Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
jean
Contacteer:

Goh,
Wat een humor toch zo`n calibra met dtm vleugels wielen strepen autostyle gordelbeschermers en een turkse man met nl vrouw.
Man staat bij het eerste stoplicht naar tweede vanaF ALEXANDRIUM r.dam ,boy volop gassen,ik ff afgewacht,geef gas naar eerste voor t bos.
knakker weg!dus hop calibra voor de lichten kijkt heel gers met vleugel etc.groen denk laat de man ff bijkomen komt in de buurt,en ik geef een beetje gas,rij alie totaal zoek.
Wat denk je calibra man stopt bij stoplicht steekt z`n wijf d`r middelvinger op????????
Nou is dat humor of humor!

Whahahahahaa.

de groeten Jean.
twingoturbo

juistem, laat maar effe zien wie er sneller is! hehe!!!
Maarten GTT

je verwacht het niet he hehehehe :grin:
Gilles
Contacteer:

me hoopt voor je dat ze het meende! :lol:
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Dirk (CRX)

wat een onsportieve zooi zeg :smile: kunnen ze niet tegen hun verlies.. eerlijk is eerlijk.. hij heeft het niet gered :smile: .. pech 4 him.. volgende keer maar een GOLF uitdagen ofzo ... :smile: niet die Golf 1 VR6 trouwens :smile: slecht id!
twingoturbo

ja, dat had ik nou laatst ook met zo'n ford escrot. hij dacht waarschijnlijk oooh twingootje hehehe!!! ik zat met n maatje van me in de auto, en hij met z'n chick en toen ie zag dat ik toch sneller was ging ie maar midden op de weg rijden, en z'n meissie maar boos kijken... ZIELIG of niet! maar wij hadden lol!
Michel S.
Contacteer:

Of ik ben nog niet wakker of ik snap geen ruk van dat verhaal.
kan er wel uitmaken dat je gewonnen hebt.

dat is dan wel weer stoer.

mzzl
Anonymous

Als je de weg weet in R'dam dan weet je waar hij het over heeft.

Rotterdam Rules !! :grin:
jean
Contacteer:

Ik heb t voor de niet rotterdammers onder ons mischien een beetje onduidelijk uitgelegd.
Maar t komt er op neer dat ik die knakker 2 stoplichten achter elkaar schijt reed!
en z`n vrouw vond t minder.

mmzl Jean.
Anonymous

Ach, je kent toch ook wel die gasten met uitgebouwde, verlaagde Kadet 1.3N-en?
Die met hun raampjes open geld gaan halen, zodat de hele buurt mee kan genieten met hun Supertech megabass soundsysteempje...
Diezelfde gasten, die met z'n vijfen in dat zelfde kadetje op de A20 richting Maassluis, mij inhalen met 121 km/h.
Mij proberen uit te dagen en dat ik ze compleet zoek rij.....

Hahahaha en dan nog maar te zwijgen over hun strak voor zich uit kijkende trutjes
Anonymous

Ik had gister zo'n Seat voor me volgens mij was het een Ibiza ofzo met 2 ovale eindpijpjes. Dat ding was aardig vlot, wou die gast ook ff met mij sporten:grin:

Ik d8 van die pak ik zo ff... niet dus.
We moesten remmen tot ongeveer 120 en toen hadden we vrij baan. Dus ik zet m in zijn 3 en het gas er vol op. Ik ging hem wel voor bij maar echt super snel ook weer niet.

Is dat een snelle Seat??? ik heb daar nl geen verstand van. Maar hij heeft iig wel de stickrs van de club gezien:lol:

Maar het was leuk, en daar gaat het om.
Mzzl...:wink:
twingoturbo

hehe, dan had je vast de ibiza cupra te pakken!
Marcel dLC

Zo'n Ibiza Cupra heeft zo'n 1.8 turbomotor met 156 pk, kan lastig worden ja.
Een maat van me heeft er een, en dat gaat toch wel aardig hard!
Anonymous

Dan is dus niet slecht van mijn 19 dat ik er een turbo mee uit rij?

Maare Spot gewoon niet met Renaults...

-----------------
Renault 19 16v ph1 voor het plezier.
Renault 19 16v ph2 voor het plezier.
Citroen Saxo VTS voor het werk.
[ This message was edited by: ArjanR19 on 2001-12-29 00:06 ]
Ron
Contacteer:

Trok net grandioos een Kadett GSI d'r uit maar dat kwam omdat hij niet snel optrok. Ik ben dan wel loeihard weg (hij heeft mijn 5AT gezien want hij keek bij het stoplicht lang naar mijn velgjes en dan moet er toch een lichtje gaan branden) maar echt een overwinningsgevoel heb je ook niet. Ik race pas sinds een maand of twee bij een stoplicht maar heb echt geen idee met welke auto's ik rekening moet houden. Ik zal echt niet opstaan tegen een Subaru Impreza met gouden wieltjes maar een Kadett GSI, moet ik het daar normaal gesproken tegen afleggen?
Jahaa, ik moet het gewoon PROBEREN maar wat is voor een 5AT nog te doen? Ikke standaard.
elwin81

heb laatst met een ibiza cupra gereden, was een groot feest!

nu aleen nog een leuke dumpvalve erop en hij is het helemaal
twingoturbo

impreza is moeilijk, m'n buurman heeft er een met chiptuning. errug misselijkmakend plus vierwielaangedreven
Anonymous

Maar zon chip op een impreza doet wel goed zijn werk. Iets van 50 pk erbij en over het koppel niet gesproken.

Mzzl....:wink:
twingoturbo

inderdaad! volgens mijn buurman (kerel van 55 prachtig he) zitten er nu 248 pk's onder die motorkap van 'm. best wel heftig dus.
Maarten GTT

ik heb ook zo iets mee gemaakt stond ook voor een stoplicht, komt er een porche naast me staan met 2jonge gasten net de rijbewijs en stoer doen, en ik in m,n sierra 1.6 zeg ik tegen mijn vriendin die trek ik er wel ff uit lukt nooit natuurlijk maar goed licht springt op groen en wil vol gas weg rijden sloeg de motor af van die porche is het toch gelukt :grin: :grin: :grin:
Michel S.
Contacteer:

gisteren ook weer veel fun gehad met het witte GTT-tje van me. Vertrek punt gulpen eindpunt scheveningen via maastricht.
Zal ze in chronologische volgorde neerplanten.
In maastricht. een knakker met een ford mondeo station. Was een beetje met mijn gas aan het spelen en mijn reactievermogen aan het testen. Dus het springt op groen en direct optrekken, maar niet asso snel weg. dus die mondeo trekt een neus lengte voorsprong. Ik de 2 in, beetje gas erbij totdat ik naast hem zat. Hij het gas erop en ik ook, en dan de 1ste 2 seconden naast hem blijven denken dat die evensnel is en dan gassen. Mijn auto begint te spinnen en zo trek ik hem eruit. Hij vondt het niet toff, ik wel.
Ergens in de buurt van weert was het geloof ik, een jonge knul met een jaguar. Vraag me niet welke, was zo plat als een vliegende schotel en had 2 uitlaten. Hij zat eerst voor me, hij liet mij langs en begon me toen te pushen. Zat nogal wat verkeer voor me, dus kon niet harder. Extra boost switch omgeschakeld, extra koeling aan, en wachten totdat er plaats was. Plaats is er hij op het gas ik ook. En heel voorzichtig loop ik beetje bij beetje uit. bij 160 ben ik van mijn gas afgegaan, want er stond behoorlijk wat wind, en dat rijdt niet toff.
Daarna kon ik het proberen tegen een Volvo T5, maar dat heb ik achterwegen gelaten. Was zo 1 met lampjes op het dak.

Daarna heb ik nog een paar TDI's moeten laten zien dat je pushen geen zin heeft.
Effe iets heel anders, ik krijg een beetje de schijt van die TDI freakies. Ik rij op de linker baan en ik rij 120. Voor me rijdt een hele stoet auto's. Gaan ze pushen als een gek. Daar gaat het echt niet sneller mee. Dan zak ik met de snelheid en als ze dan rechts willen inhalen, dan geef ik pas gas. Als je mij zo gaat nakken, nak ik even hard terug.
Op de terug weg een leuk duel gehad met een Seat Leon 20V turbo. Dat ging toch wel heel goed. Trok een metertje of 2 door mijn betere reactie vermogen t.o.v. hem. Haalde nog wat van de afstand af, en in de 5 ging het gelijk op(had eigenlijk langer in de 4 moeten blijven zitten, schakelde bij 4800 rpm al). Aleen ik liet het gas los bij 160, en hij ging zeker tot de 180 door.
Daarna nog met een calibra gestoeid. Was echt wel stoer uitgebouwd, maar echt nekraces konden we niet doen.
Nog een mercedes eruit getrokken, vraag me niet wat het voor iets was. Zat niet echt op te letten en hij komt met een hogere snelheid dan mij aan, en wil me mijn kont inkruipen om te laten merken dat ik moet schuiven. Die kans heeft die niet gekregen.
nog een VW passat TDI eraan moeten laten geloven.
En de beste was een subaru jumbo wat mij pushte. Daar heb ik dan ook maar gas om gegeven.

Zal nog wel iets zijn vergeten, maar wel veel plezier gehad. Zeker met die Leon. Echt wel lachen dat die mij niet wegkwam.

mzzl
Maus

Zo! Een goed begin van 't weekend is het halve werk!:grin:
twingoturbo

heb ik ook gehad met n gele leon, op de A9 richting kooimeer alkmaar dat lange stuk zonder fotocamera's. reed achter me aan en ik ging maar naar rechts om te kijken of ie echt wel voorbij kon. we liepen gewoon gelijk op en ik was tevreden. kan me alleen voorstellen dat ie t zelf niet tof vond met z'n peperdure gele rakker tegen n twingo. hehehehe
André ter Velde

Waarom willen ze dat nou nooit tegen mij ?? Kijk, optrekken gaat echt niet snel, maar ik rij wel door tot ie niet meer harder gaat. En dan zijn er echt al heel veel afgehaakt !
Anonymous

Is maar goed dat opa geen Clio V6 heeft:grin:
-----------------
Renault 19 16v ph1 voor het plezier.
Renault 19 16v ph2 voor het plezier.
Citroen Saxo VTS voor het werk.
[ This message was edited by: ArjanR19 on 2001-12-30 00:01 ]
André ter Velde

Ja, dat zou toch wel rijbewijsbedreigende situaties opleveren.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-12-29 23:18, André ter Velde
wrote:
Waarom willen ze dat nou nooit tegen mij ?? Kijk, optrekken gaat echt niet snel, maar ik rij wel door tot ie niet meer harder gaat. En dan zijn er echt al heel veel afgehaakt !
op hoeveel haakt 'u' dan af opa.. :grin:
Jan-Geert (Momentsleutel)

weet je wat ook zo verschrikkelijk is , die mutsen in een ALTO of PANDA die dan je gaan opdrukken en tja meestal laat ik ze voorbij gaan , maar kan het dan niet laten om als ze naast me zitten langzaam gas bij te geven zodat ze er net niet langs kunnen , dan geef ik een grote straal gas en zie ik ze nooit meer :smile: :lol:
Bart V

Ik had zoiets in frankrijk. Ik sukkel op de peage met me 19 1.4 energy met ongeveer 140 km/h. Komt daar ineens een nederlander met een bis smile met een VW passat (geen TDI) voorbij zeilen, helemaal afgeladen met kinderen, en een afgeladen slingerende vouwwagen erachter. Dat kon natuurlijk niet dus ik trap hem op zn staart (ik was ook afgeladen) en zeil er met 180 voorbij, ik op mijn beurt met een big smile en met de gedachte, haa die halen me nooit meer in. Nog geen 2 seconde later komt die mafketel met lachende vrouwe en kinderen me voorbij zeilen met 190, vouwwagen raakte amper de weg volgens mij. Ik voelde me toch wel een beetje gefucked eigenlijk. Rij je met pijn en moeite 185, en komt DAT je ineens ff inhalen hee. Het was niet het nieuwste model passat, maar het model ervoor.
André ter Velde

On 2001-12-30 16:14, Maik (WOOFER)
wrote:
op hoeveel haakt 'u' dan af opa.. :grin:
Pas bij 195 km/u op de teller. Zal wel zo'n 185 in het echie zijn. Maar dan ook gewoon doorrijden en niet effies, maar minimaal 30 km.
Bart V

Dan heeft ie wel zn hele interieur thuis gelaten :smile:
Plaats reactie