Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Vos

ik heb een probleempje heb een gte uit 88 en het is nat onder mijn stoel en ik heb geen idee waar het vandaan komt, volgensmij is het geen koelvloeistof maar het voelt wel vettig aan (het proeft ook nie als koelvloeistof)

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn (misschien iemand die dit ook heeft gehad of misschien is het een 5 kwaaltje)

mijn dank is in ieder geval zeer groot!!!

thanx
catrinus

Lekke deurrubber. Hebben mijn ouders ook last van gehad. Nu heb ik zelf last van een lekkende deurrubber. Tenminste ik denk dat je deurrubber lek is.
There will be plenty of time to rest when your dead
robert

mmmm,
vettig is natuurlijk geen water.

kan misschien wel een lekkende hoofdremcilinder zijn ???, mischien lektie naar binnen. Bij me ouwe fiat kon dat...
Vos

kost zo'n geintje zo'n remcilinder als dat het is dan he
robert

nieuw was het voor mij hfl 200, op de sloop goedkoper (50,-?) of je checkt de rtc onderdeelboeren. die melden zichzelfwel als je iets wil.

maar kijk eerst ff wat het is natuurlijk.
Vos

thanx

ik word helemaal gek van dat natte gedoe

nogmaals mijn dank is groot
Wouter.

Deze topic bestaat nu dus 2x. <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 2&forum=18" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?to ... orum=18</A><!-- BBCode End -->.
Blokeer of delete de andere topic even, blijft het allemaal een beetje duidelijk.

Voor onderdelen en prijzen is het soms wel makkelijk om hier op tekijken <!-- BBCode Start --><A HREF="http://onac.nl/frameset1" TARGET="_blank">onac.nl/frameset1</A><!-- BBCode End -->

[ This message was edited by: Wouter. on 2002-01-10 20:30 ]
Vos

ja sorry eerste keer
Wouter.

Maakt niet uit, van fouten kan je leren.
Vos

ok dan, is toch wel handig dat ik me heb aangemeld
Wouter.

Wel he, en de ander topic is al weg geloof ik.
Vos

yep gedelete
Anonymous

Lichte mate van incontinentie misschien? Heb je meestal ook niet door. Heb het in een gt en in een 16v ook gehad. Waar het aan lag, moeilijk te zeggen. Een keer liep het via de ruitensproeier naar binnen, de opening was wat groter dan normaal. Bij de gt kwam het via de onderkant naar binnen.
Wouter.

Weet niet maar bij mij wou het ook wel via de opening van de stoelbevestiging naar binnen komen, niet veel want het was spat water, even afkitten en het is over. Zit de stoel bij de gtt ook met een tapeind door de bodem vast?
Anonymous

Wat ik me kan herinneren zitten ze allemaal geschroefd. Maar ze worden in een bepaald iets geschroefd dat los in een gat in de bodem valt, het zet zichzelf vast, duidelijk? Oftewel er zitten per stoel 4 kleine gaatjes.
Wouter.

Zoiets als bij de clio. De buitenste zitten vast geschroeft in een plastic houder maar de binnenste zitten met een tapeind door de auto en dan vast met een moertje en via dat gat zou hij kunnen lekke
robert

jama....

water is toch niet vettig?

of loopt het hem dunnetjes door de broek vanwege de gtt power?
Anonymous

Wie weet, licht incontinent.
Wouter.

Maar als je de mat voelt en dan kijkt naar je vinger zie je ale vuil van je voeten en als dat dus nou vettigheid is kan dat best
Vos

maareh hoeveel scheelt dat nou eigenlijk een gte met een gt turbo ja kwa pk's weet ik het wel. maar ik kan over de gte niks maar dan ook niks vinden en over de turbo's natuurlijk wel

weet iemand iets meer
Patrick

lekke deurrubber bijna 100%ik heb die van mij vervangen en het is weg.
maak ze eens goed schoon!!misschien helpt dat?
Anonymous

GTE is volgens mij voornamelijk in duitsland geleverd vanwege de strengere milieueisen. Tis uiterlijk precies hetzelfde als een GT, motorisch een ander verhaal. GTE= 1700cc injectie met 90 pk?
[ This message was edited by: Zeeuw on 2002-01-10 21:51 ]
Vos

die auto is brandschoon maar ik zal de rubbers nog maar eens goed onder handen nemen....
Dirk (CRX)

Als het de hoofdremcilinder is:

een AT (2 nippels aan elke kant kost bij de dealer 107 EURO) een Renix of Bendix met 4 nippels aan 1 kant kost Fl. 177,= ex btw. bij de importeur.
Rudo

On 2002-01-10 21:47, Vosje
wrote:
die auto is brandschoon maar ik zal de rubbers nog maar eens goed onder handen nemen....
Het kan meerder oorzaken hebben:
*lek deurrubber
*lekkage bij de bevestiging van je antenne in het dak (eigen ervaring)
*lekkage via het voorraam (eigen ervaring)
*lekkage door een kabelgat in je schutbord (eigen ervaring, bij een maat van me)

Of het een Renault-kwaal is? mwaaah.
Jeffrey E.

Bij mijn Clio kwam er vocht door het rubber van me achterlicht unit. Dit vocht liep daar me auto in, en kwam zo onder me stoel te recht. Kon bijna pootje baden..:evil:

Maar ja de clio is bijna einde oefening..
Wouter.

Long time niks van je gehoord jef :lol:
Rudo

On 2002-01-11 00:36, Jeffrey E.
wrote:
Bij mijn Clio kwam er vocht door het rubber van me achterlicht unit. Dit vocht liep daar me auto in, en kwam zo onder me stoel te recht. Kon bijna pootje baden..:evil:

Maar ja de clio is bijna einde oefening..
Zo zie ja maar weer dat water kruipt waar het niet gaan kan! (of was dat iets anders? :wink: )

Hé Jef, heb je je Clio nog steeds? Ik dacht dat je Žm inmiddels wel weg had gedaan.
Jeffrey E.

Ik ga morgen die gozer ff bellen die hem wou hebben. Hij is zo goed als verkocht, gelukkig. Heb wel een leuke andere auto gezien, een chevy pick up v8 diesel(ruim 300pk's) vind ik ook wel leuk:grin:
Jeffrey E.

On 2002-01-11 00:38, Wouter.
wrote:
Long time niks van je gehoord jef :lol:
Ik heb je 3x gebeld vandaag, maar ja alleen je voicemail, heb maar nix ingesproken je luister toch niet:wink:
Rudo

On 2002-01-11 00:43, Jeffrey E.
wrote:
Ik ga morgen die gozer ff bellen die hem wou hebben. Hij is zo goed als verkocht, gelukkig. Heb wel een leuke andere auto gezien, een chevy pick up v8 diesel(ruim 300pk's) vind ik ook wel leuk:grin:
Hhhhmmm, ik wil niet weten wat je dan aan wegenbelasting en onderdelen kwijt bent! :grin:

Als je dan toch een grijs kentekenbak wilt hebben, waarom koop je dan geen Renault Trafic?! Is nog Van Of The Year ook! :grin:
Jeffrey E.

On 2002-01-11 00:47, Rudo
wrote:
On 2002-01-11 00:43, Jeffrey E.
wrote:
Hhhhmmm, ik wil niet weten wat je dan aan wegenbelasting en onderdelen kwijt bent! :grin:

Als je dan toch een grijs kentekenbak wilt hebben, waarom koop je dan geen Renault Trafic?! Is nog Van Of The Year ook! :grin:
De wegen belasting was rond de FL250,- per kwartaal. Onderhoed valt mee, af en toe de de stuurlagers in de olie was genoeg volgens me pa, en het is een lui mensen auto:wink: automaat. Dit is er 1 als je parkeer schade krijgt pak je een blik mat zwarte verf en smeert het er op en j ebent klaar:wink: Geen spuiterij voor nodig:lol:
Abel
Über-Spammer

Bij mij is het al een tijdje nat onder mijn bijrijder stoel. Ik weet nu 100% zeker dat met mijn koffer klep is. Onderkant bij het raam is verroest.

:sad:

Achterklepje scoren op de sloop.
Goof

Bij mij ook al een tijdje nat vóór de bestuurdersstoel.
Moet (nog steeds) 's goed zoeken waar het vandaan komt, maar in mijn geval denk ik aan een lekkage bij de bevestiging van de antenne in het dak of een lekkage via het voorraam.
Anonymous

??? hoe kan het van je kofferklep naar je bijrijdersstoel regenen? dan zou de hele kofferbak ook nat moeten zijn toch?

bij mij was het de kachelradiateur iig, de nattigheid is nu weg. Heb je geen gaatjes in je bodem zitten?
Plaats reactie