Zoals je weet rijden er hier in Nederland van die jonge gastjes rond in hun gare Golf GTI'tjes en van dat soort autootjes. Je ziet die gasten dan ook altijd net met hun hooffie boven het stuurtje uit komen, linkerhand bovenop het stuur en volledig naar rechts hangend, alsof ze de bijrijder een zuigbeurt aan het geven zijn . Ik vraag me toch af of dit met het type auto heeft te maken, de leeftijd of zijn er ook veel GTT'tjes die dit doen. I wonder...
De leden die in nu toe heb leren kennen zijn toch van een ander soort dan de Sjonnies. Bijvoorbeeld bij de FNB meetings zie je redelijk wat jongelui, maar tis wel zo dat alle 'patsertjes' met een kadett, gsi, gti er vandoor gaan....Renault rijders vinnik wat dat betreft nette/relaxe gasten!
Ja, sorry voor zo'n vraagstelling, maar ik ben niet echt bekend met het fenomeen "Renaultrijders", maar daarom lijkt het me wel leuk de mensen te ontmoeten! Ik ging er ook niet vanuit dat dit de Sjonnie Renault club was...
He jtc zaterdag is er een meeting in eindhoven met alle merken.
Het is een meeting zoals je wel op tv gezien zult hebben was ikke.
Mail me maar effe zou het laggen vinden als je langs zou komen.
Kan wel voor je regelen dat je heel veel werk krijgt als je mij doormailt voor welk merk je allemaal witte tellerplaten hebt en kunt maken en wat ze kosten zorg ik voor de mensen bouw je het ook in dan....???
Ik hoor van je mzzzl
De VW GTI sjonnies zijn samen met de (sl)opel GSI sjonnies toch wel de sjonnies van de ergste categorie.
Valt mij ook op idd dat de renault rijders gemiddeld socialer zijn, dit komt denk ik omdat renault rijden toch een beetje liefhebberij is, dus MEER dan alleen maar de snelste zijn bij het stoplicht, en dat is noujuist wel het motto van GSI en GTI sjonnies. Die bakken flikeren meestal van pure ellende uitelkaar, en kennis is ook ver te zoeken. Geen mensen voor renaults dus.
Volgens mij zijn er ook echt wel normale GSI en GTI rijders. Xedrah bijvoorbeeld valt best wel mee (lol). Omdat er gewoon veel meer GSI/GTI's rondrijden is de kans gewoon groter dat je een keer een Sjonnie in zo'n "ding" tegen komt.
On 2002-01-08 19:08, MICHEL CLIO.16V
wrote:
Kan wel voor je regelen dat je heel veel werk krijgt als je mij doormailt voor welk merk je allemaal witte tellerplaten hebt en kunt maken en wat ze kosten zorg ik voor de mensen bouw je het ook in dan....???
Ik hoor van je mzzzl
Snapt iemand hier wat van??
[ This message was edited by: Zeeuw on 2002-01-08 19:20 ]
wrote:
Ik hoor van je mzzzl
Ik snap jouw "ik snap 'em niet" niet helemaal. Wat snap je niet?
wrote:
Ik hoor van je mzzzl
Tis een lekker duidelijk samenhangend verhaal, vind je niet? Begreep de context niet helemaal. Verkeerde topic zie ik nu.
[ This message was edited by: Zeeuw on 2002-01-08 19:31 ]
wrote:
Ik hoor van je mzzzl
Michel, ik ben bang dat ik dat a.s (?) zaterdag niet ga redden, daar ik waarschijnlijk nog een opdrachtje moet uitvoeren. In principe kan ik voor alle merken een tellerplaatje maken, hangt gewoon af van hoe de cockpit in elkaar steekt. Ik mail het je nog wel.
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 19:32 ]
wrote:
Ik hoor van je mzzzl
Tis een lekker duidelijk samenhangend verhaal, vind je niet? Begreep de context niet helemaal. Verkeerde topic zie ik nu.
[ This message was edited by: Zeeuw on 2002-01-08 19:31 ]
ik denk dat hij gewoon zoveel mogelijk wil zeggen in zo weinig mogelijk zinnen.
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-01-08 19:35 ]
MICHEL CLIO.16V kan waarschijnlijk erg snel typen of juist erg langzaam en hij probeert dus in zo kort mogelijk zoveel mogelijk te vertellen, daardoor is zijn tekst soms moeilijk te begrijpen/lezen
Maar als je het 2, 3, soms 4 keer leest snap je het wel
het eerste wat mij dus opviel dat ik afgelopen vrijdag op m'n eerste FNB kwam is dat renault rijders dus helemaal niet de bekende slopel en golf rijders zijn, er was duidelijk een verschil....
Ja GTT mensen zijn helemaal liefhebbers. De 16V is meer voor de mensen die meer rijden/minder sleutelen (gemiddeld he.) 16V heeft minder onderhoud nodig dan een GTT.
Maar het gaat over renault rijders in het algemeen.
Wat mij wel veel opvalt aan renalt rijders in het noorden is dat clio 16v rijders mij nooit groeten als ik in mijn gtt rij. Als ik een gtt tegen kom dan groeten ze (meestal)altijd. Clio rijders daarentegen groeten nooit. Vreemd. Maar als ze groeten dan groet ik uiterraard terug. Wel mooi dat sportieve renault rijders elkaar groeten als motor rijders. Zie dat maar eens bij Vw rijders en Opel rijders. Dat zie je dus niet bij hun.
There will be plenty of time to rest when your dead
Bij ons rijden er 2 clio williams rond, een zwarte clio 16v, een 5 turbo1, een bleu sport blauwe gtt phase1, witte gtt phase2, nog een blauwe gtt phase2 en nog een witte gtt phase1. Ik ben ze allemaal eens tegengekomen behalve de turbo1.
Van de witte phase2 ken ik de eigenaar van gezicht en de eigenaar van de zwarte clio 16v ken ik van naam. Tevens weet ik 1 van de clio williams eigenaren te wonen. Verders kom je ze nooit tegen bij ons. Heel zelden dat je 1 ziet bij ons
There will be plenty of time to rest when your dead
Wat was het ook alweer ? Oh ja, "Respect is Everything" Dus eeuuh, gasten, Sjonnies zijn mensen die John heten. En dat heeft niets met het merk auto te maken. Sterker nog, ik weet zat gasten in een Opel of Volkswagen die ik meer mag dan bepaalde gasten die een renault rijden !
Ik denk dat de naam Sjonnie in deze context niks meer te maken heeft met mensen die John, Jon, Sjon of wat dan ook heten, maar dat het woord Sjonnie een begrip is.