Dit is René, R5 fanaat en sinds mei 2001 in bezit van een 1985 R5GT turbo(orginele phase I). Na het opknappen van de ROTzooi ben ik nu op zoek naar mensen die me willen adviseren over het rijdend houden van de wagen, en eventuele verbeteringen in het motorische gedeelte (kan wel zeggen dat ik een leek ben) Woon zelf in de omgeving Den-Bosch
alle reacties meer dan welkom!!
Wat is er mis (in het kader van het rijdend houden )
en wat is je budget (voor de verbeteringen...)
en wat is je budget (voor de verbeteringen...)
Hoi Rene,
welkom. Als je gewoon even met concrete vragen komt kan iedereen je wel ff helpen.
Ik woon trouwens redelijk in de buurt.
welkom. Als je gewoon even met concrete vragen komt kan iedereen je wel ff helpen.
Thanks for all your replies dear R5-lovers
Wanna know what to do about this: what's the best way to make your carburettor's air inletpipe airtight? Mine does seem to deform every time plus the 0-ring widens. Any suggestions and personnal experience welcome!
Greetings
<font size=1>[ This message was edited by: 5drive on 2001-11-26 12:22 ]</font>
Wanna know what to do about this: what's the best way to make your carburettor's air inletpipe airtight? Mine does seem to deform every time plus the 0-ring widens. Any suggestions and personnal experience welcome!
Greetings
<font size=1>[ This message was edited by: 5drive on 2001-11-26 12:22 ]</font>
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hallo net was je in het nederlands ! en nu in het engels . hoe zit dat ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
almostright = haastrecht . oudewaters grapje
haastrecht = naburig dorpje
sorry !
haastrecht = naburig dorpje
sorry !
Ja joh, klopt helemaal maar aangezien er ook Engelse reacties komen wou ik het een beetje internationaal houden, sorry voor het ongemak als je van mij Nederlandse, Franse en Engelse vragen ziet verschijnen.On 2001-11-26 22:32, HAAS
wrote:
hallo net was je in het nederlands ! en nu in het engels . hoe zit dat ?
Bedankt. Nou ik probeer maar de problemen voor te zijn eigenlijk. P.s. wat is in de buurt ik woon in Boxtel BIENVENUE!On 2001-11-23 15:57, grossie
wrote:
Hoi Rene,
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat heb ik nu weer gedaan ?
5drive, ik kom haast elke dang in d'bosch dus als je een keer een Clio16v met een raamsticker achterop "WWW.Renault-Tuning.Com"
en daaronder "Respect is everything" moet je vooral ff toeteren.
Greetz,
Jesper
Greetz,
Jesper
On 2001-11-28 11:02, Master
wrote:
5drive, ik kom haast elke dang in d'bosch dus als je een keer een Clio16v met een raamsticker achterop "WWW.Renault-Tuning.Com"
Greetz,
Nou, eh heb wel eens een blauwe clio 16v bij de Renault garage gezien, is die van jou? Wed maar dat we zullen claxoneren!!
Jesper