Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
ed_pret

mensen ff handjes samen voor iemand die het mevr.justieten zwaar maakt

http://home01.wxs.nl/~kampi022/Bekeuring.htm <-- dit is ene stef van de peugeot gti club.(overtreding is overigens wel met een megane cabrio gedaan >-)

Hij heeft de boete wel betaald maar hij heeft lekker zitten zeiken bij cjib en ik geef hem groot gelijk en ik zal zeer zeker in z'n voetsporen treden als ik (afklopppen) een snelheidsbekeuring krijg.
Ooit heb ik ook een schriftelijke aanvraag voor foto's gedaan maar nooit echt doorgezet.

Overigens ben ik bezig met een rouwperiode vanwege het overleden van ome freddie :sad:

Heineken shall always be here..
Menno

Tja, 't benne zware tijden. Derhalve maar een serieuse poging gedaan om de oude voorraden weg te werken......
Marcel dLC

Mijn broertje heeft vandaag ook z'n bezwaarschrift op de bus gedaan. Ik zal het verhaal er even bij vertellen:

Mijn broertje reed dus in zijn Kadett GSi over de A59, maar komt een vrouwtje tegen dat met 100 km/u op de linker baan blijft rijden.
Na een paar minuten komt er een busje ongelofelijk achter hem bumperkleven...als het vrouwtje na wat lichtsignalen nog niet naar rechts gaat gaat hij er maar links langs, want hij werd ook gek van dat busje achter hem.
Komt dat busje daarna dus hem voorbijzeilen (na er zelf ook links langs gegaan te zijn gegaan) en ja hoor 'Stop Politie'.
Geintje moet dus 180 gulden kosten...
Toen hij vroeg waarom ze hem aanhoudden en niet dat vrouwtje antwoorden ze omdat hij in een kadett gsi reed met toevallig ook nog verschillende kleuren plaatwerk (in verbouwing, moet nog gespoten worden)
Dit lijkt me dus echt wel een vorm van discriminatie...
Anonymous

Marcel, bedoel je niet dat je broer die vrouw van rechts inhaalde? Of ging hij over de vluchtstrook bij de middenberm?
Maar als hij bezwaar maakt en getuigen heeft die kunnen beamen dat het busje zat te pushen, dan heeft hij volgens mij grote kans dat bekeuring niet geldig is.
Plaats reactie