Mijn auto is net helemaal gespoten. En heb dus een motorkap met booskijkers erop gekregen. maar nu het volgende, ik krijg met geen mogelijkheid de motorkap er netjes op. Het lijkt wel of de motorkap onder spanning staat. en de voorkant ligt lager dan de zijschermen. hoe kan ik dat verhelpen??? Ik ben door al mijn opties heen HELP!!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Heb je wel carrosserieringen gebruikt om de afstand tussen je booskijkers en je koplampen te stellen?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Heb er aardig wat ringen tussen gedaan maar dat mocht niet helpen. heel irritant
en dan zit de motorkap altijd nog te laag.

en dan zit de motorkap altijd nog te laag.
BTW Jan is een sukkel!!
Ik luister ff mee naar de goede tips. Sinds ik 't torretje van me clio gewisseld heb, kan ik de kap niet meer dicht laten vallen, maar moet met de hand aanwijzen waar 't slot zit. Heel irritant, en ik kom er met stellen ook echt niet uit
rev it like a rental
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Pcies, is je motor niet "te groot"?On 2001-12-05 00:14, ARJEN
wrote:
Komt de motor misschien ergens tegen de klep aan (lol)?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
Nee jongens, dit gaat over de Clio. Dat van: "d'r zit gewoon teveel hardware onder de kap" is met m'n 4tje. De oplossing is dan ook gewoon heel simpel:
De haakse slijper
(sindsdien heb ik 't officieuze record 'lichtste motorkap '
binnenwerk zit er namelijk niet al te veel meer in.
De haakse slijper
(sindsdien heb ik 't officieuze record 'lichtste motorkap '

rev it like a rental
heb het zelfde gehad
gewoon naar een carroseriebedrijf
gaan die trekken de kap er recht op
kost wat,heb ie ook wat.
gewoon naar een carroseriebedrijf
gaan die trekken de kap er recht op
kost wat,heb ie ook wat.
Kun je het scharnierstuk niet los draaien en die een beetje opboren zodat je het wat omhoog kunt zetten?
Heb ik al geprobeerd maar dat gaf helaas ook niet genoeg resultaat. Ik begrijp er niets van.
hmmz had ik eigenlijk niet echt problemen mee....
Beetje buigen aan je moter kap. zitten er geen dopjes waar je moterkap op valt? die kun je toch uitdraaien???
Suc6
-----------------
[ This message was edited by: Visscher on 2001-12-05 21:15 ]
Beetje buigen aan je moter kap. zitten er geen dopjes waar je moterkap op valt? die kun je toch uitdraaien???
Suc6
-----------------
[ This message was edited by: Visscher on 2001-12-05 21:15 ]