Site van het bedrijf in the UK dat de twin engined GTTturbo heeft gemaakt:<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.europartsmotorsport.co.uk" TARGET="_blank">www.europartsmotorsport.co.uk</A><!-- BBCode End -->
GrtZ!
Zie er weer goed uit.
In Nederland zouden ook meer van die maffe bedrijfjes moeten zijn...
Het heeft hier niet zo veel zin om je zo te bewijzen, je kan er toch nergens mee rijden.... 2 motoren in 1 auto krijg je hier gewoon niet door de RDWOn 2002-01-13 18:39, ZjorZ
wrote:
Helemaal mee eens! Of in ieder geval bedrijven die zich op dezelfde manier proberen te bewijzen als die Engelse Nutters! Dan hadden we in Nederland ook veel meer circuit-dagen en shows etc.
-
Het probleem is dat Engelsen veel gekker zijn van ultieme techniek (en ik ookOn 2002-01-13 18:26, Da King(TM)
wrote:
Zie er weer goed uit.

On 2002-01-13 18:26, Da King(TM)
wrote:
Zie er weer goed uit.
On 2002-01-13 19:34, Stefijn
wrote:
Het probleem is dat Engelsen veel gekker zijn van ultieme techniek (en ik ook). Hier verkopen nou eenmaal spoilers en dobbelstenen voor aan de spiegel beter
Sja maar als je op diverse clubs sites kijkt zijn de meeste mensen toch gek op ultieme power! En als je dat wilt berijken heb je toch ultime techniek nodig.
En die twin engine is gewoon een voorbeeld, voor mij is de nieuwe demo auto van GTTuning wel al vet genoeg. En die zou door de rdw wel goed gekeurd worden. Zou leuk zijn als bv Achterberg of Scorpion zo'n demo auto op VLF zou laten zien, toch?