De Onbekende Renault.
-
blauw-grijze GTT volgens mij Phase 1
-
Ik zag vanmiddag in Helmond een lichtblauwe gtturbo phase 2 kenteken TB-84-ZP renaultteken voorop ontbreekte.
Verder zag hij er van buiten en van binnen superstrak uit vond ik.
Van wie is deze......
Verder zag hij er van buiten en van binnen superstrak uit vond ik.
Van wie is deze......
-
- Contacteer:
Zaterdagmiddag (ja, de turbo komt wat laat in
) stond er bij een Neonreclame-verkooppunt o.i.d. in Zuidhorn/Grijpskerk een blauwe GTT, Kenteken P.-..-.. Bekende?
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-22 00:13 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Mr. TX on 2001-11-22 00:13 ]</font>
Gespot in Amsterdam, woensdagmiddag:
geparkeerd aan het Rokin:
Alpine v6
grijs/zilver
TF-JV-66
zag er goed uit, maar leek er al ff te staan.
moterkap lag open
Voor de Bijenkorf:
Clio 16v
ong. lichtgrijs (moest nodig gewassen worden!!)
XL-NZ-25
verlaagd
dikke einddemper
meer niet kunnen zien door de snelheid.
geparkeerd aan het Rokin:
Alpine v6
grijs/zilver
TF-JV-66
zag er goed uit, maar leek er al ff te staan.
moterkap lag open
Voor de Bijenkorf:
Clio 16v
ong. lichtgrijs (moest nodig gewassen worden!!)
XL-NZ-25
verlaagd
dikke einddemper
meer niet kunnen zien door de snelheid.
Vanavond tegen 21.30 gezien in groningen bij de mac donalds/ikea. Een witte gtt phase2. Op het oog zag hij er goed uit. Volgens mij is hij ook nog origineel. heb hem ook al eens getroffen in Hoogkerk. Hij reed toen van Hoogkerk richting groningen.
There will be plenty of time to rest when your dead
wie was er zaterdag middag met een boreal clio in roosendaal bij automat ,met velgen dtm 17" en een groot renault logo achter op het raam???
grts patrick h
grts patrick h
In Roosendaal?? Indie wereldstad? Ken wel een diesletje met een enorme sticker met 17 inch? Geen idee.
Waar kom je vandaan dan? Ik kom dus uit Roosendaal maar ken geen auto met grote sticker en waar heppie em precies gezien?
ik kom uit sint-willebrord
en heb de clio bij automat op de borghwerf gezien bij jp car color zit die zaak
grtz patrick h
en heb de clio bij automat op de borghwerf gezien bij jp car color zit die zaak
grtz patrick h
Maandag morgen => een Rode 5 GTT (ik d8 phase 2, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker).
Kenteken: ??-??-??
Hij stond bij de autogarage in aarle rixtel aan de Bosscheweg, en volgens mij heet die autogarage ook zo.
Hij stond bij de autogarage in aarle rixtel aan de Bosscheweg, en volgens mij heet die autogarage ook zo.
On 2001-11-28 17:27, stroker
wrote:
Maandag morgen => een Rode 5 GTT (ik d8 phase 2, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker).
Autogarage "Hij stond bij de autogarage in aarle rixtel aan de Bosscheweg"; wat een rare naam voor een garage!
-
net gezien in utrecht, nabij de jaarbeurs (misschien naar S&D geweest?):
witte gtt
netjes
origineel
kentekken R.-..-..
opm: Ik reed langs hem en claxoneerde, zwaaide vrolijk, en moest vervolgens VOL in de ankers om niet tegen een vw aan te rijden die zomaar ging stoppen
witte gtt
netjes
origineel
kentekken R.-..-..
opm: Ik reed langs hem en claxoneerde, zwaaide vrolijk, en moest vervolgens VOL in de ankers om niet tegen een vw aan te rijden die zomaar ging stoppen

-
hij had trouwens een kentekenplaathouder van een garagebedrijf uit <b>Gouda</b> !
-
aha, ok...volgens mij herkende hij mij ook niet, want hij zat zo raar te kijken 
Greetz,
Robert

Greetz,
Robert
Maandag( ik weet het ben wat laat.) zat ik achter een rooie clio 16v aan in Assen. Ik zat in mijn mooie geel/blauw/rooie renault (ex)press. clio zag er nog mooi uit maar had van mij wel ff gepoetst mogen worden. Voorige week zaterdag gespot in groningen bij de mac/ikea. Een witte gtt phase2. Helemaal origineel en ben hem al eens eerder tegen gekomen in hoogkerk. de eigenaar heeft lang haar.
There will be plenty of time to rest when your dead
Ik heb in Groningen een Blauw metalic Ph1 gezien die op de deuren onderste helft Renult de Groot had staan (wel wat vaag) stond te koop. zag hem al een eerder rijden richting de mac bij ikea. Laater stond hij bij winkel centrum paddepoel.
was een erg mooi strak karretje met leuke velgjes.
nummerbord had ik genoteerd maar ligt in mijn auto..
edit: toevoeging
-----------------
NEVER grow old. Live fast, die young and leave an pretty corpse.
<font size=1>[ This message was edited by: Aiken Drum on 2001-11-30 11:54 ]</font>
nummerbord had ik genoteerd maar ligt in mijn auto..
edit: toevoeging
-----------------
NEVER grow old. Live fast, die young and leave an pretty corpse.
<font size=1>[ This message was edited by: Aiken Drum on 2001-11-30 11:54 ]</font>
<font color=blue>Ik zag in Gemert een gt turbo staan, williams blue en met blauwe velgen. Volgens mij een orginele "blue" versie. Had niet echt veel tijd om goed te kijken, maar zo op het eerste oog zag ie er strak uit. Kenteken was iets van JD-JZ-10
Verder:
In boxmeer een witte parelmoer kleurige gt turbo phase2 met op de achterschemen schuin rode strepen. Deuk in rechter portier. Eigenaar woont in Oeffelt
Verder:
Zelfde eigenaar van die witte parelmoer kleurige: Een zwarte phase2 met sportstoelen en 3 of 4 punt gordels. Achter zoooo laag dat de uitlaat haast over de grond sleepte!
Verder:
GT turbo bj '88 1 a 2 jaar geleden overgespoten in williams blue kleur... Ruilmotor erin, ziet er perfect uit! Helemaal orgineel, eigenaar woont in ottersum en is/wordt monteur (werkt in boxmeer)
Verder:
In boxmeer een witte parelmoer kleurige gt turbo phase2 met op de achterschemen schuin rode strepen. Deuk in rechter portier. Eigenaar woont in Oeffelt
Verder:
Zelfde eigenaar van die witte parelmoer kleurige: Een zwarte phase2 met sportstoelen en 3 of 4 punt gordels. Achter zoooo laag dat de uitlaat haast over de grond sleepte!
Verder:
GT turbo bj '88 1 a 2 jaar geleden overgespoten in williams blue kleur... Ruilmotor erin, ziet er perfect uit! Helemaal orgineel, eigenaar woont in ottersum en is/wordt monteur (werkt in boxmeer)
-
Vandaag gezien in Utrecht, Kanaleneiland:
Blauwe Clio 16v
VV-93-PK (grijs kenteken????),
nette staat,
Speedline grijze velgen,
ca. 100 mm eindemper
is deze van een RTC-lid???
Blauwe Clio 16v
VV-93-PK (grijs kenteken????),
nette staat,
Speedline grijze velgen,
ca. 100 mm eindemper
is deze van een RTC-lid???
Kent iemand deze auto? Is ie misschien ooit van iemand van dit forum geweest?
1987 phase 1 GT Turbo
Donkerblauw (keertje overgespoten)
15" Witte velgen (Compomotive volgens mij)
Zwarte sticker op de voorruit met heel klein 'Max Power' erop
Sebring uitlaat (einddemper)
Verlaagd
Witte wijzerplaten
4-puntsgordel
1987 phase 1 GT Turbo
Donkerblauw (keertje overgespoten)
15" Witte velgen (Compomotive volgens mij)
Zwarte sticker op de voorruit met heel klein 'Max Power' erop
Sebring uitlaat (einddemper)
Verlaagd
Witte wijzerplaten
4-puntsgordel
Ik heb in Groningen een Blauw metalic Ph1 gezien die op de deuren onderste helft Renult de Groot had staan (wel wat vaag) stond te koop. zag hem al een eerder rijden richting de mac bij ikea. Laater stond hij bij winkel centrum paddepoel.
Heb ik ook wel eens rond zien rijden, volgens mij woont diegene in het oosterpark.
Staat die te koop trouwens?! Die auto ziet er inderdaad nog gaaf uit en dat voor een phase 1
-
Zojuist tijdens boodschappen, een rode Clio 1-16v aan de Willem Buytewechstraat in Rotterdam, vlak voor de Super de Boer. Van wie?
cewl, willem b str?
heb ik 4 jaar op school gezeten....
nooit echt gelet op clio's daaro....

nooit echt gelet op clio's daaro....
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
Bij de Hogeschool Rotterdam/Academie van Bouwkunst: een zwarte 5gtt
-
- Contacteer:
En deze is eerder door mij gespot op de autosloop in De Lier! Stond te koop voor ongeveer 3000 piek. Ghe, die dingen zwerven door heel Nederland dus.On 2001-12-01 00:33, Chris
wrote:
Die met de rode strepen dat is denk ik de oude GTT van Jean.
-
Rij ik vandaag over de A 15 met Henk van Gorinchem terug naar Papendrecht, hangt er iets achter onze bumper te douwen :
Een donkerbordeauxrode ALPINE CABRIOLET !!!
Zal ongetwijfeld een zelf omgebouwde zijn, maar in de gauwigheid zag het er heel netjes uit. Ook de afwerking van de achterkant waar de kap onder wordt opgeborgen was netjes. Een beetje a la Renault 19 cabrio. Oh ja, kenteken was NP-LZ-65
Wie heft deze meer gezien ?
Een donkerbordeauxrode ALPINE CABRIOLET !!!
Zal ongetwijfeld een zelf omgebouwde zijn, maar in de gauwigheid zag het er heel netjes uit. Ook de afwerking van de achterkant waar de kap onder wordt opgeborgen was netjes. Een beetje a la Renault 19 cabrio. Oh ja, kenteken was NP-LZ-65
Wie heft deze meer gezien ?
-
school? op het conservatorium?On 2001-12-20 13:59, Gilles
wrote:
cewl, willem b str?
nooit echt gelet op clio's daaro....![]()
kheb trouwens die clio ook niet meer gezien daarna...
-
- Contacteer:
Gespot een gele megane coupe reed richting breda vanaf rijsbergen rond 14:00 uur.
Regelmatig gespot in Oosterhout een witte 5 gtt en een grijze 5 gtt. Zijn deze misschien van iemand van de club?
Regelmatig gespot in Oosterhout een witte 5 gtt en een grijze 5 gtt. Zijn deze misschien van iemand van de club?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Kijk es wat ik hier vind JtC
Maar toch bedankt dat je aan me dacht
Maar toch bedankt dat je aan me dacht
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'