Hmmm ik zit nu pas weer op het web, heb kerstbal gehad, en ja ik kwam als een balletje daar weg
oke ik snap er nu al helemaal niets meer van.
Tijn ik vindt dat je koele ontwerpen maakt kan je me niet wat voorbeelden mailen aub zodat we daar wat mee kunnen doen.
Ik heb mijn zusje gevraagd een logo te ontwerpen en dat heeft ze gedaan. In mijn ogen heeft ze goed werk geleverd. De volgende vraag was welk logo gaan we gebruiken? Deze beslissing wilden we bij de leden leggen omdat we de regel voor leden door leden handhaven.
wat lees ik uit de posts. Het merendeel vindt nummer 5 het koelst, wat lees ik nog meer dat sommige het bud vinden, of dat er iets meer kleur in moet komen etc. etc. (niet persoonlijk opvatten aub want ik probeer even wat te vertellen, wat weet ik nog niet

) Het is verschrikkelijk moeilijk een logo te verkrijgen waar iedereen volmondig JA GAAF op roept want iedereen heeft een andere smaak en iedereen heeft een andere mening over bepaalde zaken (gelukkig wel).
Wat ik denk dat we moeten doen en dat hebben we ook gedaan is een logo ontwerpen en met die logo's aan de slag gaan. Dus een eerste opzet en dan de leden laten bepalen welke verder uitgewerkt gaat worden. Zo als ik het nu lees is het gewoon puur zonde van de tijd geweest.