het is wat met die virussen de laatste tijd,is het een nog niet weg komt het ander alweer aanfietsen ,er zijn maar twee dingen tegen te doen ,
1,open nooit post met een atatchment als je niet weet van wie die is ,dus nooit een openen als die van een vreemde is
2 een goede virus scanner instaleren ,ik draai met norton virus scanner 2002 en die is echt goed ,scand de mail ,scand op internet de site's noem maar op ,o ja trouwens als iemand hem moet hebben zeg het maar ,greetz the marc man
Ja die Norton internerd security 2002 is echt goed. Inkomende mail en uitgaande mail checken, duurt iets langer als normaal maar je bent er wel zeker van dat je geen virussen binnen krijgt. Wat ik ook heel erg sterk vindt van dat stukkie software is de LiveUpdate niet zoals bij McAffee dat je via via je updates moet halen, nee gewoon om de zoveel tijd even connecten en dan haalt hij de nieuwste virusdefinities op echt beter.
En natuurlijk de Firewall ook een goeie (behalve als je wil ftp'en)
ja die live update is super ,bij mij doet die dat automatish iedere dag, ik wil wel up to date blijven he wat beterft virus ,maar zoals je al zegt een super stukje software greetz the marc man
Voor gebruikers hier en thuis van de programma's Outlook en
Outlook-Express geldt dat ze beducht moeten zijn voor een email
waarin een screensaver wordt aangeboden. Deze email bevat een
virus genaamd: W32.Goner; het wordt aangemerkt als gevaarlijk
daar het verschillende bestanden op je computer kan wissen.
Zorg dat je thuis je anti-virus software update.
Ik heb het idee dat idereen hier op het forum elkaar loopt te infecteren, maar niemand buiten het forum. Ik had het virus ook, en het schijnt dat dat virus zichzelf heeft doorgestuurd naar sommige mensen op het forum hier, maar verder niemand anders in mijn adressen lijst die niet op dit forum zit. HOE KAN DAT???
ik draai met norton virus scanner 2002 en die is echt goed ,scand de mail ,scand op internet de site's noem maar op ,o ja trouwens als iemand hem moet hebben zeg het maar ,greetz the marc man
ik draai met norton virus scanner 2002 en die is echt goed ,scand de mail ,scand op internet de site's noem maar op ,o ja trouwens als iemand hem moet hebben zeg het maar ,greetz the marc man
Ik zou hem graag willen hebben
moet je zoeken op het internet...via mopheus/kazaa, of via de ftp
Ach een kleine 650MB (heb hem gisteren gebrand voor iemand) versturen over de mail lijkt mij heel verstandig. Vandaar ook dat het internet momenteel super traag is
ik heb nu alleen de exe file gestuurd , dat ging wel ,eerst wilde ik de gehele map sturen ,maar dat ging dus niet ,toen alleen de exe gestuurd en dat ging wel
Maar Hans, keb de komplete versie wel liggen...als je die wilt hebben moet en eens langs een FNB meeting komen, of er voor zorgen dat je weet/snapt hoe fxp-proggies werken - dan is het een kwestie van een pub doorgeven
Het installatie programma is 45,2 MBin totaal.
Je kun de files stuk voor stuk mailen maar dan het je 1 probleempje. Er is namelijk een bestand van 10 Mb
dus installeer effe een share progje en download norton 2002. Is wel het makkelijkst.
On 2001-12-05 18:08, Robert dB
wrote:
Maar Hans, keb de komplete versie wel liggen...als je die wilt hebben moet en eens langs een FNB meeting komen, of er voor zorgen dat je weet/snapt hoe fxp-proggies werken - dan is het een kwestie van een pub doorgeven
Ik ga gewoon binnekort ff langs een FNB meeting komen
On 2001-12-05 18:08, Robert dB
wrote:
Ik ga gewoon binnekort ff langs een FNB meeting komen
aaaaaaarghh kreeg net mail van ene mase maas of zoiets ,bleek een virus te hebben gelukig dat norton hem eruit viste ,anders was ik weer zoet geweest , heb net 5 dagen windows xp draaien, zou hem niet echtw eer willen formateren of zo ,dus een pluimpje voor norton joepie