Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Die van mij kwam bij een groothandel in duitsland vandaan, maar das al weer 3 jaar geleden.
Geen id of ze ze nog mogen verkopen in mofrika.
Bart V

Ik wil nog op deze topic terug komen omdat ik nou nog steeds niet weet of radar detectoren wel of niet verboden gaan worden dit jaar. Ik hoor de 1 zeggen van wel, de ander zegt weer van niet. Ik kan nu goedkoop zo'n ding kopen, dus vandaar de vraag: worden ze wel of niet verboden.
-Ray-
Contacteer:

onder het motto dat de nederlander recht heeft op vrije ontvangst van informatie is het definitieve verbod er nog niet door, ze willen het dit voorjaar gaan verbieden... :sad:
Immer wieder die verdammte Holländer
Just the Cook
Contacteer:

Als ze nou eens zo ver waren als die techniek in Startrek dan had iedereen die een beetje doorrijdt wel een of andere cloaking-device zoals de Klingons in zijn wagentje. (nb: ik ben geen Trekkie) :lol:
Bart V

On 2002-01-08 22:56, Ray
wrote:
onder het motto dat de nederlander recht heeft op vrije ontvangst van informatie is het definitieve verbod er nog niet door, ze willen het dit voorjaar gaan verbieden... :sad:
komt er vast wel een of andere auto radio die tot de 34 Ghz kan ontvangen :smile:
Just the Cook
Contacteer:

Ik denk dat de oplossing voor het verbod toch gezocht moet worden in bijv. smerige kentekenplaten of dat soort simpele dingetjes.
-Ray-
Contacteer:

sjonnie bubble folie over je nummerbord... :lol:
Bart V

Ja een omrolbare kenteken plaat ofzo lijkt me ook wel wat, en dan het kenteken van je buurman erop.
Just the Cook
Contacteer:

Zoiets ja, maar dan subtieler, oh nee, dat snapt een Sjonnie natuurlijk niet...
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Je kunt natuurlijk ook gewoon een schakelaartje ergens wegbouwen zodat je hem makkelijk uit kunt zetten op het moment dat de radardetector af gaat. Maar dan moet je er wel 1 hebben die je ergens hebt weggebouwt. Je zou misschien een radardetector weg kunnen bouwen en dan aan de binnenkant. Een kap er over bouwen zodat het lijkt dat er niks zit. Hier moeten we toch eens goed over na gaan denken om een systeem te bedenken die we zeker kunnen gaan gebruiken. Mazzel
Just the Cook
Contacteer:

Ja inderdaad, monteer een radardetector achter/onder je cockpit met een knoppie ergens. Klinkt goed.
-Ray-
Contacteer:

On 2002-01-08 23:08, Bart V
wrote:
Ja een omrolbare kenteken plaat ofzo lijkt me ook wel wat, en dan het kenteken van je buurman erop.
ik meld hier een James Bond!!! :smile::smile:
Bart V

On 2002-01-08 23:23, Just the Cook
wrote:
Ja inderdaad, monteer een radardetector achter/onder je cockpit met een knoppie ergens. Klinkt goed.
Ze zijn niet gek bij verkeer en waterstaat, ze vinden vast wel een manier om die detectoren mee te vinden.
Riël
Über-Spammer

Nee dat valt op, zien ze iemand rijden zonder kenteken hang je ook!!

Nee systeempje maken dat je F in een L veranderd of zoiets, kleine delen kenteken. Zien ze niet op de foto, en als ze je aanhouden zeg je dat ze niet goed genoeg gekeken hebben !! :smile:
Anonymous

Zullen we hier dan ook maar alvast een forum starten waarin we onze kentekennummers vermelden om te voorkomen dat deze niet worden hergebruikt :smile: :smile:
Anonymous

Mijn baas heeft 4 dagen geleden nog een stinger laten inbouwen:lol:

Dus dat is, dag 2000,-????
Just the Cook
Contacteer:

Ik denk eerder fl. 2000,00 voor de Stinger en een additionele fl. 5000,00 voor de boete...
Michel S.
Contacteer:

Voor een extra paar duizend piek echte stingers erin laten bouwen. Als ze moeilijk doen effe vuren en opgelost.

of mag dat ook niet?
Anonymous

Kheb ff mijn topic aangepast. volgens mij gaat dat nog zo makelijk niet die dingen verbieden. Maar goed we zullen zien
-Ray-
Contacteer:

het zal niet makkelijk worden om die dingen te verbieden vanwege het recht van de burger op vrije ontvangst van info, zoals ik al eerder zei.
maar tegen de tijd dat het verboden wordt, zijn er al weer nieuwe dingen uitgevonden die precies weer tussen de mazen van de wet doorglippen, zit toch handel in???
de ontwikkeling staat niet stil, en daar zijn wij, snelheidsminnende automobilisten, niet vies van.

toch?
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Ik heb vandaag nog aan een agent gevraagd hoe lang het nog duurt voordat het verboden zou worden. Hij zij begin feb. maar dan komt het weer voor de rechter of zoiets en hij dacht dat het wel weer uitgesteld zou worden. Dus nog effe plezier. Mazzel
Plaats reactie