On 2001-12-13 23:13, Nightlife
wrote:
Waarom nemen ze niet gewoon gelijk zijn rijbewijs niet in beslag?! Als ik zo hard rijdt ken ik gelijk mijn tubo'tje inleveren + mijn rijbewijs!
"Ja bij die 70 km/u was er alleen een bermmaaier aan het werk. Dat geldt niet. Daar bedoelen ze die 70 niet voor" Tjongejonge. Nee hij heeft gelijk! Die 50 km/u geldt ook niet bij hem in de straat. "Nee, mijn dochter mag je gewoon platrijden. Die 50 geldt voor de kinderen van mijn buren"
ja man hebben jullei dat toen niet gezien bij blik op de weg met die lichtblauwe turbo,te hard rijbewijs kwijt zat ook echt voor lul,enne zet ff brt 2 op canvas begint,snelle bakken!!!!!!!!!!!!3vo doet ook mee:lol:het begint nu met rubi
kicke man,vooral die crashes.ferrari met 240 over de kop,nog zo'n ding in het rood in de poeier en zo'n ultra dikke mercedes vet in puin 50 meter voor de finish.
Ik ga denk ik ff naar de site van 3VO. ff navragen wat de nieuwe maximum snelheid word als je denkt dat je gevolgd word of als je je bedreigd voelt. k ben benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben? dan mag ik ook 191 op een weg waar 120 toegestaan is. VET!!!!!!!
De enigste waar ik nog wel waardering voor kon hebben was die officier van Justitie. Kijk het is een l*l, maar geen hypocriet.
Hij vecht tegen snelheidsovertredingen en radar verklikkers, maar is zelf niet betrapt op te hard rijden.
Die geitenwollensokkenrocker (mooi scrabble woord) van 3VO is denk ik echt de lul. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog geloofwaardig over kan komen.
als die geitenwollensokkenrocker nou echt een vent was, gooit ie 't roer gewoon ff flink om. Hij heeft nu aangetoond is dat er helemaal nix mis is met een beetje (beetje, heb 't niet gezien, maar geloof niet dat ie echt haast had?) doorrijden, en ramt dat er gewoon door als nieuwe policy voor die verkeersorganisatie.
En als ie echt een hekel heeft aan al die snelheidsgekken gaat ie maar bij de politie:
afdeling gesubsidieerd slapen. hebben we ook geen last meer van hem.
Dit word volgens mij gewoon weer in de doofpot gedouweh. Dat doen ze altijd daar.
En wij kenneh wel altijd dokuh. Ben zelf nog nooit geflitst maar dat zal ook niet lang meer duren denk ik, ze staan tegenwoordig overal. Nou de mazzel
3VO voert permanent actie voor veiliger verkeersgedrag. Dat doen we door thema-gerichte campagnes, die bijdragen aan bewustwording en gedrag van verkeersdeelnemers. Of door acties die zich richten op overheden en andere verkeersbeïnvloeders, om zo bijvoorbeeld veiliger regelgeving te bereiken. 3VO spreekt namens miljoenen weggebruikers. Dus... naar 3VO wordt geluisterd.
On 2001-12-14 10:07, Menno
wrote:
als die geitenwollensokkenrocker nou echt een vent was, gooit ie 't roer gewoon ff flink om. Hij heeft nu aangetoond is dat er helemaal nix mis is met een beetje (beetje, heb 't niet gezien, maar geloof niet dat ie echt haast had?) doorrijden, en ramt dat er gewoon door als nieuwe policy voor die verkeersorganisatie.
Rij eens door, daar is ie voor
het wordt pas echt stoer met het pedaal op de vloer
On 2001-12-14 10:07, Menno
wrote:
Rij eens door, daar is ie voor
het wordt pas echt stoer met het pedaal op de vloer
Last van verveling? Snij je voorganger in de railing
Voor het SBS6-televisieprogramma van Peter R. de Vries op donderdag 13 december zijn er met een verborgen camera opnames gemaakt van het verkeersgedrag van de woordvoerder van 3VO, Bert Woudenberg. Daarbij is een aantal behoorlijke snelheidsovertredingen op de autosnelweg geconstateerd.
Op 25 oktober had onze woordvoerder het vermoeden dat hij vanaf zijn huisadres door onbekenden werd gevolgd. Om vast te stellen of zijn vermoeden juist was, heeft de woordvoerder wisselende snelheden aangehouden, waarbij ook snelheidslimieten zijn overschreden. De hinderlijke manoeuvres van de achtervolgers, gaven hem een bedreigend, gespannen en gejaagd gevoel.
Toen de achtervolging op 1 november op een uiterst vervelende wijze opnieuw plaatsvond, besloot hij hiervan melding te doen bij het regionaal politiekorps Hollands Midden. Hij heeft over beide achtervolgingsacties en zijn eigen verkeersgedrag mondelinge en schriftelijke verklaringen afgegeven, voorzien van kentekens van de verschillende volgautos. Op basis van deze gegevens heeft de politie informatie ingewonnen en een oriënterend onderzoek ingesteld.
Het bestuur en de directie van 3VO vinden het verkeersgedrag van de woordvoerder als directe reactie op de achtervolgingen weliswaar begrijpelijk, maar kunnen het uiteraard niet goedkeuren dat hij daarbij de maximumsnelheden ernstig heeft overschreden. 3VO is van mening dat de woordvoerder niet adequaat heeft gereageerd op het voorval. 3VO vindt dat er geen enkel excuus is die overtredingen in het verkeer rechtvaardigt.
De gebeurtenissen vormen echter, gezien de uitzonderlijke omstandigheden, geen reden het vertrouwen in de 3VO-woordvoerder op te zeggen.
Ik heb het net op de video gezien.
Tjonge. Hij is zeker de enige zonder mobiele telefoon, en daarom kon ie niet de politie bellen dat ie achtervolgd werd?
Hé, op die persberichtenpagina kon ik vanmorgen niet komen. Ze zeggen het vertrouwen dus niet op. Grote vraagtekens zet ik hierbij. Ik vind dat die Woudenberg voor een woordvoerder wel heel slecht uit zijn woorden kon komen en de meest stomzinnige opmerkingen maakte. Alleen daarom zou ik hem op non-actief zetten. Niet vanwege te hard rijden.
ik heb net ff een mailtje gestuurd naar 3VO, dat ik mijn (overigens niet bestaande) lidmaatschap opzeg als die eikel aanblijft als woordvoerder
(met nogal sarcastische begeleidende tekst trouwens)
als jullie nou ook nog ff mailen
Het is natuurlijk erg makkelijk om achteraf (!) te zeggen dat je gevolgd werd en dat je je bedreigd voelde!
Dus zoals hier al eerder aangegeven, als Leo de Haas en consorten met een camera-wagen achter je rijden en je rijdt te hard dan heb je dus ook een goede reden??!!!!
Als je dan aangeeft dat je "je bedreigd voelde" wordt je midden in je gezicht uitgelachen!!
Toch best jammer dat ze het forum op de site van 3vo nog niet actief hebben staan had daar wel even wat willen vertellen hoe ik er nou precies over dacht.
Volgende keer dat ik van de weg afgehaald wordt door een agent (in burger of niet) dan vertel ik hem ook dat ik me bedreigd voelde en dat ik daarom te hard reed.
Of vertel ze gewoon dat je last heb van achtervolgingswaanzin en dat je dacht dat de hele wereld je aan het achtervolgen was en dat je daarom zo hard reed.
Echt heel tof dit je ken duizende excuses nu verzinnen om van je boete af te komen. Bedankt dhr. Woudenberg, ouwe geitesokke drager..