-
wat een eikels zeg daar bij die kpn.
gaan ze dat adsl abonnement een beetje met 23% verhogen.
en wat krijg ik er voor terug helemaal niks weg geld.
wat vinden jullie daar nu van.
gaan ze dat adsl abonnement een beetje met 23% verhogen.
en wat krijg ik er voor terug helemaal niks weg geld.
wat vinden jullie daar nu van.
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
een stelletje hufters zijn het. Eerst moet je vet lappen om mee te mogen doen tegen belofte A en vervolgens veranderen ze die belofte en moet je krom liggen om uberhaupt nog iets voor je geld te krijgen !
-
Het wordt momenteel onderzocht of dit wettelijk wel mag door oa. hccnet, de opta en de consumentenbond. Nu maar hopen dat dit iets oplevert.
-
Hmm maar de meeste klachten zijn vanwege de korte tijd blijkbaar lees ik. Nu zal het dus wel zo zijn dat KPN het alsnog flikt om de tarieven dus te verhogen, alleen op iets langere termijn 

Ik wou dat die k*t KPN hier ADSL kwam aanleggen, of Essent kabel internet.
Jullie hebben het wel over 23 % verhoging, maar wat dacht je van een telefoonrekening van +/- 500 euro
Heeft iemand hier ervaring met die Wanadoo actie, dat je een abonnement neemt en dat je dan 's avonds "gratis" kan internetten.
Jullie hebben het wel over 23 % verhoging, maar wat dacht je van een telefoonrekening van +/- 500 euro

Heeft iemand hier ervaring met die Wanadoo actie, dat je een abonnement neemt en dat je dan 's avonds "gratis" kan internetten.
-
Da's inderdaad niet mis. Die 23% verhoging is tot daar aan toe, het gaat er meer om hoe ze het brengen. Zij zitten in de financiele problemen (schijnt) en de klanten mogen dat dan maar gaan oplossen...jaaaaaOn 2002-01-09 20:14, Jeroen
wrote:
vonds "gratis" kan internetten.
Ik citeer"Met uw Mxstream aansluiting behoort u tot de sterk groeiende groep mensen die een hoge kwalitiet internetverbinding via de telefoonlijn heeft.KPN hecht grote waarde aan het intact houden van de hoge kwaliteit.
Om het huidige hoge kwaliteitsniveau van uw Mxstream verbinding ook in de toekomst te waarborgen is het noodzakelijk om de tarieven aan te passen.
Kwalteit kost geld maar dat wisten die KPN eikels een halfjaar geleden ook al.
Om het huidige hoge kwaliteitsniveau van uw Mxstream verbinding ook in de toekomst te waarborgen is het noodzakelijk om de tarieven aan te passen.
Kwalteit kost geld maar dat wisten die KPN eikels een halfjaar geleden ook al.
-
- Contacteer:
Dan mogen ze ook eens aankloppen bij Chello, want das ook geen kraakheldere soep. Valt me trouwens nog mee dat die geen prijsstijging hebben aangekondigd. Maakt niet uit, het blijft een zooitje, met al die storingen en nog slechtere service.
-
- Contacteer:
Sorry dat het allemaal duurder wordt. Maarja ik moet ook betaald worden.

Het wordt mischien wel duurder, maar dan heb je wel een betrouwbare verbinding. En het voordeel is ook nog eens dat je onbeperkt kun downloaden en dat is geloof ik niet het geval bij de kabel. Mazzel

Het wordt mischien wel duurder, maar dan heb je wel een betrouwbare verbinding. En het voordeel is ook nog eens dat je onbeperkt kun downloaden en dat is geloof ik niet het geval bij de kabel. Mazzel
-
- Contacteer:
Bij kabel kun je ook onbeperkt downloaden, hoor. En misschien een schrale troost: mijn kabelinternet wordt ook duurder...On 2002-01-10 01:05, Edwin023
wrote:
Sorry dat het allemaal duurder wordt. Maarja ik moet ook betaald worden.![]()

-
- Contacteer:
Dat wist ik niet. Ik heb niet zo veel kennis van computers. Ik ga binnenkort wel een abnmt nemen op planet/adsl. De verbinding is constant en de service is ook goed. Mazzel
-
- Contacteer:
On 2002-01-10 01:05, Edwin023
wrote:
Sorry dat het allemaal duurder wordt. Maarja ik moet ook betaald worden.![]()
Ik heb er nog geen last van gehad, en ik moet toch zeggen dat ik met Kazaa en Napster al veel heb gedownload.
-
- Contacteer:
Geef nie, je kunt niet alles weten...On 2002-01-10 01:20, Edwin023
wrote:
Dat wist ik niet. Ik heb niet zo veel kennis van computers.
-
- Contacteer:
[quote]
On 2002-01-09 18:48, renault 19 16v
wrote:
[quote]
Nou nou moet nou zo grof.
Ik kan je verbinding er zo vanaf halen hoor.

On 2002-01-09 18:48, renault 19 16v
wrote:
[quote]
Nou nou moet nou zo grof.
Ik kan je verbinding er zo vanaf halen hoor.

-
- Contacteer:
Kwaliteid kost nu eenmaal geld. Mazzel
Ze zeggen bij KPN wel dat het nodig is om de kwaliteit te waarborgen maar volgens mij (en mét mij bijv. de Consumentenbond en de OPTA) is de prijsverhoging niets meer dan een manier om extra geld binnen te halen om de huidige financiële gaten te vullen! (zeg maar: ravijnen!)On 2002-01-10 01:31, Edwin023
wrote:
Of worden er ook 5000 mensen op straat gezet om de kwaliteit te waarborgen??!!!
Kwaliteit kost geld. Maar als je de kwaliteit hetzelfde laat, zijn mensen niet blij als je dan toch de kosten omhoog gooit. Oke het behouden van die kwaliteit zal nu duurder zijn. Maar doe dan wel iets terug. Maar 23% is wel enorm veel waar ik ook iets voor terug zou willen. Zeker als je een verbinding hebt wat duurder is dan kabel en niet eens dezelfde kwaliteit heeft.On 2002-01-10 01:31, Edwin023
wrote:
@home is ook iets duurder geworden. Kost nou dacht ik iets van 10% meer. Kan me vergissen, vindt de mail niet meer. Maar moet zeggen dat @home voor dat geld wel enorme goede verbinding geeft. Snelheden van +500K download en 16K upload altijd. Ook wel eens 40K upload.
mzzl
-
ALLES wordt duurder door die kut Euro!!!
-
Ja, de Euro wordt(is) van ons allemaal :-*
Net van nu.nl afgeplukt:
DEN HAAG/HOUTEN - Het tarief van Mxstream, de snelle internetverbinding van KPN waarover veel ophef is ontstaan, moet misschien wel verder omhoog. Een woordvoerder van telecomtoezichthouder Opta heeft dit woensdag gezegd.
-----------------
ik haat tdi's
[ This message was edited by: Frank_16v on 2002-01-10 09:30 ]
Net van nu.nl afgeplukt:
DEN HAAG/HOUTEN - Het tarief van Mxstream, de snelle internetverbinding van KPN waarover veel ophef is ontstaan, moet misschien wel verder omhoog. Een woordvoerder van telecomtoezichthouder Opta heeft dit woensdag gezegd.
-----------------
ik haat tdi's
[ This message was edited by: Frank_16v on 2002-01-10 09:30 ]
-
nou wordt ie helemaal mooi
wat een @#%&*&%$@ daar zeg
ik ben nu echt pistt op die lui
wat een @#%&*&%$@ daar zeg
ik ben nu echt pistt op die lui
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Je bedoeld de PLEURO wordt/is van ons allemaal
Of de Euro naait ons allemaal.
enz enz
Vindt het echt maar minder dat ze die prijzen omhoog gooien. Als ze het salaris nou ook evenredig omhoog gooide, dan was het minder erg. Maar je betaald gewoon flink wat meer voor hetzelfde en je krijgt er niks meer voor. Ja je houdt aan het eind van je loon een stuk meer maand over, maar ik weet niet hoe het met jullie zit, maar daar zit ik niet op te wachten.
Het heeft ook zijn voordelen. Je zit niet meer te hokken in belgie of duitsland met wisselkoers enzo. Is super makkelijk.
Maar ja ik bestel nogal veel in engeland, en daar gaat het feest niet op.
Vindt het trouwens wel zo dat we gewoon opgezadeld worden met de euro. Ik heb niks mogen invullen of ik ertegen was of ervoor. SChijnt dat ze in Zweden(dacht ik) radicaal de Euro hebben weggestemd. Denk dat dat hier ook het geval zou zijn geweest..
mzzl
Of de Euro naait ons allemaal.
enz enz
Vindt het echt maar minder dat ze die prijzen omhoog gooien. Als ze het salaris nou ook evenredig omhoog gooide, dan was het minder erg. Maar je betaald gewoon flink wat meer voor hetzelfde en je krijgt er niks meer voor. Ja je houdt aan het eind van je loon een stuk meer maand over, maar ik weet niet hoe het met jullie zit, maar daar zit ik niet op te wachten.
Het heeft ook zijn voordelen. Je zit niet meer te hokken in belgie of duitsland met wisselkoers enzo. Is super makkelijk.
Maar ja ik bestel nogal veel in engeland, en daar gaat het feest niet op.
Vindt het trouwens wel zo dat we gewoon opgezadeld worden met de euro. Ik heb niks mogen invullen of ik ertegen was of ervoor. SChijnt dat ze in Zweden(dacht ik) radicaal de Euro hebben weggestemd. Denk dat dat hier ook het geval zou zijn geweest..
mzzl
-
Mijn kabelinternet wordt lekker niet duurder en ik download net zo snel als via ADSL
Het zit hier wel goed met @Home (essent) hier in Enschede
Gemiddelde download: 400Kb/sec

niet duurder? Ik heb toch vernomen dat @home duurder werdt om de goede service te kunnen handhaven(lees, de leiding heeft intresse in de BMW ZOn 2002-01-10 10:49, Nick
wrote:
Mijn kabelinternet wordt lekker niet duurder en ik download net zo snel als via ADSLHet zit hier wel goed met @Home (essent) hier in Enschede
Ik probeer al drie maanden ADSL te krijgen, maar om voor mij nog steeds onduidelijke redenen kan dat niet. Ik geloof dat ik nu blij ben dat ik nog gewoon met m'n modempje mag bellen, dan weet ik in iedergeval wat het gaat kosten. En ik weet ook dat het in ieder geval langzaam is 

-
- Contacteer:
Effe een vraagje, míjn @Home internet wordt wél duurder. Hoe kan dat nou weer...? Weet je zeker dat het niet duurder wordt daaro?On 2002-01-10 10:49, Nick
wrote:
Mijn kabelinternet wordt lekker niet duurder en ik download net zo snel als via ADSLHet zit hier wel goed met @Home (essent) hier in Enschede
-
- Contacteer:
Toch wel. Vond het ook al zo raar dat het daar anders niet het geval zou zijn... 
-
Ik heb er in ieder geval nog niks van gelezen.
Of het kan zijn dat ze een mailtje hebben gestuurd in de week dat ik niet kon internetten omdat er iemand anders onder mijn account zat te internetten
Die vent had pas goedkoop internet. Lekker snel en goedkoop joh ... niet te geloven
Of het kan zijn dat ze een mailtje hebben gestuurd in de week dat ik niet kon internetten omdat er iemand anders onder mijn account zat te internetten

Die vent had pas goedkoop internet. Lekker snel en goedkoop joh ... niet te geloven

waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
heb op ouwejaarsdag MXStream aangevraagd, en dan nu dit!! Dit zijn tweede wereldoorlog praktijken!! oprotten!!
:evil::evil::evil:
heb op ouwejaarsdag MXStream aangevraagd, en dan nu dit!! Dit zijn tweede wereldoorlog praktijken!! oprotten!!

Immer wieder die verdammte Holländer