ik heb een renault 5 gtturbo en wilde vragen of iemand weet of je de expansiepot met elkaar kunt wisselen,je hebt een rond model,bekend van de renault 19 en je hebt een vierkant model die je vastzet op je scherm bij de ggturbo,kun je bv een ronde monteren op de gtturbo,of alleen de vierkante model
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Dacht dat de PhII een rond model had (correct me if I'm wrong) en de PhI heeft een vierkant model zeg maar.
En als de aansluitingen (onderkant pot, zijkant pot) het zelfde zijn lijkt het me geen probleem.
Lees : LIJKT het me geen probleem ben er dus niet zeker van.
[ This message was edited by: Tino on 2002-01-04 14:15 ]
En als de aansluitingen (onderkant pot, zijkant pot) het zelfde zijn lijkt het me geen probleem.
Lees : LIJKT het me geen probleem ben er dus niet zeker van.
[ This message was edited by: Tino on 2002-01-04 14:15 ]
-
- Über-Spammer
Het is geen punt, je kan ze gewoon veranderen.. moet je alleen de ophangpunten anders maken..
of te wel gewoon het steuntje van de ronde pot op de vierkant pot steunpunte plaatsen..
snap je het nou nog
Greeeetzz.. Maik. 
of te wel gewoon het steuntje van de ronde pot op de vierkant pot steunpunte plaatsen..
snap je het nou nog

Euh stomme vraag mischien, maar waarom zou je die willen omwisselen?????On 2002-01-04 12:00, jermaine
wrote:
ik heb een renault 5 gtturbo en wilde vragen of iemand weet of je de expansiepot met elkaar kunt wisselen,je hebt een rond model,bekend van de renault 19 en je hebt een vierkant model die je vastzet op je scherm bij de ggturbo,kun je bv een ronde monteren op de gtturbo,of alleen de
vierkante model