ACT: GameConsoles.

Plaats reactie
Anonymous

Max Payne komt binnenkort uit, is erg koel

op de PC is het i.i.g smullen,raggen en beesten,

moet op de ps2 ook wel lukken

oshit, helemaal vergeten GTA3, die MOET je hebben
marco

gta 3 heb ik al ,die is wel gaaf ja ,ziet er ook heel goed uit ,en heeeeeeeeeeeeeeel veel auto's, waaronder de clio sport v6 rally car echt wreed om mee te rijden ,wat is dat max payne voor een spel een schooter of zo ???????
Anonymous

Nee, niet GT3, maar GTA3, Grand Theft Auto 3, ga daar maar eens naar zoeken, dat is echt een heel vet spel, A must have. geloof mij.

Max Payne is een first player shooter.. fff op de site kijken en je weet genoeg, of een paar recenties lezen, b.v. in de playnation
Anonymous

trouwens, nog best wel leuk spelletje, lekker simpel.yi ar kunf fu shit.
marco

aha grand thief auto , hm dat is een spel waar ik dus niet veel aan vindt ,maar dat is ieder voor zich , ik zoek gewoon een heel vet spel voor op de psx 2 ,ik ga zometeen weer naar de game shop om auto rally schit om te ruilen ,
Anonymous

als iemand nog een dc wilt kopen ik heb er een die ik kwijt wil. dc met 2 controllers en 1 vmu en +/- 50 gamez vraag prijs 450.

dsan69@hotmail.com
marco

zo heb gister spelletje geruild en heb me splashdown gekocht, is een spel met jetski's en ziet er heel gaaf en realistish
uit,een echte aanrader dus ,ben van plan om z.s.m nog half life te kopen ,en een nieuw spel van james bond , greetz marco
Alex A-man

On 2001-11-21 16:01, Maus
wrote:
A-man: hoever ben je met de S-rijbewijzen?:wink:

Wat heb je zoal gedaan om de CTR2 wel bochten te kunnen laten draaien?
Ben nu lekker rally's aan het rijden! Dat andere rijbewijs komt nog wel. :wink:

CTR is nu toch verkocht!
Maus

Wat jammer dat je de CTR verkocht hebt!:lol:
Jeroen
Contacteer:

Yes, heb vanmiddag ook de playstation 2 gehaald, incl. GT3 dus dat wordt een latertje vanavond :smile:

Ik heb gekozen voor PS2 omdat je hier ook DVD op kunt afspelen.
Gelijk Gone in 60 seconds gekocht, yippie.
Wanneer komt "the fast and the furious" op DVD.
Marcel dLC

Ik hoop snel, want dan koop ik hem gelijk!
Anonymous

[oorspronkelijk bericht gewist]
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

On 2001-12-14 17:49, Jeroen
wrote:
Yes, heb vanmiddag ook de playstation 2 gehaald, incl. GT3 dus dat wordt een latertje vanavond :smile:

Ik heb gekozen voor PS2 omdat je hier ook DVD op kunt afspelen.
Gelijk Gone in 60 seconds gekocht, yippie.
Wanneer komt "the fast and the furious" op DVD.
Jeroen the fast and the furious komt 2 januari op dvd uit en zal dan binnen een paar weken wel in de winkel te vinden zijn.
Jeroen
Contacteer:

Mooi, dan ga ik hem gelijk halen.

Weet iemand of taxi 2 op DVD is, ik kon hem vanmiddag niet vinden.

Net ff "gone in 60 sec." zitten kijken. Was wel minder dan in de bioscoop, maar wat een film is het toch :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jeroen, had jij in het begin geen moeite met het instellen van de ondertiteling op de PS2?
Vond ik in het begin best even lastig, en natuurlijk had ik geen zin om de boekjes te lezen. :smile:

Ik was gister ff in De Haag aan het shoppen, en daar lag een afstandsbediening voor de PS2, kost "maar" 80 piekkies, dat vond ik wel weer mee vallen als je het vergelijkt met die memory card die je er los bij moet kopen.
marco

het afstellen van de ondertiteling en zo is best lastig als je dat met de joystick moet doen ,ik heb ook een afstandsbediening gekocht voor de playstation 2 a 40 piekies en dat werkt perfeckt ,het enige nadeel is als ej wilt gaan gamen moet je eerst ff de afstandsbediening op game zetten , wist ik ook niet de eerste keer ,en ik maar denken waarom doet die joystick het niet :lol::lol:
maar het is wel handiger zo een afstandbediening,best een aanrader
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Veertig piek die AB?? Gaat weg!
Dan is het zuiden toch een stukkie interessanter dan hier! :wink:
marco

hahahahahah, nee joh ,maar er zijn meerdere modellen chris ,gewoon ff goed rond kijken :lol:
greetz marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

HMZ, ik lipe namelijk gister in Den Haag, en toen zag ik 1 zo' n ding liggen, ik wist niet dat er meerdere soorten waren, maar er staat me wel iets van bij, in het boekje wat bij de PS2 zat stonden inderdaad dacht ik wat verschillende modellen. :smile:
marco

ja ja chris gewoon ff lekker verder zoeken en de goedkoopste kopen he , want ik lees net we zijn zuunig :lol::lol::lol:
marco

trouwens hebben jullie dat dolby system al gezien voor op de ps2, weet iemand of dit wat is ,denk dat ik het wel wil hebben maar wil eerst ff weten of het ook echt wat is qua geluid en zo
Anonymous

Ik denk dat je een hele boel geld voor de naam betaald,

Philips, Terratec e.d. hebben ook Dolby setjes die super klinken voor een stukkie minder geld, al is de dolbyset natuurlijk wel passent bij je PS2...

nog 2 daagjes slapen dan ga ik m'n peestation halen....
Jan-Geert (Momentsleutel)

ik heb een n64 , maar ja dat zullen jullie wel nix vinden , heb ook al een dvd :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Martijn WRC schijnt helemaal Toppie te zijn, binnenkort ook maar ff inslaan.
Ik hoop alleen dat die prijzen van die spelletjes op kort termijn eens wat schappelijker worden, zijn best duur zo.
marco

jullie weten toch wel wat ik bedoel he , dat zwarte systeem wat bij de psx 2 hoort ,dat dolby system bedoel ,kost 200 piek dus valt nog mee,enne wrc is world rally schampion ????
dat spel is wel oke ja ,ik had eerder gezegt dat het niet echt zo toppie was maar ben daarna nog eens een paar uurtjes gaan spelen en toen viel het wel mee, ondankt ben ik het toch gaan ruilen ,maar heb hier nadehand heel erg spijt van dus ga hem toch maar weer kopen :lol:
enne chris ,die spellen moeten echt wel goedkoper worden 149 piek voor een spel is wel erg absurt ,maar ja we hebben het er wel voor over,denk dat we volgend jaar wel wat goedkopere spellen hebben ,die nieuwe dax en dachter ofzoiets lijkt me ook een heel leuk spel ,is gemaakt door de mensen van crash bandicoot en ziet er heel goed uit ,greetz marco
Jeroen
Contacteer:

Die afstandbediening moet ik idd ook nog halen. Ik heb dolby surround op mijn stereo installatie en daar staat de tv, video en nu ook de PS2 op aangesloten.
Kijk je toch een klein beetje het bioscoop gevoel thuis.

Zoals bij "gone in 60 sec", je hoort die wagens dan echt door de hele kamer rijden.

Een aanrader hoor!!!!

GT3 is trouwens ook super, ik had al GT1 op mijn PS1. Die vond ik al goed, maar nu is het weer een stuk echter.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik had in een ver verleden ook nog eens een Nintendo 16 BIT, toen kosste Streetfighter 2, twweehonderdvijftiggulden!!

Maar ik zie van sommige spellen de prijzen al dalen tot 75,- maar dan heb je wel de mindere PS2 spellen uiteraard.
marco

ja ik heb ook een dolby system thuis staan , maar dit dolby system is speciaal voor de psx 2 gebouwd en ziet er best toff uit ,ik weet dat ik de psx 2 ook aan mijn huidige dolby kan aansluiten maar dat zint me niet zo ,ik verheug me wel om de fast and the furius te zien met de dolby aan ,ff vriendin wegwerken dan want die houdt er niet van van al dat motor gebrul:lol::lol:
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Over Dolby Surround gesproken, dat Dolby Digital Surround is geweldig!! :grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik was net "toevallig" weer In Den Haag en heb De afstandsbediening gekocht voor de PS2, ik heb hem net even geïnstaleerd, jaja, ik wordt ook nog een soort handig. :smile:
En ik moet zeggen dat het echt perfect is, de bediening van de DVD speler is echt een stuk beter geworden, en je hoeft niet gelijk op te staan..:wink:
Ik heb ook WRC gekocht, ik heb hem nog niet aangehad, dus vanavond zal ik wel even melden hoe hij is.
Afgelopen vrijdag had ik CB gekocht, ik weet niet of jullie daavan houden, maar ik vind zo'n spelletje af en toe ook wel lachen. :smile:
marco

chris toch niet die van 80 piek he :lol:
Menno

CB?
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Haha, ja dat leek me goedkoper dan om eerst naar Maastricht te rijden..Hoewel, auto van de zaak..:wink:
marco

ach wat maakt het ook he , maar is wel lekker makelijk nu he :lol:
dvdtje erin en lekker alles handig selecteren:lol:
Anonymous

Mensen,

ik kan ze laten ombouween voor 350,- (die playstations.)
Plaats reactie