-
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0 ... p=g2lhgh3x" TARGET="_blank">www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0289000/ ... 2lhgh3x</A><!-- BBCode End -->
-
- Contacteer:
Bij mij is @Home anders niet echt snel...On 2002-01-12 08:18, Riël
wrote:
ach 100 piek per maand voor @home... altijd snel (zelfs tot 650kb/s download). Hebben er nog voor 10 piek per maand extra een 2e ip-adresje bij gevraagd. Ook handig soms. Dus aan mij verdienen ze wel
Aan mij verdienen ze weinig. Ja het vaste bedrag. Maar de bandbreedte gebruiken(misbruiken) we enorm. ZItten meestal met 4 tot 6 mensen te downen. Buurman doet ook mee, maar die doet meer surfen. Wij Mijn broer, vriend van hem, mijn vriendin, andere buurman en ik hebben meestal de downloads volop aan het lopen. Download snelheden gehaald van 900-1000K/sec. Gaat hier echt wel lekker rap. Toen Windows Xp met 1000 K gedowned. Heerlijk.On 2002-01-12 08:18, Riël
wrote:
ach 100 piek per maand voor @home... altijd snel (zelfs tot 650kb/s download). Hebben er nog voor 10 piek per maand extra een 2e ip-adresje bij gevraagd. Ook handig soms. Dus aan mij verdienen ze wel
dus aan mij verdienen ze weinig. Krijg wel waar voor mijn geld.
-
Ik had laatst een collega van een vriend van mij aan de telefoon. Hij had net Mxstream.
Downloaden met 50 KB/sec
Ben ik toch ff blij met @Home ... net 720KB/sec gehaald met OfficeXP downloaden
Downloaden met 50 KB/sec

Ben ik toch ff blij met @Home ... net 720KB/sec gehaald met OfficeXP downloaden

hebben we het hier over kiloBITs of kiloBYTEs??On 2002-01-13 16:38, Nick
wrote:
Ik had laatst een collega van een vriend van mij aan de telefoon. Hij had net Mxstream.
Downloaden met 50 KB/sec
Ben ik toch ff blij met @Home ... net 720KB/sec gehaald met OfficeXP downloaden![]()
Immer wieder die verdammte Holländer
-
720kb/sec....das wel heeeeeeel rap!
zullen wel bits geweest zijn en dus rond de 90Kb/s.....
Ik denk eerder pieksnelheden, ik heb met mxstream ook zo vaak gehad dat ie wel eens naar 300 kb/s sprong. En dat terwijl ie toch echnie harder kan als 55 kb/s.
Maar tis aardig ruk dat die boel zo duur is
grtz,
Stevie
Maar tis aardig ruk dat die boel zo duur is

grtz,
Stevie
Even voor de duidelijkheid
Een Byte bestaat uit 8 bits. Heeft u dus een verbinding met bruto 512 kilobit per seconde en netto 410 kilobit per seconde, dan zal u onderaan uw browser maximaal 51 KiloByte per seconde te zien krijgen (want 410 kilobit gedeeld door 8 is 51,25 KiloByte).
Een Byte bestaat uit 8 bits. Heeft u dus een verbinding met bruto 512 kilobit per seconde en netto 410 kilobit per seconde, dan zal u onderaan uw browser maximaal 51 KiloByte per seconde te zien krijgen (want 410 kilobit gedeeld door 8 is 51,25 KiloByte).
-
helemaal juist!
hahaha, effe copy-paste van de MXStream site??On 2002-01-13 21:30, ger
wrote:
Even voor de duidelijkheid

Bij mij waren het KiloBytes. Dus bijna een MB per sec. Ben toen heel snel de kamer ingerend om te kijken of er geen rook uit het modem kwam. De lampjes voor op het modem bleven gewoon aan. Normaal knipperen die, maar dat zat er niet meer in. Was gewoon branden.
Als het goed is heb ik nog een plaatje waar je kan zien dat ik de 840 KB grens achter me laat. zal eens zoeken
mzzl
Als het goed is heb ik nog een plaatje waar je kan zien dat ik de 840 KB grens achter me laat. zal eens zoeken
mzzl
-
- Contacteer:
Sorry jongens maar de prijzen blijven gewoon zo hoog voor mx-stream. Ik ben niet ontslagen en behoud gewoon mij functie binnen KPN.
Dat is aan de ene kant goed omdat ik dan mijn baan behoud en aan de andere kant is het minder voor mijn auto want die hat ik anders een beetje opgeknapt en dan had ik er nog een oude renault bijgekocht. Maar die tijd heb ik nu er dus niet voor. Dat moet ik allemaal nog effe uitstellen. Mensen veel plezier met jullie internet verbindingen. 1 Troost ik moet ook gewoon dat zelfde bedrag voor mx-stream gaan betalen. Mazzel