Ik wordt ook nog niet lid want ben bezig met een andere auto wordt he de keuze van mijn vriendin blijf ik lid anders wordt het een andere club snik snik.
Hallo hier spreekt lidnummer 028 
FF een vraagje, gaan jullie de nieuwsbrieven naar het @renault-tuning.nl adres sturen of naar het adres wat is opgegeven bij het aanmelden.
Ik heb nml al een flink aantal e mail adressen en om er nu nog 1 bij te nemen.
Maar als de nieuwsbrieven naar het rtc account gestuurd gaan worden dan maak ik hem wel ff aan.
grtz,
oja Tino, de site ziet er toppie uit.

FF een vraagje, gaan jullie de nieuwsbrieven naar het @renault-tuning.nl adres sturen of naar het adres wat is opgegeven bij het aanmelden.
Maar als de nieuwsbrieven naar het rtc account gestuurd gaan worden dan maak ik hem wel ff aan.
grtz,
Ik zie trouwens op de .nl site de carbase van Marius niet, die zou er toch ook bij komen?
robert,On 2002-01-03 14:26, robert
wrote:
ik meld me voorlopig niet aan omdat ik denk dat ik volgens de criteria niet aktief genoeg zal zijn.
je zit hier x keer per dag te posten en dan vind je jezelf nog niet aktief genoeg ??!! That's the spirit man ! beter dat je ook lid word...
ja die huidige post-aktiviteit zal nog steeds met het eindelijk ontdekken van dit forum te maken hebben. Net zoals bij een relatie dus.
Ik moet het een beetje gaan beperken (wat dus duidelijk niet lukt) omdat er ook nog $$ verdiend (als in: recht hebben op) moet worden.
r
Ik moet het een beetje gaan beperken (wat dus duidelijk niet lukt) omdat er ook nog $$ verdiend (als in: recht hebben op) moet worden.
r
-
je hebt meel Paul
-
- Contacteer:
Gewoon lid worden. Zo duur is het nou toch ook weer niet. En om nou 1 keer in de zoveel tijd te komen moet denk ik toch ook nog wel lukken. Ik heb het ook best druk, maar ik maak ook zeker tijd vrij voor de meetings.
mail ff naar <a href="mailto:paul.ploeger@exact.nl" target="_new">paul.ploeger@exact.nl</a> want ik heb een beetje ruzie met mijn renault-tuning.nl adres....On 2002-01-03 20:12, Robert dB
wrote:
je hebt meel Paul
-
- Contacteer:
ehm....ik word meteen lid....wel op voorwaarde dat jullie in het typelijstje bij het inschrijfformulier ook een renault 25v6turbo neerzetten...sorry voor het commentaar maar dit wilde ik als trotse bezitter ff kwijt...
-
- Contacteer:
alvast bedankt en je hebt m'n formulier....zonder type uiteraard...komt allemaal goed met jullie
-
- Contacteer:
heb jij er ook een dan?
-
- Contacteer:
zoals op die foto ziet die van mij er helaas ook niet uit......maarja...ik heb (nog) geen digitale foto's van de mijne.....
we zijn benieuwd
in ieder geval heb je, als je betaling binne is, ruimte op het .nl domein om ze neer te zetten !
in ieder geval heb je, als je betaling binne is, ruimte op het .nl domein om ze neer te zetten !
-
- Contacteer:
ehm....moet ik da nu zo overmaken of krijg ik nog iets van een bevestiging......via meel ofzo????
YepOn 2002-01-03 22:29, r25v6turbo
wrote:
ehm....moet ik da nu zo overmaken of krijg ik nog iets van een bevestiging......via meel ofzo????
Je maakt het geld over (onder vermelding van dezelfde naam als je aanmelding !!!) en dan krijg je van tino of bas een mailtje met je login.
Sgoed edOn 2002-01-03 22:48, ed_pret
wrote:
hoppa formpie ingevuld ma geld ken je nog ff op wachten paultje!! Zal wel een week of 1,5 duren![]()
Ik meld me wel aan voor februari, het 5je heeft deze maand al weer een flinke aanslag op het budget gedaan namelijk 

Ik heb me ingeschreven en mijn geld is ook al van de bank maar ik heb nog geen mailtje gekregen:sad:. En ik ben zo nieuwsgierig naar de site. Ik vreet elke dag van zenuwen een stukje van mijn toetsenbord af. nog even en ik kan maar 2 letters typen
Nee hoor ff gekheid maar is mijn geld al aangekomen. Het is al van de bank af.
Nee hoor ff gekheid maar is mijn geld al aangekomen. Het is al van de bank af.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Catrinus, Paul die kijkt elke dag naar de rekening en als er leden zijn die betaald hebben. dan stuur hij die naar mij en bas dan stuur ik of bas die persoon een mailtje met je login en je password.
Dus wacht aub nog even geduldig af.
Dus wacht aub nog even geduldig af.

Heren van het bestuur, hebben jullie hier ook een antwoord opOn 2002-01-03 15:26, Jeroen
wrote:
Hallo hier spreekt lidnummer 028
grtz,

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
De nieuwsbrieven gaan inderdaad naar het .nl e-mail adres. Helaas kunnen we op dit moment nog niet de mogelijkheid van e-mail forwarding gebruiken, wellicht dat we dit in de toekomst aan gaan bieden. Tot die tijd zal je dus "helaas" je .nl e-mail adres uit moeten lezen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Oke Bas,
Dan ga ik hem gelijk ff aanmaken.
Heb jij mijn mail nog gezien ?
grtz
Dan ga ik hem gelijk ff aanmaken.
Heb jij mijn mail nog gezien ?
grtz
Hahaha, open mijn e-mail en zag je antwoord 

Oke, kom maar op met die nieuwsbrieven.
Mijn RTC account is geactiveerd.

Mijn RTC account is geactiveerd.

bij het overmaken moet je ff rekening houden met het feit dat de bank het ook een aantal dagen vasthoud,dit verschild per bank,bij mij bij de abn is het soms vier dagen zoek,ofwel duurt het vijf dagen voordat het na afschrijving is ontvangen.dit ligt dus niet aan bas.
Hoi Pat,
Nee daar ging dit niet over hoor.
Ik heb de bevestiging van het lidmaatschap al binnen.
Ging over naar welk adres de nieuwsbrieven worden gestuurd.
Naar je RTC adres dus
Nee daar ging dit niet over hoor.
Ik heb de bevestiging van het lidmaatschap al binnen.
Ging over naar welk adres de nieuwsbrieven worden gestuurd.
Naar je RTC adres dus

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik wil ook mijn login , ik wil ......