Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Paanz

Je kan van duitsers zeggen wat je wil, maar hebben jullie <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.laguna-power.de/erste.htm" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> al eens gekeken?

MOD
effe geedit, het blijven mensen he. :wink:
[ This message was edited by: Tino on 2002-01-11 11:29 ]
Just the Cook
Contacteer:

Hier ben ik inderdaad ook al geweest. Staan wel vette Laguna's bij. Er staat een foto op van een grijze Laguna waarvan het kofferklep gedeelte volledig is gewijzigd. Dit wil ik ook graag, weet alleen niet waar ze zo'n gemodificeerd stuk kunstof vandaan hebben gehaald. (Zelf gemaakt?)
Paanz

Bedoel je<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.nastyracing.co.uk/December/laguna.html" TARGET="_blank">deze</A><!-- BBCode End --> misschien? das een HELE vette!

'k vraag me ook af hoe die presteert met die turbomotor en hoe dat allemaal gebouwd is, weet iemand meer van deze auto?

Weet iemand of er ooit een laguna v6 turbo/bi-turbo is gebouwd, want dat blijft toch wel mijn droom.. :wink:
Just the Cook
Contacteer:

OH YEAH! Die bedoel ik dus! Kun je zo'n turbo nou niet inbouwen in een RT 1800 8v of praat je dan over gekkenwerk?
Menno

Ja hallo, ik ben gekke henkie niet. Die lui zeggen vrolijk in de specs dat er een 1.8 16v in zit, en wat zien we allemaal op de foto? Juist ja, een 8V. Gevalletje volvo motor monteren dus. (ook leuk, daar niet van)
rev it like a rental
robert

ik vond ook al verhouding plastic/techniek een beetje zoek op die site.
Neemt niet weg dat er leuk gesleuteld is.
Menno

d'r zat wel een aardig muziekje onder die site. Niet briljant ofzo, maar 't ging niet gauw vervelen. (heb 'm al de hele dag open staan :smile: )
rev it like a rental
robert

kep hier geen geluidskaart, snif

maar kep wel geknisper van de onstekingsunit op de testbank. :grin:

Echter de combinatie is nog wat eigenwijs.
Menno

Ik zou graag vertellen dat dat minstens zo mooi is, of vragen naar de smerige details, maar om rooie kaarten tgv off-topic chitchat te voorkomen zeg ik maar even on-topic dat ik 't een mooie, typisch duitsche laguna site vond.
rev it like a rental
robert

tis toch een chat.nl hier?

volgens mij mag je het over alles hebben.
Just the Cook
Contacteer:

Ach ja, voor je het weet is deze topic gelockt... :smile:
Paanz

On 2002-01-11 18:37, Menno
wrote:
Ja hallo, ik ben gekke henkie niet. Die lui zeggen vrolijk in de specs dat er een 1.8 16v in zit, en wat zien we allemaal op de foto? Juist ja, een 8V. Gevalletje volvo motor monteren dus. (ook leuk, daar niet van)
Is daar nou nog wat van te maken, van zo'n volvo motor? kweet niet over welke je het had, maar de gewone is maar 120 pk ofzo toch? (standaard dan hè) Weet iemand trouwens wat voor motoren er allemaal in een laguna (eventueel een v6 exemplaar) passen? ik bedoel welke motoren passen allemaal op de versnellingsbakken die in de verschillende laguna types gebruikt worden. Ben namelijk danig op zoek naar wat meer vermogen! :smile:

Greetz Paanz
Just the Cook
Contacteer:

Past een 16v 2.0ltr blok zoals in de R19 niet in een Laguna?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ach ja, hier wordt toch zoveel gemodereerd...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Just the Cook
Contacteer:

?
Steven
Car: M536

On 2002-01-11 19:53, Just the Cook
wrote:
Past een 16v 2.0ltr blok zoals in de R19 niet in een Laguna?
1.8-16v*

En natuurlijk kan dat, maar echt scheuren zal het niet worden. De onderblokken van volvo's&renaults 1.8 en 2.0 zijn (zover ik weet) hetzelfde. En volvo heeft wel leuke 2.0T blokken die je erin kunt krijgen met niet extreem veel aanpassingen.

En anders prak je toch gewoon de 3.0V6 Biturb van de Safrane Biturbo er ff in :P

Makkelijker: Laguna V6 zoeken.

Steven
Folkert
Contacteer:

Sjesus, wat oneindig zonde van al die mooie lagunaatjes.... Snik..
Anonymous

Laat je niet gek maken Bas. Petje af voor de manier waarop dit forum onderhouden wordt!!
:cool:
Anonymous

On 2002-01-11 20:44, Bas
wrote:
Ach ja, hier wordt toch zoveel gemodereerd...
idd, ik weet niet of ik dit nu wel zou moeten typen. :wink:
(Just kidding Bas, keep up the good work. Zonder jou was deze hele site er niet eens.)
Plaats reactie