Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

hallo, eerst had ik een BOSS versterker van 2x125 max op mijn woofer(kenwood 160 wrms).
dat klonk best goed maar ik wilde meer.
Ik kocht een Phoenix Gold QX300.4 met 4x60 wrms. dat ging nog beter maar nu wil ik weer meer.

maar daar is het probleem....

Ik heb gehoord dat mijn Phoenix best goed klinkt. Ik wil alleen meer vermogen. maar ik
wil niet echt veel geld neer tellen voor een andere versterker. DE een zegt dat BOSS goed is de ander zegt dat niet. DE een zegt dat Caliber goed is de ander niet..............
en zo blijf ik rondvragen,, is er dan niemand die mij kan vertellen wat ik moet kopen ...
ik heb ongeveer 1000 tot 1500 te besteden....
HELP!!!

edit:
omschrijving aangepast
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-02 21:22 ]
Roy
Moderator

Zoek je alleen een versterker?
Of ook een woofer erbij?
5 GT Turbo '88 GT5
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Wil je aub je titel even veranderen in iets dat de strekking van je vraag weergeeft? bvd
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Meer vermogen aansluiten op een woofer(tje) van 160 Watt RMS is echt nergens voor nodig.
Wil je meer bass, dan zou ik eerst eens gaan kijken naar een andere woofer. Dat is waarschijnlijk ook een goedkopere oplossing dan die 1000 tot 1500 piek.

Succes, Peter
Nick (germanstyle)

Ja probeer het eerst eens met een andere woofer.
Meestal kun je hem bij de betere audiozaken toch uitproberen(tenminste bij die van mij wel) kun je het toch proberen.
En als dat niet helpt kun je altijd nog een andere versterker kopen
Bas Blue Sport

Moijo...

Ga eens naar een goede car-audio zaak en laat je eens goed voorlichten.
Mijn mening is; ga een kijken naar Rockford Fosgate. Minder vermogen op papier, meer in de praktijk.
Ik heb zelf ook Rockford, 2 x 12" sub`s in een 60 liter gesloten kist, 17cm compo-set voor, 3-weg compo-set achter en dat alles op een 4 x 30 watt Rockford versterker. (140dB) :cool:

Greetzzz
williams

Hallo,
Ik zou ook eens gaan vragen naar rockford. Ik speel er ook mee en ben er heel tevreden van heb al veel installaties gehad maar dat is tot nu toe mijn beste. Ik speel momenteel ongeveer 153.3db met 2 power dvc's.
Groetjes
Plaats reactie