Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Gesloten
Just the Cook
Contacteer:

Ik zat eraan te denken om spoorverbreders te monteren, zodat mijn velgen een cm of 1 a 2 aar buiten komen. Ik heb hier alleen geen ervaring mee en zou dan ook graag willen weten of dit eigenlijk geen risico's met zich meebrengt. Gaan de wielen niet scheef staan of zo en is het allemaal wel stevig genoeg? Graag jullie ervaringen!
-----------------
Hallo? Oh!
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-13 22:12 ]
Riël
Über-Spammer

No problemo. Je wiellagers slijten wel iets harder, maar dat doen ze toch al. Wegligging verbeterd wat en het ziet gewoon vetter uit. Als je ze wil hebben zet je ze erop. Ik heb ze ook en heb er nog geen problemen mee. Alleen langere wielbouten, welke kut waren, want mijn thuiskomertje ging er toen niet meer op :smile:

Hoop dat 't te begrijpen is want 't is half zeven en ik ben ... zaaaaaaat :grin:

mzzls
Just the Cook
Contacteer:

Dank je.
NielsN
Contacteer:

Ik heb ze er ook onder zitten......en geen probleem! Zorg wel dat je spoorverbreders koopt met centreerring...maar dat spreekt eigenlijk voor zich.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

die dingen zijn super ga alleen niet te ver
apk, aanlopen op je schermen bij inveren enz
en koop wel goeie dus niet van die dingen die niet massief zijn
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Just the Cook
Contacteer:

Nou, ik denk dat de verbreding die ik wil toch alleen gedaan kan worden in combinatie met hardere veren/sportschokdempers, vooral achter (dempers). Het is inderdaad geen prettige gedachte dat je wiel tegen de wielkast oploopt als je over een bultje rijdt. Ik heb dit eerder meegemaakt met met vorige banden. Die waren 16" x 50 hoog. Die liepen tegen de wielkast aan als ik te hard over een hobbel reed en zo. Nu heb ik 45 banden en heb er nu vrijwel helemaal geen last van.
Just the Cook
Contacteer:

On 2002-01-13 12:19, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
die dingen zijn super ga alleen niet te ver
apk, aanlopen op je schermen bij inveren enz
en koop wel goeie dus niet van die dingen die niet massief zijn
Wat voor een merk moet ik dan zoeken?
Nick (germanstyle)

Ik heb ook spoorverbreders moeten monteren, omdat de velg anders tegen de rem liep. Maar het staat echt mooier. Mijn velg komt uit de wielkast, maar mijn band niet (duitse stijl)
Dus wat krijg je dan met 1 persoon achterin ... band tegen de wielkast :sad: ... De oplossing daarvoor is veerwegbegrenzers.

En ik kom ook niet meer door de APK :lol: , maar ik heb zo mijn middeltjes :lol:

Kijk eens in het D&W boek voor goede spoorverbreders. Of bel een firma die D&W levert.
-----------------
Nick ....
The Twingomaniac (twingo featured in GTI T&D)
---------------------------------------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.smallcarstuningclub.nl" TARGET="_blank">www.smallcarstuningclub.nl</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Nick on 2002-01-13 14:23 ]
Anonymous

Hou er inderdaad rekening mee dat bij apk-keuring ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen. En trouwens, een maatje van me had ze ook en toen 'ie één of andere controle kreeg, zeiden ze dat 'ie niet verzekerd meer was, omdat de spoorbreedte die op z'n papieren stond niet meer klopte met de werkelijkheid. :sad:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 0&forum=18" TARGET="_blank">Kijk eens hier</A><!-- BBCode End -->

JtC, wil je AUB eerst een search doen...
Gesloten