Hé, dat is mooi.On 2001-12-04 17:09, Ploegah
wrote:
Yoepie 1
we zijn site vna de maand december bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl" TARGET="_blank">meganecoupe.nl</A><!-- BBCode End -->
Zijn toch wel toffe gasten daar

Hé, dat is mooi.On 2001-12-04 17:09, Ploegah
wrote:
Yoepie 1
we zijn site vna de maand december bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.meganecoupe.nl" TARGET="_blank">meganecoupe.nl</A><!-- BBCode End -->
Heb iets gehoord van zaterdag eerste meeting met 100% opkomstOn 2001-12-04 16:09, robert
wrote:
nog animo voor een
renault longitudinal engine club?
Tlijkt me gelijk wel een aardige selectie voor de diehards.
r
Logo wordt hard aan gewerkt mijn zus is grafisch ontwerpster dus die snapt het wel.On 2001-12-04 21:15, NonFerro
wrote:
alles helemaal top jongens! Ik voorspel dat het een goed jaar gaat worden! En zal er zeker vaaaak bij zijn op meetings e.d.
Vroeg me alleen nog af of er behoefte is voor een echt logo? (behalve de tekst RTC ~respect is everyting~)
Tis maar een brainstorm van me...maargoed mocht er interesse zijn, wellicht dat ik daar wat mee kan (werk namelijk bij een architectenbureau, en wij weten wat ontwerpen is!!)
kan me ook voorstellen dat dit overbodig is hoor, kijk maar, ik hoor het wel
Greetz
Robert
mocht er anders nog hulp nodig zijn bij het maken van bijvoorbeeld presentatie materiaal, dan hou ik mezelf aanbevolenLogo wordt hard aan gewerkt mijn zus is grafisch ontwerpster dus die snapt het wel.
Tipje van de sluier het wordt vet dat logo..
okiedokiOn 2001-12-05 14:41, Tino
wrote:
Staat genoteerd..
idd niet zoals bij de Renault Sportives clubje -> 600 leden, en maar 20 man op een meeting!! :-*On 2001-12-05 16:04, Martijn T.
wrote:
Thanx Zeeuw, ja wat we er mee bedoelen is dat je niet lid moet worden om bij een cluppie te horen en je er verder niet mee bezig houden. Maar ik denk dat het enthousiasme hier wel goed zit,
dus daarom streven we naar een goed aanwezigheidspercentage, lijkt me toch ok?
En inderdaad, er zijn uitzonderingen, no problem
blka ???On 2001-12-16 20:14, Tino
wrote:
blka