Ik heb toenstrax ff 210 gereden op de snelweg, wilde ff de kick weer hebben van SNELHEID!!! YOOOOOOEEEE
OP een gegeven moment zag ik een gigantische rookwolk onder mijn auto vandaan komen, ben ik dus gestopt bij de MAC, en gooide vol blijdschap (uhm) mijn mooie motorkap open! Na een goede rookwolk en een nare geur ging ik ff kijken. Heel de motorkap was van onderen nat, en bepaalde delen onder de motorkap waren ook nat. Het komt van de koelvloeistof tank, die naar een te hoge druk lekker in het rondte gaat spuiten. Alleen dit doet ie zo vaak, dat er op een gegeven moment bijna GEEN vloeistof meer in de pot zit! Wie weet mij te vertellen wat er met mijn kliko aan de hand is? Dit is uiteraard niet normaal, en wil dit oplossen. alvast bedankt van unne HELLEMONDER
Of je koeler zit verstopt.
Laat alles goed reinigen en kijk alles verder goed na.
Suc6...
Laat alles goed reinigen en kijk alles verder goed na.
Suc6...
dat 't uit je dop komt spuiten kan beteken dat je dop open blijft staan, of dat de motor gewoon veel te heet wordt.
Te heet worden bij hoge snelheid wordt erg vaak veroorzaakt door een vervuilde/verrotte radiateur.
Te heet worden bij hoge snelheid wordt erg vaak veroorzaakt door een vervuilde/verrotte radiateur.
rev it like a rental