Nou gisteren weer wezen sprinten trek ik op bij de start schakel over naar de 2 knak oppeens en een tering geluid erachter aan.
Ik aan de kant en de krik opgezet iedereen erbij ook jongens met clios.
Zeiden ze das een bekende kwaal van de clio dan is als het goed is de borgpen of zoiets gebroken in het difrentieel lager.
Dus ons pap over de zeik zou dan de motor er weer helemaal uit moeten of kun je daar van onder bij?
Want als het blok er uit moet begint ons pap er niet meer aan.
En heb ik dus een probleem.
En komt dit probleem jullie bekent voor of zou het iets anders kunnen zijn.
Als het de bak is heeft iemand dan een andere bak voor me te koop.
Of zou ik die van een diesel er onder zetten.
Een jongen zei dan kun je hem verder doortrekken in zijn touren help me please.
Ja weet niet wat het is gebeurde bij overschakelen soort van dat er iets brak.
Die jongens daar zagen ook dat hij olie lekte bij het difrentieel lager.
Maar moet dan het blok er helemaal uit weer als ik de bak ga vervangen want dan heb ik een probleem dat doet mijn vader niet meer.
En wat kost ongeveer een andere bak en kan ik dan beter er 1 van een diesel onder zetten langere touren moet ik dan dingen aanpassen.
Die jongens daar zagen ook dat hij olie lekte bij het difrentieel lager.
Maar moet dan het blok er helemaal uit weer als ik de bak ga vervangen want dan heb ik een probleem dat doet mijn vader niet meer.
En wat kost ongeveer een andere bak en kan ik dan beter er 1 van een diesel onder zetten langere touren moet ik dan dingen aanpassen.
Weet nou niemand of het blok er nou wel of niet uit moet om de bak er onder uit te halen.
En wat ongeveer een andere bak kost
En wat ongeveer een andere bak kost
2 gereviseerde cup bakken te koop
sneller sterker en niet duur!
marcel
(bak vervangen of repareren; motor eruit of overspannen raken)"langer doortrekken met een dieselbak????? huh???"
[ This message was edited by: marcel.t on 2002-01-06 21:29 ]
[ This message was edited by: marcel.t on 2002-01-06 21:30 ]
sneller sterker en niet duur!
marcel
(bak vervangen of repareren; motor eruit of overspannen raken)"langer doortrekken met een dieselbak????? huh???"
[ This message was edited by: marcel.t on 2002-01-06 21:29 ]
[ This message was edited by: marcel.t on 2002-01-06 21:30 ]
Ons pap heeft pas heel het blok er uit gehad hij werd helemaal gek dus weet niet of hij dat nog een x wil doen hij zegt van niet.
Maar wat moeten die bakken kosten
Maar wat moeten die bakken kosten