Nu de ClubSite geopend is en de nieuwe leden langzaam binnen druppelen (overigens heb ik 58 aanmeldingen mogen ontvangen), is het tijd om de site een beetje invulling te geven. We moeten natuurlijk wel met elkaar content geven aan de site. Het is tenslotte een club voor leden door leden.
Verschillende mensen hebben al stukjes geschreven voor de site met betrekking op Tuning en Meetingverslagen. Echter willen we zoveel mogelijk nuttige en vermakelijke informatie op de site kunnen zetten. Dit kan dus over van alles gaan als het maar met Renault of de auto in het algemeen te maken heeft.
Dit kunnen dus artikelen zijn over :
Techniek, Er is op dit moment een goede discussie over stabilisatorstangen e.d. het is leuk om de uitkomst in een artikel te stoppen. Let er hierbij op dat niet iedereen zo technisch aangelegd is als jij en dat het voor iedereen enigszins te begrijpen moet zijn. En het is leuk om het met schetsen,fotos of tekeningen te verduidelijken.
Meetings, Natuurlijk worden er weer meetings georganiseerd en zullen de verslagen op de site te lezen zijn, maar het is juist zo leuk om het eens vanuit een oogpunt van andere leden te zien. Er is altijd wel iemand met een Digicam in de buurt die voor fotos kan zorgen. Laat wel even weten als je een verslag maakt, dat mensen niet dubbel aan het werk zijn.
Styling, Iedereen wil wel weten hoe jij die 21 onder je Clio hebt gekregen of hoe die enorme taartschep gemonteerd is op jou 19 16V. Als alles duidelijk wordt uitgelegd met bijvoorbeeld fotos of tekeningen hebben we er allemaal wat aan.
Onderhoud, Het verversen van versnellingsbakolie bij een GT is geen makkie, natuurlijk wel als je op renault-tuning.nl hebt gelezen hoe dat moet. Verder zijn er allerhande onderhoudstips te verzinnen zoals een winterbeurt, waar moet je op letten en wat je vooral niet moet doen.
Producten, Ervaringen van leden met tuningsonderdelen. Was die Dump-Valve nou echt zo goed? en is zon 57i kit echt een uitkomst? Wat zijn de ervaringen met verschillende soorten banden?. Welke olie geeft de beste prestaties. Verzamel de informatie voor een bepaald product en probeer er een testrapport van te maken.
Geschiedenis; Elke Renault kent verschillende fasen en metamorfosen. Het is leuk om de informatie te verzamelen van bijvoorbeeld de Clio modellen en hier de mensen in te kunnen meenemen als een reis door de tijd van dat model, zoek ook eens naar de orginele prijzen die toen golden voor de modellen, altijd leuk om te weten.
Autosport; Renault zit al jarenlang in de autosport, bij Formule Renault, Formule 1, Parijs-Dakar en Rally stond en staat Renault al jarenlang voor een begrip. We zouden het heel leuk vinden als iemand zich op een van deze sporten zou storten, het is leuk om informatie te verzamelen over de successen die Renault bijv. in de Formule 1 gaat behalen,wat is de achterliggende gedachte e.d. Dit moet mensen aanspreken denk ik Een twee wekelijkse nieuwsflits over F1 Renault lijkt mij niet het moeilijkst.
Hou er rekening mee dat de artikelen niet te klein worden, anders kunnen ze net zo goed op het forum worden geplaatst en dat de Nederlandse taal niet geheel verkracht wordt met pleonasmen en contaminaties. Natuurlijk kijken wij ook even of er geen vreselijke en moederonterende taal en spellingsfouten in staan.
Verder willen we Reclamefolder e.d. gaan verzamelen en digitaliseren om deze aan te op de site te plaatsen (natuurlijk voor persoonlijk gebruik), als je dus oude ( mag ook natuurlijk nieuwe) folders hebt liggen, rammel ze ff onder de scanner en stuur ze naar mij toe. Ik denk dat 150dpi wel scherp genoeg is.
Zo, ik denk dat jullie hier wel even genoeg aan hebben. Veel succes en verras het bestuur eens.
Martijn Tack
Namens de Renault Tuning Club
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-01-03 13:54 ]
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-03 20:35 ]
Is dat met of zonder bestuur ?On 2002-01-03 13:52, Martijn T.
wrote:
Nu de ClubSite geopend is en de nieuwe leden langzaam binnen druppelen (overigens heb ik 58 aanmeldingen mogen ontvangen), is het tijd om de site een beetje invulling te geven.
Mijn eerste artikel is trouwens binnen !
Euu, nou dat is met een deel bestuur, afgerond komen we denk ik op 60 personen, als iedereen gaat betalen natuurlijk....
ik heb al 18 betalers (waarvan 3 bestuur)
Maar morgen kunnen dat er makkelijk 40 zijn
Maar morgen kunnen dat er makkelijk 40 zijn
-
Ik ga eens denken of er een onderwerp is waar ik iets zinnigs over kan vertellen.
Leuk initiatief in ieder geval!
Leuk initiatief in ieder geval!
Dit is een stukje dat ik geschreven heb over de geschiedenis van de Renault Mégane Coupé en Cabrio
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl/uitvoeringen/historie.htm" TARGET="_blank">www.meganecoupe.nl/uitvoeringen/historie.htm</A><!-- BBCode End -->
En hier een rijimpressie van de 2.0 16v, geschreven door Michel oftewel Meganefreak
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mi ... jim2.0.htm" TARGET="_blank">www.meganecoupe.nl/club/leden/michelcij ... 2.0.htm</A><!-- BBCode End -->
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl/uitvoeringen/historie.htm" TARGET="_blank">www.meganecoupe.nl/uitvoeringen/historie.htm</A><!-- BBCode End -->
En hier een rijimpressie van de 2.0 16v, geschreven door Michel oftewel Meganefreak
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl/club/leden/mi ... jim2.0.htm" TARGET="_blank">www.meganecoupe.nl/club/leden/michelcij ... 2.0.htm</A><!-- BBCode End -->
Effe OT, maar de page title van alle pagina's van rtc.nl staan op '...Renaut...'
Elletje vergeten, en dat is toch jammer, want het ziet er verder puik uit!
Grtz,
Edo
Grtz,
Edo
Als je wil kan je het gebruiken hoor.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Heb je deze melding ook naar <a href="mailto:bugs@renault-tuning.nl" target="_new">bugs@renault-tuning.nl</a> gestuurd?On 2002-01-03 14:56, Edo
wrote:
Effe OT, maar de page title van alle pagina's van rtc.nl staan op '...Renaut...'
Grtz,
Edo
In ieder geval goed gezien en bedankt voor de melding.
Tino
Nee, nog niet. Is dat nog nodig dan?
Anders is het misschien nuttiger als ik er wat beter (lees langer) voor ga zitten. Vindt de baas leuker
Edo
Anders is het misschien nuttiger als ik er wat beter (lees langer) voor ga zitten. Vindt de baas leuker
Edo
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Opgeost! EH...On 2002-01-03 14:56, Edo
wrote:

[ This message was edited by: Bas on 2002-01-03 18:01 ]
-
Volgens mij heeft het bestuur daar wel vaker last van (letters vergeten)
Kijk maar eens naar de titel van deze topic
artikelen scr[b/]ijven

Kijk maar eens naar de titel van deze topic
artikelen scr[b/]ijven

-

-

Ach, ik schijf af en toe ook wel eens ieds verkeerdt