Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

hoi, heb me net ingeschreven, had nog geen tijd gehad en had het wel aan mijn vriendin gevraagd of ze het voor mij ff wilde doen, maar ze wist niet meer zeker of ze het had gedaan. (vrouwen hé :wink: ) Dus heb het misschien dubbel gedaan.
Priyantha
Contacteer:

On 2001-12-27 22:24, Priyantha
wrote:
Ik heb mij aangemeld:wink:
maar eh ik wil eerst ff weten hoe dat moet worden afgehandeld, aangezien ik dus geen auto heb.

Ik heb volgens mij ingevuld als automerk Renault als auto staat er niet bij...:wink:

maar eh als iemand mij zou kunnen helpen...
ff me zelf qouten...misschien helpt het:wink:
Anonymous

OK, we zijn bezig met het opzetten van een Huishoudelijk Reglement, hier worden dit soort dingen in geregeld. Zo bestaan er symphatisanten die lid kunnen worden en zo op de site kunnen komen, zonder in het bezit te zijn van een renault.

Dit is dus iets voor jou, als je dan een eigen renault heb kan je ( en moet je eigenlijk) je lidmaatschap omzetten naar dat van een gewoon lid.

Echter op dit moment laten we alleen maar leden toe met een renault, ik verwerk je aanmelding wel, op het moment dat we symphatisanten toe gaan laten (ik hoop voor 1 februari) dan krijg je een seintje van ons..

OK?
Arjen

Ga je naar de brievenbus om je overschrijvingsbewijs voor het lidmaatschap te posten, hebben ze hier alle brievenbussen gejat ! Moet toch maar eens girotel aanvragen.
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Das <a href="mailto:kl@#@#te" target="_new">kl@#@#te</a> eerst halen ze met een sjofel de pinautomaten weg en de brievenbussen. Wat halen ze de volgende keer weg? Bij vid...land
De pinautomaat voor de videobanden. :lol: :lol: :lol: :lol:
Priyantha
Contacteer:

On 2001-12-30 19:51, Martijn T.
wrote:
OK, we zijn bezig met het opzetten van een Huishoudelijk Reglement, hier worden dit soort dingen in geregeld. Zo bestaan er symphatisanten die lid kunnen worden en zo op de site kunnen komen, zonder in het bezit te zijn van een renault.

Dit is dus iets voor jou, als je dan een eigen renault heb kan je ( en moet je eigenlijk) je lidmaatschap omzetten naar dat van een gewoon lid.

Echter op dit moment laten we alleen maar leden toe met een renault, ik verwerk je aanmelding wel, op het moment dat we symphatisanten toe gaan laten (ik hoop voor 1 februari) dan krijg je een seintje van ons..

OK?
Thx:smile:
maar eh als het 1 Januari is, kan ik dan dus niet op de nieuwe site ?
Tijn
Contacteer:

.com blijft gewoon open gelukkig...
Steven
Car: M536

Hmm ik zit een beetje met hetzelfde probleem als Priyantha, alleen heb ik al ingevuld dat ik een R5GTT heb. (die ik dus nog niet heb en misschien word het een Clio-16v)

Maar ik heb wel een mooie Laguna 1.6-16V tot beschikking voor meetings enzo.

Ben ik nu semi-sympathisant?

grtz,

Stevie
Anonymous

Doe ff een mailtje naar <a href="mailto:aanmelding@renault-tuning.nl" target="_new">aanmelding@renault-tuning.nl</a> en zet daar je echte naam in, dan verander ik het en hou ik je net als Pyrianta op de hoogte, of je meld je aan met de laguna, wat jij wil
Steven

Ok done, voorlopig ben ik actief lid met de Laguna :smile:

ff Ploegah steunen :wink:

grtz,

Stevie
Bart V

Ik word lid als ik een snel renault-apparaat heb. Heb nu een gewone 19, en die ga ik niet op een meeting neerzetten :smile: die is niet spectaculair genoeg.
Anonymous

Nog een uurtje en dan zet ik de .NL site online :smile:
Bart V

ben wel benieuwd naar de nieuwe site.

Gelukkig nieuw jaar allemaal btw.

Waarschijnlijk zullen een hoop mensen dit dubbel (of niet meer) lezen :lol:
Anonymous

de biertjes smaken wel ja :smile:

maar site snel online zetten ergens iets na 12'en zal nog wel lukken. En daarna weg.
Arjen

GHLKKlkjh Nieuwjar ! Alemal (hips, HIK)
Steven

Jup: Happy New Year!

En ik ben nu officieel 19, olé :smile:

grtz,

Stevie
Gilles
Contacteer:

paul!
you'v got MAIL!!!

hoop dat je me kan helpen.
tnks
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
mario

en nu maar wachten op de in log codeŽs
mario

en nu maar wachten op de in log codeŽs
Anonymous

O, euu jullie wisten natuurlijk dat je pas een inlog/passw krijgt als het geld gestort is?

Ok, zo niet dan weten jullie dat nu..:smile:
André ter Velde

Is het niet mogelijk om een ieder die zich heeft ongeschreven een tijdelijk password te geven met een geldingheidsduur van bijvoorbeeld 10 dagen? Iedereen moet deze dagen wachten op het overschrijven van het geld.
Jan-Geert (Momentsleutel)

ik zie al dat het het logo is geworden met de 5 turbo erop jammer... je kan dus wel zien waar de meeste aandacht naar uitgaat .. jammer genoeg weer een reden minder om lid te worden
Maarten GTT

jan geert warom ben je zo negatief ? :smile:
Anonymous

Inderdaad andre, dat had gekunt, maar we willen geen risico lopen dat mensen niet betalen.. of alle info gaan copieren, dat is gewoon jammer

Gewoon even wachten dus..

[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-01-01 14:28 ]

omdat iedereen in principe een club wou waar renault rijden het belangrijkste was , maar nu wordt die gtt steeds belangrijker.... jammer voor de niet gtt rijders!!
Gilles
Contacteer:

On 2002-01-01 09:53, Martijn T.
wrote:
O, euu jullie wisten natuurlijk dat je pas een inlog/passw krijgt als het geld gestort is?

Ok, zo niet dan weten jullie dat nu..:smile:
okie, was als het goed is een van de eerste 20 maar heb nog steeds geen login naam ontvangen....... how's that possible?

had mailtje gestuurd naar Ploeger maar denk dat ik jouw moet hebben....

alvast bedankt!!
en trouwens nog gelukkig nieuw jaar Martijn, en de rest ook! :wink:
Tijn
Contacteer:

Tack, wellicht is het slim om de afgeschermde informatie over het logo te plaatsen op het forum. Ik vind het niet prettig dat er over een tekeningetje van mij waar in totaal misschien 20 minuten aan gekrabbeld is dergelijke conclusies verbonden worden. Dat is het dus echt niet waard......
Anonymous

Elke avond stuurt Paul mij een mailtje met diegene die betaald hebben, ik verwerk dat en Bas zorgt er, meestal die avond nog voor dat diegene zijn pw en inlognaam krijgt, alsmede zijn emailadres e.d.

En met de feestdrukte zullen de transacties niet zo snel gaan, dat is jammer.
Anonymous

Ik hoor niemand erover Tijn behalve J-G, en daar moeten we ons gewoon niets van aantrekken, zijn meer mensen het met hem eens, dan heb ik er geen problemen mee om daar eens over van gedachte te wisselen hoor,

En als ik zo de ledenlijst bekijk is het tussen de Clio16v's en Gtturbo's aardig verdeelt.
Gilles
Contacteer:

tnks martijn voor de uitleg!

me hoopt dat ik zo snel mogelijk m'n e-mail in gebruik mag nemen en dat ik de site helemaal kan bekijken:wink:
heb gister al meegeken met maarten gtt
, ziet er allemaal goed uit!
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Rudo

On 2002-01-01 15:41, Tijn
wrote:
Tack, wellicht is het slim om de afgeschermde informatie over het logo te plaatsen op het forum. Ik vind het niet prettig dat er over een tekeningetje van mij waar in totaal misschien 20 minuten aan gekrabbeld is dergelijke conclusies verbonden worden. Dat is het dus echt niet waard......
Het maakt toch niet uit hoe lang je erover gedaan hebt?
De meeste stemmen gelden, en blijkbaar heeft jouw creatie de meeste stemmen gehad!

Gefeliciteerd dus!! :grin:

(Heb je nu een jaar gratis lidmaatschap gewonnen?! :wink: )

On 2002-01-01 15:45, Martijn T.
wrote:
Ik hoor niemand erover Tijn behalve J-G, en daar moeten we ons gewoon niets van aantrekken, zijn meer mensen het met hem eens, dan heb ik er geen problemen mee om daar eens over van gedachte te wisselen hoor,

En als ik zo de ledenlijst bekijk is het tussen de Clio16v's en Gtturbo's aardig verdeelt.
Met negeren bereik je niets er zullen vast wel meer mensen zijn die niet bv met een 5gtt sticker op hun auto gaan rijden. Tja en wat je zegt veel clio16v en 5gtt , ja dan lijkt me het beter om alleen die autos toe te laten. Ik vind voor een club die alle types een warm hard toebedeeld moet je eigenlijk niet een bepaald type vooruitschuiven.. gewoon een half logo was ook leuk geweest... of renault sport of iets dergelijks..
Anonymous

Net of jou dat iets kan schelen, je wordt toch geen lid.

En ik nam deze 2 auto's als voorbeeld, iedereen weet dat dat 2 modellen zijn die veel binnen de club zitten..En dat gezeik van we trekken een auto voor is gelul, Alleen maar omdat het in het logo staat, Tijn wil jij er nog een maken met een renault 17 ? thanx, misschien dat we zo niemand voortrekken...
Tijn
Contacteer:

On 2002-01-01 16:23, Martijn T.
wrote:
Net of jou dat iets kan schelen, je wordt toch geen lid.

En ik nam deze 2 auto's als voorbeeld, iedereen weet dat dat 2 modellen zijn die veel binnen de club zitten..En dat gezeik van we trekken een auto voor is gelul, Alleen maar omdat het in het logo staat, Tijn wil jij er nog een maken met een renault 17 ? thanx, misschien dat we zo niemand voortrekken...
Iedereen die dit forum vaker gelezen heeft weet toch ook wel dat het anders is. Een club voor GTT's en 16V's is er al en die insteek moest het juist NIET worden toch?
Een clio 1.4 of RSI is hier altijd net zo welkom geweest als de 16V's of williamsen. De twingo (toch niet de snelste, op die van Niels na) is hier ook vertegenwoordigd (4 stuks geloof ik: chris, niels, nick en ondergetekende) en die kunnen bij geen enkele normale renault club terecht.

Het zou bekend moeten zijn......

Martijn, ik ben gek op renault 17's maar ik ga hem er niet bij zetten.:wink: De 5 in het logo is ook geen standaard 5.... expres niet.... (spoiler, skirts) ook is hij bewust niet te gedetailleerd ...... Omdat het kort dag was en dit een tijdelijk logo is hebben we er nog een achtergrond met een 19 16V CHAMADE aan toe gevoegd (voor de sedanrijders)

Ik begrijp niet waarom het logo uitstraalt dat wij andere mensen geworden zijn dan die je al kent.
Pieter
Contacteer:

Even om wat duidelijkheid te geven over het logo citeer ik uit "de stand van zaken" op Renault-Tuning.nl:

Jullie zijn allemaal getuige geweest van de stand van zaken met betrekking
tot het logo van de club. Er is een wedstrijd geweest waarbij iedereen zijn/haar
eigen inzending kon doen. De periode waarover we het hier hebben is ongeveer
anderhalve week. Wij zijn van mening dat we hier een fout hebben gemaakt door
te laat met de wedstrijd te beginnen en de deadline veel te kort te hebben gemaakt.
Omdat een logo het visitekaartje is van een club, willen we geen overhaaste
beslissingen nemen. Daarom hebben we besloten om het door jullie gekozen logo
als voorlopig logo te zien. ondertussen zijn er een aantal mensen aan het werk
om het logo danwel te optimaliseren, danwel helemaal te vernieuwen. In Januari
wordt het uiteindelijke logo bekendgemaakt. Eventuele Ideeën of inzendingen
kunnen naar <!-- BBCode Start --><A HREF="http://mailto:info@renault-tuning.nl" TARGET="_blank">info@renault-tuning.nl</A><!-- BBCode End -->
worden gestuurd.
[ This message was edited by: Pieter on 2002-01-01 16:43 ]
Plaats reactie