vandaar deze post in het originele logo-topic.On 2002-01-01 04:41, Tijn
wrote:
Nu het logo dus niet het logo word, wilde ik graag weten wat de deadline voor het insturen van nieuwe ontwerpen word. Ik denk dat er velen zijn die inderdaad graag meer tijd hadden gehad voor een goed ontwerp, ik zeker ondanks dat het uiteindelijk mijn logo is geworden na de stemming. (waarvoor bij deze dank)
Komt er voor het nieuwe logo weer een nieuwe stemronde?
Ik denk dat, nu een poll op de .nl site eenvoudig te koppellen is aan een gebruikersprofiel, de volgende stemronde op .nl een goed idee zou zijn.
Ik denk dat de insteek waarmee deze kwestie is begonnen - de keuze bij de leden neer te leggen - wel behouden moet blijven.
Tijn, you've got mail!!
-
Jammer dat het moet, maar ik zal me ook even in het strijdgewoel gooien. Ik voel me hiertoe verplicht na een opmerking dat Jan-Geert de enige is die iets zegt over het model in het logo. Ook ik vind dit jammer. Ik heb al eerder aangegeven dat het potentiële leden kan afschrikken. En ja, klopt, ik heb ook geen 5 GTT. Ik heb trouwens altijd begrepen dat het bestuur van mening was dat er geen model in het logo voor mocht komen. Wellicht heeft zij haar mening bijgesteld. Ik weet niet meer waar ik deze kennis vandaan heb gehaald.
Hé Andre, bedankt voor je SMS'je jij ook een goed Kind-Megane-Club-jaar toegewenst... 
Student----> dus ik had geen beltegoed meer om te replyen
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-01-01 17:21 ]

[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-01-01 17:21 ]
Nou, in dit voorbeeld van het logo heeft Martijn de GT proberen te verbouwen om hem zo een universeel model te laten lijken, gewoon de nadruk op tunen, spoiler, velgen e.d.
Zelf vind ik het erg geslaagd (en niet omdat ik een GT heb natuurlijk)
Maare alle wegen zijn nog mogelijk..Tijn kan weer aan de slag
Zelf vind ik het erg geslaagd (en niet omdat ik een GT heb natuurlijk)
Maare alle wegen zijn nog mogelijk..Tijn kan weer aan de slag

-
Thanks!On 2002-01-01 17:21, Martijn T.
wrote:
Hé Andre, bedankt voor je SMS'je jij ook een goed Kind-Megane-Club-jaar toegewenst...
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Wat een gezever.On 2002-01-01 13:35, Jan-Geert
wrote:
ik zie al dat het het logo is geworden met de 5 turbo erop jammer... je kan dus wel zien waar de meeste aandacht naar uitgaat .. jammer genoeg weer een reden minder om lid te worden
Dit is een tijdelijk logo, naar een ander logo wordt nog gekeken. (zie post van Pieter).
Enige discussie verder hier over het logo wordt niet op prijs gesteld.
En JG, waar haal jij het vandaan? Je wil toch geen lid worden.
[ This message was edited by: Bas on 2002-01-01 17:32 ]
-
is de nieuwe deadline dan al bekend?
-
hoe komen jullie erbij dat ik niet lid wil worden..... de kat uit de boom kijken noem je dit... maar goed ik zal niet meer "zeuren" over t logo ik wist ook niet hoor dat ie tijdelijk was , maar ben blij dat ik niet de enige ben/was die het logo niet zo super vind/vond..
Tuurlijk J-G..................On 2001-12-29 21:19, Jan-Geert
wrote:
veel plezier mensen , ik zal jullie op de niet club meetings nog wel zien. Lid worden doe ik zoals eerder gezegd niet..
-
ik heb mn tekst ff aangepast , ik bedoelde daar EERST niet.. Maar ja nu ben ik de gebeten hond omdat ik om zon onbenullig logo "zeur" , maar daar gaan we nou niet weer over beginnen.
-
als het goed is hoeft dat ook helemaal niet...
My Man !On 2001-12-31 15:34, E-volv
wrote:
Ok done, voorlopig ben ik actief lid met de Laguna
ff Ploegah steunen
grtz,
Stevie
Prima !
wat voor specs heeft jou Laguna ?
de mijne is een 1.8 RT. Kwa motorische tuning zit er alleen een K&N filter in voor het geluid.
wat voor specs heeft jou Laguna ?
de mijne is een 1.8 RT. Kwa motorische tuning zit er alleen een K&N filter in voor het geluid.
jangeert zei dus: omdat iedereen in principe een club wou waar renault rijden het belangrijkste was , maar nu wordt die gtt steeds belangrijker.... jammer voor de niet gtt rijders!!
Volgens mij is dat helemaal niet zo jangeert. Kijk al maar es hoeveel gtt of clio's of 19 of whatever je ziet in de topics van dit forum. Het valt reuze mee, en de sfeer eromheen vind ik ook niet naar de gtt neigen. Dat kun je toch niet ontkennen? Zelfs in de gallery is de gtt in de minderheid dus tja
[ This message was edited by: Riël on 2002-01-02 19:30 ]
Volgens mij is dat helemaal niet zo jangeert. Kijk al maar es hoeveel gtt of clio's of 19 of whatever je ziet in de topics van dit forum. Het valt reuze mee, en de sfeer eromheen vind ik ook niet naar de gtt neigen. Dat kun je toch niet ontkennen? Zelfs in de gallery is de gtt in de minderheid dus tja
[ This message was edited by: Riël on 2002-01-02 19:30 ]
-
klopt ja.. ik geef jullie gelijk , wist niet dat het een tijdelijk logo was , maar wil er nu niet meer verder over zeuren
En ik ga nog niet lid worden blijft deze site dan wel toegankelijk of valt deze helemaal of bijna helemaal stil
nee natuurlijk niet .com blijft ook gewoon open voor allemaal alleen op .nl krijg je een eigen gedeelte en heb je je inlognaam/nummer nodig om op de speciale ledengedeeltes te komen anders mag je daar niet zijn en het is volgens mij al eens eerder gezegd maar een paar punten en komma's zouden niet misstaan wat dacht je daar zelf van
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Oke dan, we hebben daarnet weer 10 mensen gelukkig gemaakt met een login voor .nl
Als je je login nog niet heb, wacht dan even geduldig af we zijn er hard mee bezig.
Zodra je je login in heb laat dan even weten wat je van de site vindt?
Als je je login nog niet heb, wacht dan even geduldig af we zijn er hard mee bezig.
Zodra je je login in heb laat dan even weten wat je van de site vindt?
Bedankt, Tino!!
Kan der niet een acount komen voor mensen die nog geen auto hebben ? Maar er wel in willen komen enz enz enz, dan kunnen die gene gewoon op de site komen en alle artikelen lezen(zijn ook interesant voor mensen die een auto VANPLAN zijn te kopen).
Want als het zoo gesloten is dat je die artikelen enzo niet mag lezen...
Gewoon een gast acount dat je alles kan zien maar nergens op kan reageren ofzo.
Je kan al vanalles zien zonder in te loggen, dit zal niet veranderen.On 2002-01-03 13:05, Priyantha
wrote:
Kan der niet een acount komen voor mensen die nog geen auto hebben ? Maar er wel in willen komen enz enz enz, dan kunnen die gene gewoon op de site komen en alle artikelen lezen(zijn ook interesant voor mensen die een auto VANPLAN zijn te kopen).
Ik heb de site bekeken...en dan zie je artikelen staan die me dan wel intereseren om eens lekker te lezen, dan krijg je een kort stukje tekst en dan staat er dit:On 2002-01-03 13:10, Ploegah
wrote:
Je kan al vanalles zien zonder in te loggen, dit zal niet veranderen.
"Helaas, je bent niet ingelogd. De rest van dit artikel kun je niet bekijken."
Goh wat een interesant artikel was dat zeg, daar ben ik wijzer van geworden...nou nou, spannend stukje over tunen.
je kan je toch ook gewoon lid worden en zeggen dat je een renault hebt. Of je der nu een hebt of niet wie controleert dat dan?
Of je geeft op dat je mijn r5at "hebt", in ruil voor het pasword......
wie biedt? 
Of je geeft op dat je mijn r5at "hebt", in ruil voor het pasword......

Maar das niet eerlijk...ik houd er niet van om te gaan liegen...On 2002-01-03 13:36, robert
wrote:
je kan je toch ook gewoon lid worden en zeggen dat je een renault hebt. Of je der nu een hebt of niet wie controleert dat dan?
Ja, alleen val je dan op de eerste de beste meeting door de mand, heb je geld over gemaakt en kan het bestuur diegene uit het clubbestand verwijderen zonder teruggaaf van contributie, dankzij de statuten die zorgen voor een stevig fundament van het Cluppie
Daarom ga ik dus dat soort dingen niet doen, snappie ? het gaat mij echt alleen maar om die toegang van de site...en gewoon een deel te zijn van de club. En over 2 jaar(20Jan ben ik jarig, wordt ik 16) dan kan de lidmaatschap worden omgezet in een lidmaatschap inclusief auto. Zo verschikkelijk moeilijk kan dat niet zijn. Je maakt gewoon een user aan in je database van de site en je geeft mij de gegevens en ik kan gewoon lekker op de site kijken enzo. Meer vraag ik niet...On 2002-01-03 13:56, Martijn T.
wrote:
Ja, alleen val je dan op de eerste de beste meeting door de mand, heb je geld over gemaakt en kan het bestuur diegene uit het clubbestand verwijderen zonder teruggaaf van contributie, dankzij de statuten die zorgen voor een stevig fundament van het Cluppie
ThxOn 2002-01-03 14:03, Ploegah
wrote:
Priyantha, you've got mail
ok geintje,
ik meld me voorlopig niet aan omdat ik denk dat ik volgens de criteria niet aktief genoeg zal zijn. Ik zal hoogstens een enkele meeting bezoeken, meer niet. Kep nog meer hobby's (met het zelfde tijds-probleem.)
Ik hoop wel dat het rtc.com forum nog een beetje actief blijft, anders is het exit.
r
ik meld me voorlopig niet aan omdat ik denk dat ik volgens de criteria niet aktief genoeg zal zijn. Ik zal hoogstens een enkele meeting bezoeken, meer niet. Kep nog meer hobby's (met het zelfde tijds-probleem.)
Ik hoop wel dat het rtc.com forum nog een beetje actief blijft, anders is het exit.
r