Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bart V

Jongens julie raden het nooit. Een vriend van mij gaat beginnen met zn rijbewijs, dus ik zeg: ik zal je wel ff leren schakelen en koppelen, spaart je weer een paar lessen. Zogezegd zo gedaan, wij een parkeerplaats gevonden ver van de stad met een formaat van 3 voetbalvelden waar 3 auto's geparkeerd stonden. Dus hij rijden, komt er ineens een politie auto uit het niets opduiken :sad: ??????? dachten wij, en ja hoor we konden uit stappen, ik zat uiteraard niet achter het stuur maar ernaast. Gelukkig was het voor mij niet erg, maar die vriend van mij moet dus waarschijnlijk 300 piek betalen. Heel mischien minder omdat het op een lege parkeerplaats was.

Toch niet te geloven he die ***** lijers van de politie.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

De tering zeg.. wat een scheit honden..

Alsof die klote chappies niets anders te doen hebben.. dan een stel onschuldige jongens te bekeuren..

nana.. sorry geen woorden voor.

Greatz Maik.. PS: was het geen prive terein?
Bart V

Was een parkeerplaats van een zwembad eb golfbaan, denk niet dat het een prive parkeerplaats was, stonden ook geen hekken voor enzo.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

is dit wel het geval.. dan mag de politie je niet bekeuren tenzij de eigenaar van dat terrein hun toezeggen heeft gedaan..

ps: zoek dit ff uit :grin:
Plaats reactie