Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jeroen V
Contacteer:

http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=

plus inruil mogelijke, zal wel een garage zijn, die hem aanbied
[ This message was edited by: turbie on 2002-01-14 09:40 ]
[ This message was edited by: Turbie on 2002-01-20 11:27 ]
catrinus

On 2002-01-13 10:30, Turbie
wrote:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=" TARGET="_blank">www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=aut ... &style=</A><!-- BBCode End -->

plus inruil mogelijke, zal wel een garage zijn, die hem aanbied
catrinus

Die is van marco uit maastricht. Hij loopt hier ook op de site rond.
There will be plenty of time to rest when your dead
Patrick L.

Is een zeer mooie en goeie GTT, echte aanrader!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Good Outside, ???? Inside!!

misschien zit hier wat in ... kweet niet..
maar volgens mij.. is tie zeker niet onaardig :smile:
marco

yep dat is de mijne, enne van binnen mag die ook gezien worden :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marco, jij wat ook niet wat je wilt. Ga je hem nou toch (weer) verkopen?! Uitleg...:smile:
marco

yep chris ik heb het gehad,ik ga voor een andere wagen zoeken ,dus ook een ander merk,
heeft met van alles te maken ,ben nu bezig met een vectra ,ja ja guys een opel,lukt dit niet ga ik voor een punto of tipo,sorry voor mijn taalgebruik:lol:,
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hoeveel heb je te besteden voor een Vectra/ Wil je het oude of nieuwe model? Misschien kan ik wat voor je betekenen. :smile:

Maar wat is er met de 5 dan? Kleine probleempjes gehad? Wel erg zwak dat je Renault gaat verlaten.....:smile: Koop een Laguna ofzo.
marco

een laguna ,weet je wat dat kost :lol:
dat ken mark niet trekken hoor,die vectra is van 92 e heeft 125 gelopen en ziet er goed uit ,prijs is 5750 gulden niet euro:lol:, kijken of het lukt en anders ga ik alsnog voor een tipo of punto ,sorry guys
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik als auto monteur wil je waarschuwen voor opel
opel is de laatste jaren veeeeeeel slachter dan renault
vectra a vooral om de roest
ook veel motor elektronica problemen
vectra b problemen met airbags dashboards roest spelingen in stuurhuis distrubutie snaren willen na 45 d km al knappen kost je een rooie of 4 dus don't even think about it
koop dan een megane of een jap
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik raad je ten sterkste af een Tipo te kopen. Van meerdere mensen heb ik vernomen dat die auto's echt niet goed zijn. Hij is dan wel auto van het jaar geweest (lang geleden), maar op dit moment rijden er nog maar heel weinig goede rond. Dus kijk uit met die auto...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2002-01-13 12:58, Chris
wrote:

Maar wat is er met de 5 dan? Kleine probleempjes gehad? Wel erg zwak dat je Renault gaat verlaten.....:smile: Koop een Laguna ofzo.
Kies dan Clio, of R19 16V. Soms kan ik je echt niet begrijpen. :smile:
marco

nee sorry chris ik ga echt overstappen op een ander merk,even geen renault meer ,
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat betekend dus dat je Major problems met de 5 hebt/hebt gehad??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maar je moet het uiteraard zelf weten. Maar de auto's die je misschien wilt kopen, doe je daar dan zo verstandig aan? Vectra van 10 jaar oud, en Fiat Tipo? Dan heb je waarschijnlijk weer gelazer.
marco

hoezo moet ik dan problemen hebben met de 5 ?????, ik ben er gewoon een beetje van genezen allemaal,begrijp me niet verkeerd ik vindt de 5 gt nog steeds een leuke car ,maar dan gewoon niet voor mij ,wil iets met 5 deuren ,als het kan leuk en klein ,ik heb ook gedacht aan een clio ,maar dan wil je al snel weer wel een mooie en dan kom je weer bij een 16v, ik wil nu gewoon goedkoop en leuk rijden ,een echte gezinswagen ,begrijp me niet verkeerd ik bedoel als ik geld had voor een lagna of zo kocht ik die wel , maar helaas dat is er niet bij :evil:,vrouwtje wil ook wat anders ,greetz marc
marco

On 2002-01-13 13:08, Chris
wrote:
Maar je moet het uiteraard zelf weten. Maar de auto's die je misschien wilt kopen, doe je daar dan zo verstandig aan? Vectra van 10 jaar oud, en Fiat Tipo? Dan heb je waarschijnlijk weer gelazer.
kijk je kunt met iedere auto gelazer krijgen ,maar ik heb nu gewoon genoeg gelazer gehad met de gt en ik heb er voor mijn gevoel genoeg ingestoken ,kijk het blijft niet bezig natuurlijk,heb ook geen geld boompje in de tuin staan ,en om krom te gaan liggen gewoon om onderdelen te kunnen kopen zie ik niet zitten ,geef mij maar iets wat lekker zuinig rijdt en betrouwbaar is ,
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

koop dan een toyota
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
marco

nee geen toyota, mazda 323 f lijkt me ook wel lachen ,
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Aan de foto van je auto te zien heb je er aardig wat in geinvesteerd. Vind je het dan niet doodzonde dat je 'm nu weg doet? Of zitten er nog veel meer gebreken aan te komen?
Michel S.
Contacteer:

R21 Turbo?
R25 V6 (turbo)
Dat zijn toch echte gezins auto's met een hoog plezier gehalte. En ze zien er niet eens zo gek uit. Alhoewel ik de 21 toch net iets mooier vindt.

Vectra? Tja, is wat je wilt. Denk dat je op daar heel snel op bent uitgekeken voor wat je ervoor moet dokken.

Het hoeft niet een super auto te zijn begrijp ik. Maar moet toch wel wat meerwaarde hebben dan de 5. En ja, zo een vectra brengt meer ruimte, maar meer ook niet. Zo een tipo brengt volgens wij helemaal niks extra's.

is maar net wat je wilt.

Als ik ooit van de 5 af zou stappen(when hell freezes over!!!!) dan zou ik wel een auto willen wat uitstralling heeft(dat je wel gaat poetsen om ermee te kunnen pronken, niet om hem schoon te krijgen :grin: ) EN natuurlijk genoeg rij-plezier.

maar het is natuurlijk jou keuze. Wij kunnen je amper info geven en eventueel besteunen in deze moeilijke tijden(non-financieel dan :smile: )

mzzl
Patrick L.

Ja Marco,

je kunt toch ook kijken voor een r19 16v, die zijn meestal niet zo duur in de aanschaf, pak je een 5deurs of chamade. Er staan er een aantal op Marktplaats te koop, ook een voor €1500,=, een rode, technisch 100%, maar beetje roest op achterscherm, kun je weghalen. Ik had die jongen al eens gemeeld heb de info thuis, als ik straks thuis ben mail ik het je door.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=" TARGET="_blank">www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=aut ... &style=</A><!-- BBCode End -->
r25v6turbo
Contacteer:

ja inderdaad...koop een 21 of 25, ik heb 3 jaar in een 21ti 2.0 gereden, nooit problemen mee gehad, geen roest en wel een echte gezinsauto met veel meer rijplezier als een vectra(mijn ouders hebben er een dus ik weet waar ik over praat) en een 21 is nog goedkoper in aanschaf! Als je wilt weet ik er nog wel een paar staan. in ieder geval suc6!
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-01-14 01:03, r25v6turbo
wrote:
ja inderdaad...koop een 21 of 25, ik heb 3 jaar in een 21ti 2.0 gereden, nooit problemen mee gehad, geen roest en wel een echte gezinsauto met veel meer rijplezier als een vectra(mijn ouders hebben er een dus ik weet waar ik over praat) en een 21 is nog goedkoper in aanschaf! Als je wilt weet ik er nog wel een paar staan. in ieder geval suc6!

Ik ben het ook met hun allemaal eens. Koop gewoon een andere leuke renault en blijf bij onze club. Suc6 met de koop van een nieuwe (Renault) auto. Mazzel
Goof

In plaats van Marco te ontmoedigen z'n GT te verkopen <b> waarom koopt niemand van RTC die bak </b>.
Meeste van ons kennen 'm wel; is gewoon een strakke bak!
Jeroen
Contacteer:

Marco,

Na gister weer ff wat mooie gt's gezien te hebben, is het gt gevoel bij mij toch wel weer gaan borrelen :smile:

Misschien heb ik dus wel intresse.

Zou jij mij op de mail ff wat meer gegevens kunnen geven.

Ik hoor graag van je.
Ik heb geen inruil voor je, dus het wordt eventueel kopen.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Kijk jeroen dat zijn de betere berichten. :smile:

Het virus heeft je weer te pakken.
marco

jeroen heeft mail
Jeroen
Contacteer:

Thanx, is ontvangen en gelezen.

Kom er later nog op terug, moet ook nog werken :smile:
Michel S.
Contacteer:

On 2002-01-14 11:23, Tino
wrote:
Kijk jeroen dat zijn de betere berichten. :smile:

Het virus heeft je weer te pakken.
maar voor dit virus zijn maar heel weinig kuren. En ja, de remedie is ook weer een virus:

bv. R21T, R25T, R5Turbo, Safrane bi-turbo en ga zo maar door.

En is het nu toevallig dat ik virussen spaar :grin:

wat ik je kan vertellen over die van marco is dat het een troetel auto is. Altijd mooi onderhouden en netjes in gereden. En ziet er enorm toppie uit. Maar hij wil wel vertroeteld worden zoals die dat gewend is. Dus voor een meeting effe een uurtje of 7 vrij pakken en tip top poetsen.

mzzl
marco

thx mclain ,en goof voor jullei positieve reackties,tja hij is wat gewend ja ,heel erg vertroetelen dat is tie gewend:lol:
ik heb hem altijd met zorg gereden,en nooit het bakkie afgetrapt,gewoon netjes in gereden,mischien nog andere gegadigde:lol:
Jeroen
Contacteer:

FF voor de duidelijkheid.

Ik heb intresse in de gt van Marco.
Heb alleen weinig tijd om te gaan kijken.

Dus als iemand anders ook intresse heeft, schroom niet en neem contact met Marco op.

Ik wil weer een 5 GTT maar dit heeft geen haast.
Jeroen
Contacteer:

Ik ben ook ff op Marktplaats aan het kijken en daar kwam ik deze tegen.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... &n=&t=&wp=" TARGET="_blank">www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=aut ... &t=&wp=</A><!-- BBCode End -->

Kent iemand deze auto?
Maus

Ja, deze ken ik. Deze staat vlak bij mij in de buurt. De auto ziet er zeer netjes uit, is flink verlaagd en is van een RTC-lid geweest.
Plaats reactie