Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

Ik heb 't al eens gezien tijdens mijn stage in Maleisië, daar reden Protons rond met een verlicht proton badge.
Voor PC's kan het ook:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.multiplaycity.com/products/c ... stall.html" TARGET="_blank">www.multiplaycity.com/products/casemods ... ll.html</A><!-- BBCode End -->
Het zal iets soortgelijks zijn en de handige doe-het-zelver kan dat ook
Bart V

Ik denk dat het alleen mooi is als je de omlijning van het logo verlicht. (net als de stadslichten van de nieuwe BMW) We heten tenslotte geen knigtrider :smile:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Precies... Het lijkt me wel heel mooi om in hele dunne verlichte lijntjes het logo of 'Renault' te hebben, maar dat zal allemaal wel moeilijk zijn, vrees ik... :sad:
Bart V

bij mijn auto kan het sowieso niet, daar zit het logo op me motorkap, je moet wel wat ruimte achter je logo hebben voor de lampjes. Maar bij een 5 zit ie op de grille, ik denk dat het niet zo moeilijk is om daar wat achter te maken. Dat word kloten met een decoupeerzaag en wat ledjes ofzo. Ik denk dat blauw het vetst staat.
Jan-Geert (Momentsleutel)

ik heb nog zon nightrider lamp liggen :smile:
Bart V

Dat is typisch voor die gastjes met een ''cheep getunde bak'' gare golf of kadet ofzo. Bij mij in se straat woont ook zo'n malloot met een oude VW polo met 2 van die dingen in zn grille gepaard met een sierstuk op zn uitlaat van de halfords.
Dirk (CRX)

Bart, woon jij bij mij in de buurt dan? zo'n gare maloot woont er nl. ook in leeuwarden.. met een rooie afgetrapte golf :grin:

maar om terug te komen op dat ledje systeem.. kan wel, maar moet wel helemaal waterdicht zijn.. Moet je een keer een wisselgrille hebben en daar mee aan het kloten slaan.. KAN heel mooi worden, als je tijd teveel hebt..
Bart V

Ja, mischien een leuk welkomskadootje voor clubleden. :grin:
Anonymous

Ik denk dat 't ook op de motorkap van een R19 past ivm de dubbele beplating.
Het stelt niks voor, het is een lichtgevend plaatje en een paar draadjes. De aansturing kan via het stadslicht.
Misschien moet het afgeregeld worden op 12V precies, maar dat is toch niet moeilijk?
MartinGTT

Ik wens jullie veel succes met Magiver spelen
Dirk (CRX)

Ik heb het zakmes wel..

maar serieus.. dat lukt wel, zeker voor een renault 5 wel, vriend van mij en ik gaan binnenkort van die TL buizen onder zijn auto bouwen.. neonblauw :smile: vet kicken.. ik ga ze in het neongroen doen (Fast & The Furious, dare i say it? ? :P)

zwarte auto, veel ice... NEON!
Plaats reactie