On 2001-12-13 23:19, patrick b
wrote:
ja man hebben jullei dat toen niet gezien bij blik op de weg met die lichtblauwe turbo,te hard rijbewijs kwijt zat ook echt voor lul,enne zet ff brt 2 op canvas begint,snelle bakken!!!!!!!!!!!!3vo doet ook mee:lol:het begint nu met rubi
In reactie op het mailtje naar 3vo kwam dezelfde persverklaring terug zoals hierboven staat, maar dit werd naar 200+ mailadressen tegelijk gestuurd (ik was blijkbaar niet de enige reactie) vervolgens zijn een aantal mensen dit als mailinglist gaan gebruiken, hier de leukste reacties:
Kijk, de baas is net zo slecht als de hond. Van mij had niemand dit verhaal
geloofd. Ik blijf bij mijn stelling. 3VO is niet meer serieus te nemen. Niet
alleen door het gedrag van de woordvoerder, maar ook door hun eigen reactie
daarop.
Misschien dat de woordvoerder in de actie mee kan gaan doen met de andere
bekende Nederlanders voor een veiliger verkeer, wat waren de namen ook
alweer, oh ja: Ron Brandsteder, Marco Bakker, Katja Schuurman, Patrick
Kluivert e.d.
Hans Jongkoen
onze politie er geen enkel rechtvaardigheidsgevoel bij heeft...
Bravo peter r. de vries om e.e.a. te belichten. Mijn voorstel is om alle
overtredingen tot 5 km niet meer te beboeten. Voorts moet eens heroverwogen
worden waarom bijna op alle snelwegen in de Randstad er maar 100 km mag
worden gereden. Een jaar of wat geleden besloot de 2e kamer dat de
maximumsnelheid 120 km werd, met op een aantal trajecten 100 km.
In rap tempo werd toen door de mafia van Verkeer & Waterstaat in vrijwel de
hele Randstad de max snelheid op slechts 100 km gezet, ook waar 120 km prima
kan (kostte wel wat bordjes..). Naar mijn mening, gewoon ambtenarenhobbyisme
en in tegenspraak met de intentie van de 2e kamer. Bovendien, zou de
meerderheid van ons volk echt willen dat er meer dan 5 miljoen boetes per
jaar worden uitgedeeld?
Als men niet op dit voorstel wil ingaan, lijkt het me terecht dat in alle
politieauto's tachograven en snelheidsbegrenzers worden ingebouwd.
Wie heeft een email van de minister zodat we allemaal kunnen protesteren?
Tot slot, het geeft mij een naar gevoel dat er op dit gebied zero tolerance
wordt gevoerd, terwijl de meest vreselijke misdadigers op andere gebieden er
met een sisser vanaf komen. Maar ja, automobilisten schieten niet terug.
Bert
- Afschudden van achtervolgers kan ook anders. Parkeerplaats of politiebureau opzoeken. Is niet gebeurd.
- Hoe invloedrijk is 3VO eigenlijk als eigen medewerkers zich zo misdragen?!
- Een daadkrachtige organisatie zet zo'n man minstens op non-actief.
Het blijft een armzalige vertoning met een houding die ver onder de maat is.
"sorry agent, ik voelde me bedreigd omdat er iemand achter mij reed met hoge snelheid, ik durfde niets meer, zeker niet nu de wereld zo veranderd is, en dus probeerde ik weg te komen"
Dit is mijn volgende smoes als ik weer is aan het wedstrijdje aan het doen ben
On 2001-12-13 23:19, patrick b
wrote:
ja man hebben jullei dat toen niet gezien bij blik op de weg met die lichtblauwe turbo,te hard rijbewijs kwijt zat ook echt voor lul,enne zet ff brt 2 op canvas begint,snelle bakken!!!!!!!!!!!!3vo doet ook mee:lol:het begint nu met rubi
Barendrecht-
De afdeling Barendrecht van 3VO zegt het vertrouwen op in landelijk woordvoerder Woudenberg. Ze hekelt de uitleg die Woudenberg in het programma Peter R. de Vries gaf op zijn snelheidsovertredingen en gevaarlijke manoeuvres.
HUIZEN - Woordvoerder B. Woudenberg van de verkeersveiligheidsorganisatie 3VO is uit zijn functie gezet. Dat heeft voorzitter J. van der Doef donderdag in Huizen meegedeeld.
In het programma van Peter R. de Vries op SBS6 was enige tijd geleden te zien hoe Woudenberg in zijn auto de toegestane maximumsnelheden fors overtrad.
Voor de woordvoerder wordt binnen 3VO een andere functie gezocht. Van der Doef meent dat door het besluit het geschonden imago van zijn organisatie kan worden hersteld. Na de uitzending van SBS6 ontving 3VO volgens hem duizenden e-mails en brieven. In een spoedvergadering van het bestuur, eind december, is het besluit over Woudenberg gevallen. Deze was behalve woordvoerder ook verantwoordelijk voor de politieke contacten van de verkeersorganisatie.
Dat werd echt tijd dat die gast uit zijn functie gegooid werd !
Hij heeft het na dat programma toch nog best (te) lang uitgehouden.
[ This message was edited by: Stroker on 2002-01-03 15:04 ]
hij (en die agenten toen) heeft gewoon bewezen dat strikte naleving van de regeltjes niet altijd verkeerstechnisch e.d. noodzakelijk is.
Wisten we allang.
Jammer dat hij niet in functie blijft, hadden we weer een goed argument erbij.
r
HUIZEN - Woordvoerder B. Woudenberg van de verkeersveiligheidsorganisatie 3VO is uit zijn functie gezet. Dat heeft voorzitter J. van der Doef donderdag in Huizen meegedeeld. In het programma van Peter R. de Vries op SBS6 was enige tijd geleden te zien hoe Woudenberg in zijn auto de toegestane maximumsnelheden fors overtrad.
De verkeersorganisatie steunde de woordvoerder aanvankelijk in zijn verklaring dat hij zich opgejaagd voelde door de voor hem onbekende achtervolgers. De opgejaagde stemming zou door zijn slechte hartconditie zijn versterkt.
Voor de woordvoerder wordt binnen 3VO een andere functie gezocht. Van der Doef meent dat door het besluit het geschonden imago van zijn organisatie kan worden hersteld.
Na de uitzending van SBS6 ontving 3VO volgens hem duizenden e-mails en brieven. In een spoedvergadering van het bestuur, eind december, is het besluit over Woudenberg gevallen. Deze was behalve woordvoerder ook verantwoordelijk voor de politieke contacten van de verkeersorganisatie.