Is Goed marcel dan hoor ik het wel.
Groeten Arjan
-
De vrijdag tussen kerst en oud&nieuw?
Andere suggesties zijn ook welkom.
Groet,
Marcel
Andere suggesties zijn ook welkom.
Groet,
Marcel
me is uit breda, en ziet wel iets in om te gaan karten, maar heb alleen druk schema, (verhuizing van sussie mischien) maar wil graag op hoogt gehouden worden...... loijkt me weer eens kicken!On 2001-12-14 00:33, Edwin023
wrote:
Mijn auto is begin volgende week klaar. als ik kan ga ik zeker mee. moet ik wel weten waar en wanneer en of er nog mensen uit de richting van Breda/Oosterhout komen. mazzel
me hoort 't wel wat de voorderingen zijn
mzls
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
Hoi allemaal,
Vrijdag avond op 9 feb word er een nieuwe poging gedaan om een kart avond te houden in veendam. Wil iedereen die meegaat zich opgeven voor 29 januari. Dit i.v.m. reserveringen.
Nieuwe lijst met deelnemers:
Catrinus
Marius
[b}Arjen[/b]
Marcel
onbekend
-----------------
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/Hansjo/daily/daypic.html" TARGET="_blank">elke dag een lach</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: catrinus on 2002-01-21 19:04 ]
[ This message was edited by: catrinus on 2002-01-22 17:03 ]
Vrijdag avond op 9 feb word er een nieuwe poging gedaan om een kart avond te houden in veendam. Wil iedereen die meegaat zich opgeven voor 29 januari. Dit i.v.m. reserveringen.
Nieuwe lijst met deelnemers:
Catrinus
Marius
[b}Arjen[/b]
Marcel
onbekend
-----------------
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/Hansjo/daily/daypic.html" TARGET="_blank">elke dag een lach</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: catrinus on 2002-01-21 19:04 ]
[ This message was edited by: catrinus on 2002-01-22 17:03 ]
-
Ik ben ook van de partij! Ik blijf erbij dat iemand de rode lantaarn moet voeren