in den helder, en dat was net iets te , dus besloten we naar huis te gaan , ik onderweg nog ff bas gebeld of die er geen wist te staan , maar bas wist er ook geen meer , dus toen maar naar huis,ik met pat hadden afgesproken op weg naar huis dat als we thuis aan zouden komen dat ik meteen weer op het internet zou gaan kijken mischien dat we er dan nog eentje zouden vinden, zo gezegt zo gedaan , naar 606 km te hebben gereden kwamen we eindelijk aan bij het thuisfront ,een beetje moe en gefrustreet gingen we achter de pc zitten ,ik meteen kijken op de pagina van de vondst , en wat zien we daar ????????? een r 5 gt turbo te koop nog geen 20 km hiero vandaan, wij meteen gebeld en jawel hoor hij had hem nog
< een r 5 gt turbo williams blauw 1989 phase 2> wij meteen in de auto gesprongen en af rijden naar heerlen want daar stondtie,we hoopten al niet te veel voor het geval dat natuurlijk,we komen de straat ingereden en jawel hoor daar stondtie, heeeeeeel mooi blauw mooi in de lak , een heel gaaf bakkie,
meteen de hele auto geschekt, was net gekeurd een dag of 5, ook al een meevaller ,
alles nagekeken en pat heeft meteen een test rondje gedaan ,nou pat wilde hem wel hebben , toen moest de prijs nog goed zijn natuurlijk, de man vroeg fl,5500, en we hebben hem uiteindelijk voor fl,4625 mogen kopen , <netjes he> dus al met al was de zaterdag toch nog goed afgelopen , voldaan en zonder frustratie zijn we naar huis gereden , groetjes marc en pat
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Gefeliciteerd 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Waarom ben je niet nog even langs Zwolle gereden want daar staat mijn GT Turbo te koop. Bij Van Renselaar Cars
gr Peter
gr Peter
jazekers zet ik die nieuwe turbo van pat op mijn site , enne hiero zetten we hem ook neer,dus iedereen komt hem te zien , tja en waarom we niet langs zwolle zijn gereden , we hadden zo veel afgebeld , en zo veel tegenslag gehad, we wisten het zelf niet meer ,maar gelukkig is alles nog goed gekomen ,groetjes marc,
ps trouwens op 6 mei is tie live te bewonderen op de meeting ,lol,komen jullie ook ???????
ps trouwens op 6 mei is tie live te bewonderen op de meeting ,lol,komen jullie ook ???????
gefeliciteerd dat je toch zo snel een auto hebt kunnen vinden,
B=)We zien hem 6 mei wel
B=)We zien hem 6 mei wel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja gefeliciteerd en zie je de 6de
ha luitjes,hier is pat speaking.
nog bedankt voor alle felicitaties,vindt dat leuk.
het was me een dagie wel,een hoop kilometers en hij staat zowat naast de deur,maar ja je kan niet alles weten en de afspraak stond al vast om te gaan kijken,ben wel een persoon van afspraken.
maar wat me het meeste tegenviel was dat je van tevoren vroeg naar de staat van de auto,en onder de staat perfect versta ik heel wat anders dan ik gezien heb,want als me gewoon eerlijk was gezegt wat de eigenlijke staat van de auto was dan waren we nog niet eens opgereden.
sommige mensen weten volgens mij niet wat de definitie van goed of zeer goede staat is.
vindt dit gewoon lullig om zo mislijdt te worden,en een hoop kilometers te rijden voor niks.ik begrijp ook dat deze personen graag hun auto hadden verkocht maar wat je er over zegt veranderd toch niets aan de auto ook al had je dat graag.
ben in ieder geval blij met de nieuwe aanwinst,en kom zeer zeker 6 mei naar de meeting maar dat stond al vast,want dan was ik gewoon met marc meegereden.
see you pat.
het was me een dagie wel,een hoop kilometers en hij staat zowat naast de deur,maar ja je kan niet alles weten en de afspraak stond al vast om te gaan kijken,ben wel een persoon van afspraken.
maar wat me het meeste tegenviel was dat je van tevoren vroeg naar de staat van de auto,en onder de staat perfect versta ik heel wat anders dan ik gezien heb,want als me gewoon eerlijk was gezegt wat de eigenlijke staat van de auto was dan waren we nog niet eens opgereden.
sommige mensen weten volgens mij niet wat de definitie van goed of zeer goede staat is.
vindt dit gewoon lullig om zo mislijdt te worden,en een hoop kilometers te rijden voor niks.ik begrijp ook dat deze personen graag hun auto hadden verkocht maar wat je er over zegt veranderd toch niets aan de auto ook al had je dat graag.
ben in ieder geval blij met de nieuwe aanwinst,en kom zeer zeker 6 mei naar de meeting maar dat stond al vast,want dan was ik gewoon met marc meegereden.
see you pat.
Staat je nieuwe aanwinst al op de site van Marco?On 2001-04-10 18:33, marco wrote:
ha luitjes,hier is pat speaking.
see you pat.
Verders nog bijzonderheden aan jou GT?
Mazzel!