Iemand een idee waar ik witte knipperlichten voor een Clio I kan kopen? hehe
Groeten,
Dennis
Kijk in een Autostijle boekje daar staan ze in , dat boek kan je krijgen bij een automaterialen zaak.On 2001-04-09 22:59, ClioRSi wrote:
Iemand een idee waar ik witte knipperlichten voor een Clio I kan kopen? hehe
Groeten,
Dennis
Mazzel.
<font color=blue>Bepaalde dingen uit deze catalogus staan ook op de site van autostyle (http://www.autostyle.nl)
Groetjes JeTab
Groetjes JeTab
Jetab, het Renault assortiment is relatief klein, maar ik bestelde uit dat boek een keer een setje booskijkers van RGM uit Engeland en daar zat toen weer een boekj bij met allerlei soorten dingen voor een 5je.On 2001-04-09 23:01, jetab wrote:
<font color=blue>Bepaalde dingen uit deze catalogus staan ook op de site van autostyle (http://www.autostyle.nl)
Groetjes JeTab
Wel 6 verschillende soorten koplamp spoilers/booskijkers, witte knippers, smokey knippers, windsplitters, alu instap matten, achterlamp covers, veschillende soorten achter spoilers etc.
Mazzel!
<font color=blue>Die dingen die jij opnoemt staan allemaal in het boek van autostyle (in de nieuwste in iedergeval)
Witte knipper lichten kosten bij autostyle ca. 200,- via deze site kan je ze voor 85,- kopen, kijk maar op de forum (nl.style.aanbiedingen)
Op de site van autostyle staan bijna geen dingen voor renault, maar in hun catalogus wel.
JeTab
Witte knipper lichten kosten bij autostyle ca. 200,- via deze site kan je ze voor 85,- kopen, kijk maar op de forum (nl.style.aanbiedingen)
Op de site van autostyle staan bijna geen dingen voor renault, maar in hun catalogus wel.
JeTab

Jetab, het kan best dat ik nog een oud boek heb.On 2001-04-09 23:54, jetab wrote:
<font color=blue>Die dingen die jij opnoemt staan allemaal in het boek van autostyle (in de nieuwste in iedergeval)
JeTab![]()
Die witte knippers voor een 5je hebben mij nooit meer dan 90-120,- gekost.
Ik weet wel dat het per bedrijf verschilt.
Ik heb al diverse setjes besteld, de ene keer 150,00 de andere keer 120,- een paar keer voor 90,00,-
en een keer je gelooft het of niet, twee paar witte knippers voor de prijs van 36 Hollandse Guldens maar dat kan ook een fout zijn geweest van het bedrijf waar ik ze kocht. Ik weet het niet.
Stroeve in Hardenberg vind ik altijd een van de duurste.
Mijn ervarin na 4 jaar GT Turbo rijden is in ieder geval wel, goed overal rondkijken en dan pas iets kopen, misschien er zeikerigOn 2001-04-10 00:02, Chris wrote:Jetab, het kan best dat ik nog een oud boek heb.On 2001-04-09 23:54, jetab wrote:
JeTab![]()
Die witte knippers voor een 5je hebben mij nooit meer dan 90-120,- gekost.
Ik weet wel dat het per bedrijf verschilt.
Ik heb al diverse setjes besteld, de ene keer 150,00 de andere keer 120,- een paar keer voor 90,00,-
en een keer je gelooft het of niet, twee paar witte knippers voor de prijs van 36 Hollandse Guldens maar dat kan ook een fout zijn geweest van het bedrijf waar ik ze kocht. Ik weet het niet.
Stroeve in Hardenberg vind ik altijd een van de duurste.

Ze knallen gewoon een prijs ergens op en de gek die het wilt hebben die koopt het wel.
Ik kocht een keer bij Veban een open luvht filter van Green Air voor 130,-, een half jaar later kocht ik er weer een en toen was die ineens 160,-.
Kijken en informeren loont de moeite.
Trouwens zei jij nou 2 weken geleden op de chat dat jij een zilvergrijze GT Turbo had uit 1990? Had je die nou gekocht in Maarsbergen?
Mazzel.
<font color=blue>Chris,
Dat klopt helemaal, ken je 'm?. Er zat niet veel meer in en op, ik heb 'm voor het chassis gekocht. Ik ga deze opknapen, etc, etc
JeTab
Dat klopt helemaal, ken je 'm?. Er zat niet veel meer in en op, ik heb 'm voor het chassis gekocht. Ik ga deze opknapen, etc, etc
JeTab
Jetab, een vriend van me Jochem alias Haas is bij die auto gaan kijken om hem ook alleen maar voor het chassis te gaan gebruiken, ik heb die auto nooit gezien.On 2001-04-10 13:26, jetab wrote:
<font color=blue>Chris,
JeTab
Zijn verhaal kun je lezen in het forum:wat info ovet mij, hij had al een zilvergrijze en wilde die gaan opknappen maar achteraf was dat de moeite niet meer waard: van twee auto's een gemaakt en dorpels die wegwaren gerot, hij is toen bij die 5 gaan kijken, we kregen via marktplaats.nl die carosserie aangeboden, Jochem heeft hem toen niet gekocht, hij kocht bij mijn oom later een andere die wel 30 tectyl behandelingen had gehad, dat vond Haas een fijner idee.
Dus bij mij is de auto niet bekend maar bij vrienden van mij wel.
Je spreekt ze 6 mei wel of op dit forum.
Mazzel!
200 piek voor een setje knipperlichten van een 5je??? Bij improve krijg je ze voor een gulden of 80 dacht ik. In ieder geval niet duurder dan 100 piek.
Mzzl
Mzzl