Wanted: werkplaats handboek
voor een nou je raad het al
5 ALPINE TURBO
-
- Contacteer:
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
kep ereen,
maar tgaat meer over de alpines coupe tot '80.
Ook wel bruikbaar voor AT, maar niet alles staat erin. Met name: T.
Je kan em wel copieren. ik begin er niet aan (iets van 80 blz, dubbelzijdig)
r
maar tgaat meer over de alpines coupe tot '80.
Ook wel bruikbaar voor AT, maar niet alles staat erin. Met name: T.
Je kan em wel copieren. ik begin er niet aan (iets van 80 blz, dubbelzijdig)
r
-
- Contacteer:
On 2002-01-14 12:11, Menno
wrote:
keb 'm wel voor de 122B, en ook voor de R8220 (kwijl kwijl), maar kopieren is niet echt handig. Volgens mij kan je ze ook gewoon bij CRS bestellen. (zag ze gister nog liggen bij hun standje)
Hoi Menno weet jij of ze ook te bestellen zijn bij de crs van een 5gtt? Ik zou die wel heel graag willen hebben. Mazzel
-
- Contacteer:
On 2002-01-14 12:16, Menno
wrote:
Yep, hebben ze, zowel van de coupe als de normale. keb hier een geleend exemplaar liggen, erg handig hoor.
Wat is nu het verschil tussen een coupe uitv. en de gewone uitvoering van een 5gtt. Volgens mij heb ik nog maar 1 model gezien. Fase 1 en fase 2. Maar een coupe hiervan die ken ik niet. Of ik moet alleen de coupe kennen. Nou ik weet het niet meer. Mazzel
Coupe, spreek uit koep, betekent cup. Dit zijn dus de 5'en en clio's zoals geleverd voor de desbetreffende race cup. Uiterlijk te herkennen aan 't plaatje achterop. Verder hebben ze afhankelijk van of 't een 5alpine, alpine turbo, 5gt of clio is dingen zoals: zwaardere remmen, straffere vering en demping, andere wielen, meer motorvermogen.
rev it like a rental
-
- Contacteer:
Okee dat is duidelijk. Het is dus dezelfde uitvoering met alleen meer vermogen en verzwaarde remmen enzo. Zo zie je maar weer, verstand komt met de jaren. Weer wat bijgeleerd. Bedankt Menno.
-
- Contacteer:
vertel die moet ik hebben dus waar haal ik die?maar ik heb al meer gehad aan het werkplaatshandboek wat we toen d'r tijd geregeld hebben.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Beetje off topic, maar ik ben nog op zoek naar een werkplaatshandboek oid voor een clio 1.8 16V. Heeft iemand die liggen??