das het plezier dat je betaalt en dat is het meer dan waard!
Dat weet ik zeker. Het is zo machtig om die turbo te horen blazen. En dan die lansering als die turbo aanslaat. Ik blijf de mijne dus wel rijden. Ik wil ooit nog een turbo 2 kopen. Dat is nog machtiger. Maar het enige naadeel is dat het auto's zijn waar je af en toe aan moet klussen. Dus als je er 1 koopt moet je daar wel rekening mee houden.
On 2002-01-01 22:25, Eric [-ZYX-]
wrote:
Vind die Turbo II's er onwijs bruut uitzien hoor. G*lf velg of niet zou mijn GTT-tje gelijk inruilen!
Wat is er trouwens qua rijden bruter aan een Turbo I/II in vergelijking met een GTT?
Scheelt dat veel?
Ik heb er nog niet mee gereden maar ik denk dat je zeker harder door de bochten kunt gaan en harder weg rijden uit stilstand omdat hij achterwielaandrijving heeft. En dan die uitstraling die is gewoon super net als de v6.
Nu ik trouwens die Turbo II beter zit te bekijken vind ik haar strip langs het dak veel mooier als die van een GTT. Is het mogelijk (als ik zo'n kreng al kan vinden) om deze op een GTT te zetten?
vast niet.. omdat dit, voor zover mij bekend, nog een oudere uitvoering van de 5 is.. deze is later iets gewijzigd.. lijkt mij dat de daklijn toen ook iets veranderd is..
Ik had liever helemaal geen sierstrip langs mijn dak gehad.. komt allemaal rommel in!!
Ik ben altijd een 16V freak geweest, wilde dus altijd een 16V hebben, helaas niet haalbaar financieel. Maar door deze site begint het turbo-virus steeds meer te kriebelen. Ik ben niet vies van een beetje sleutelen dus ik sluit niet helemaal uit dat ik er 1 ga kopen.