Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Patrick L.

Hi,

Ik heb gisteren een Clio16v aangeschaft:smile::smile:. Aangezien er aan mijn schade GTE toch nog wat werk zit aan te komen en ik de Clio wat degelijker en sneller vindt, heb ik er één gekocht. Ben nu wel blut:sad:.
Het is een 91-er, Bleumetalic 449, 180.000km in originele staat. Hij is 2,5 jaar geleden ingevoerd uit Dld, onderhoudsboekjes erbij. Vorig jaar is de bak met toebehoren vernieuwd, met distributiem en oliekeerringen en nog wat kleine dingen waar ze op dat moment goed bijkwamen, motor lag er uit.Bekleding ziet er ook nog puik uit. Minpuntje is een roestblaar op rechterachterscherm spatbordrand, dat laat ik in het voorjaar repareren. Verder heeft ie ph2 achterlichten en witte zij-clignoteurs en de 14-inch stalen velgen, die ga ik vandaag vervangen door de ph2 16v velgen die nu nog op de GTE zitten. Heeft btw naast de elektrieke dingetjes ook ABS en stuurbekrachtiging.
De GTE kan ik nu op mijn gemak opknnappen (als het weer een beetje mee zit, heb geen garage)en in het voorjaar verkopen.

Groeten, Patrick L.:wink:
Patrick

gefeliciteerd mien jong,en dats ste mer veul geluk maags hubbe met diene nuie wage,veer zien us wel es,es ste neet mie blut bis.
marco

gaaf patrick,enne wel een keer komen schowen he ,ben benieuwd naar je nieuwe kar,en moge je vele leuke en plezierige en dan ook vooral schade vrije km afleggen :lol: greetz marco
Patrick L.

Hi guys,
alles goed met jullie?
Bedankt en we spreken binnenkort weer eens af!

groeten Patrick
Hans R.

Gefeliciteerd Patrick en veel rij/opknap plezier :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaaf man, gefeliciteerd!
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Zet anders effe wat foto's op de site kunnen we hem alvast bewonderen. :grin: Suc6 met het opknappen van de gte en veel plezier met je nieuwe aankoop.
Patrick L.

Thanx!
ik zie jullie op één van de volgende meetings!
:wink:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-01-13 11:40, Patrick L.
wrote:
Thanx!
Vanmiddag in bodegraven om 2 uur? En dan naar de Meern. :grin: zou leuk zijn. Mazzel
Patrick L.

On 2002-01-13 11:42, Edwin023
wrote:
On 2002-01-13 11:40, Patrick L.
wrote:
Thanx!
Vanmiddag in bodegraven om 2 uur? En dan naar de Meern. :grin: zou leuk zijn. Mazzel
Edwin ik woon in het zuiden, Heerlen. Als ik vandaag niet hoefde te werken, was ik zeker ook naar de Meern gegaan. Tot een volgende keer.
Just the Cook
Contacteer:

Dat is niet om de hoek, nee...
ger

Gefeliciteerd met je aankoop, zo zie je maar de auto's staan gewoon om de hoek.

Groeten ger
Robert dB.

Gefeliciteerd! Weer een clio in goede handen :smile:

Hopelijk kunnen we hem snel in real life bewonderen!
Patrick L.

Heb vanmiddag ff de 15-inch ph216v velgen eronder gezet, liggen 195-45-ers op (zaten op de GTE).Dit rijd toch een stuk prettiger dan de 185-60-14 velgen met oude Toyo banden. Ligt al weer een stuk beter op de weg.:smile: en minder gehobbel, die banden waren dus gaar.
Robke
Car: Lexus IS250

Ik heb vandaag ook een Clio 16V gekocht en ik moet zeggen; het is een hele verbetering t.o.v m'n Clio 1.4!
Hij is in '97 ingevoerd uit duitsland en hij is van november '91. de kleur: Williams blauw, hij is verlaagd en er zitten andere velgen onder, maar er komen nog wel eens andere velgen op. Verder heeft hij ABS en stuurbekrachtiging.
Als het weer wat warmer wordt, laat ik de schermen overspuiten vanwege lichte roestvorming en wat ik er verder nog aan ga doen zie ik wel, het leven is al duur zat. :smile:.

De groeten maar weer!
Maus

Gefeliciteerd!
De Clio's komen in opmars...:grin:
MartinGTT

gefeliciteerd met jullie aankoop. Jullie hebben een goeie keuze gemaakt om een clio 16v te kopen. Maarja dat is natuurlijk geen moeilijke keuze.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Gefeliciteerd, hoe meer mooi cliootjes hier in de club hoe beter!
Cleaned Style
Projecttopic
Patrick L.

On 2002-01-28 17:08, robclio16V
wrote:
Ik heb vandaag ook een Clio 16V gekocht en ik moet zeggen; het is een hele verbetering t.o.v m'n Clio 1.4!
Hij is in '97 ingevoerd uit duitsland en hij is van november '91. de kleur: Williams blauw, hij is verlaagd en er zitten andere velgen onder, maar er komen nog wel eens andere velgen op. Verder heeft hij ABS en stuurbekrachtiging.
Als het weer wat warmer wordt, laat ik de schermen overspuiten vanwege lichte roestvorming en wat ik er verder nog aan ga doen zie ik wel, het leven is al duur zat. :smile:.

De groeten maar weer!
Proficiat met je Clio 16v! Leuk, alweer zo`n superbak erbij. Succes met de spatborden, die van mij laat ik ook nog bijwerken, op rechterachterscherm zit roestplek.
Tot kijk op een meeting.:smile:
Plaats reactie