Jongens, ik heb een probleem. Net nadat ik een dure maand achter de rug heb en mooie speakers gekocht heb begint vannochtend me druklager ineens vet aan te lopen. Ik hoorde hem de laatste tijd soms al een raar geluid als ie in zn vrij stationair draaide. maar nu word het steeds erger, het gaat over als je de koppeling intrapt dus het is zeker weten het druklager (mag ook wel na 240.000 Km) Hoelang kan ik nog doorrijden hiermee, heb ff geen geld voor een andere koppeling.
Zolang 't rijdt, rijdt 't.
Je hebt natuurlijk wel kans dat ie 't een keer helemaal begeeft, maar zolang je geen lange reizen naar obscure oorden onderneemt, moet je dat wel overleven. Zou misschien kunnen dat een gaar lager wat sneller inslijt op de drukgroep, maar als je 't toch een keer lostrekt, is 't zowiezo wel wijs om die ook te vervangen natuurlijk.
Je hebt natuurlijk wel kans dat ie 't een keer helemaal begeeft, maar zolang je geen lange reizen naar obscure oorden onderneemt, moet je dat wel overleven. Zou misschien kunnen dat een gaar lager wat sneller inslijt op de drukgroep, maar als je 't toch een keer lostrekt, is 't zowiezo wel wijs om die ook te vervangen natuurlijk.
rev it like a rental
Ja als ik het vervang ik alles, uiteraard ook de drukgroep. Ik haal de motor er dan uit en vervang ook gelijk beide krukas keringen en dat plastic K*T dingetje op je koppelingshefboom en reviseer me dynamo. Bij de E6J kom je dr haast niet bij namelijk, moet je ook je halve motor uitbouwen. heb ik alles in 1 keer gehad
Nog even sparen.
Nog even sparen.
-
ohhh oohh
zo komt er ook niks van he van dat sparen voor een 16V
veel suc6
zo komt er ook niks van he van dat sparen voor een 16V
veel suc6
<b\>16V is a beat on a Runway<b>