Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Wat je allemaal niet tegenkomt, ik was gisteravond een ommetje aan het maken en zag ineens op een klein parkeerterrein in de buurt waar ik woon een zwarte GTT phase 2 staat op grijs kenteken BZ-.... met een mooie Renault-tuning.com sticker, dus vast wel bekend hier!
Woont de eigenaar daar ook?

Ciao,
Jasper (parelmour-witte phase 1)
Anonymous

Jasper..

Hier is al een topic voor.
Zou je daar het de volgende X in willen posten A.U.B.

Dan blijft het overzichtelijk.
Mzzl...:wink:
Robert dB.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=100" TARGET="_blank">deze</A><!-- BBCode End --> topic !
Anonymous

Sorry volgende keer beter!!
Michiel

Ik was het. Heb een kamer in Nijmegen, maar ben vaak in Roosendaal bij mijn ouders. Ben trouwens geflitst op de Graafseweg. Stoplicht sprong op oranje.....Gas.... en flits. Daarvoor was ik al door de KLPD van de weg gehaald -> geen APK. 180 piekies boete. Was een duur avondje
Anonymous

He Michiel, ik weet er ook alles van kreeg toevallig vandaag verbaal binnen 400,- of voorkomen, reed 84 op de St.Annastr.
Voorlopig geen stoplichtsprintjes meer voor mij! Of ik moet een gtt tegenkomen:smile:
Ciao,
Jasper
Michiel

Jasper,
Is die parelmoer witte bij het station van jou. In de buurt van dat klooster?
Jesper16v
Contacteer:

Dus er komen hier steeds meer mensen uit Nijmegen en omstreken. Kunnen we misschien een keertje een stukje touren!!! :smile:

P.S. ik heb die zwarte ook al een keer gezien maar ging andere richting op kon em dus niet ff mijn zelfde sticker laten zien :smile:
Anonymous

Nee, die is het niet Michiel, volgens mij is dat gewone witte, niet echt goede staat ook!
De mijne staat in het Centrum op parkeerplaats achter V&D, heb daar vergunning.
Ciao,
J.
Plaats reactie