Turboworld, had van die jongens een kaartje gekregen voor Speed&Design, ben ze dus ff wezen bedanken.Ze willen toch heel graag een bannertje plaatsen op de site en een voorlichtingsdag houden. Ondanks dat we geen turbo's (op de diesels na dan) in de club hebben.
Ik heb begrepen dat jullie vrijdag met ze gesproken hebben.
Ik heb begrepen dat jullie vrijdag met ze gesproken hebben.
Geweldigenoten.
Ik vond het dus 3 x nix.
Gelukkig had ik het kaartje gratis en was het parkeren gratis.
Volgend jaar zien ze me daar niet meer.
Ik vond het dus 3 x nix.
Gelukkig had ik het kaartje gratis en was het parkeren gratis.
Volgend jaar zien ze me daar niet meer.
-
- Contacteer:
je hoeft niet in de bres te springen voor vrouwen, hoor... ben er zelf ook eentjeOn 2001-12-02 02:32, Bankie
wrote:
heeft niks te zeggen,die van mij heeft er zowat meteen na het slagen in gaan rijden,en ze rijdt perfect,naar mijn mening heb je die ervaring waar jij het misschien over hebt pas echt nodig als je ook zou gaan raggen,wat de meeste jonge vooral jongens doen die pas hun rijbewijs hebben,vindt zelf soms ook wel dat menig huisvrouwtje tuttig rijdt,maar het is bewezen feit dat er minder ongevallen plaatsvinden met vrouwen dan met mannen en dat vrouwen zich beter kunnen beheersen wat het sporten betreft.
dus ik ben van mening dat al zou dit voor haar haar eerste auto zijn dat dat absoluut geen probleem hoeft te zijn,mijn zus reedt bijvoorbeeld na haar slagen meteen in zo'n nissan 300 zx,en deze zijn ook niet traag.

Kzou er als tie echt mooi is 3000 voor geven....Vraagprijs is 7000 piek.
Is het de moeite waard om daar even langs te gaan deze week?? en wat is een faire prijs (als ie echt top is denk ik aan 6000/6250)
Alvast bedankt, jongens!!
-
- Contacteer:
als ie niet wordt verkocht vanavond gaan we donderdag met een renaultmonteur/-liefhebber en vakman er naar kijken.
Als ie echt goed is dan vind ik hem toch echt meer waard dan 3000 piek, maar we zien het wel....
Als ie echt goed is dan vind ik hem toch echt meer waard dan 3000 piek, maar we zien het wel....
Ik vind 6000 wel heel veel geld hoor.....
(mijn laguna uit 1995 staat nu ook te koop en daar vraag ik ook 6500,- voor !)
-
- Contacteer:
ja maar, als ik er een koop (mijn vrouwtje dus) moet ie wel aan een paar eisen voldoen.
ten eerste moet ie harstikke goed zijn maar bij voorkeur ook zwart en met al wat leuke opties omdat we niet echt geld willen steken in het opleuken van een oudere auto, bij de megane is het leuk maar bij een auto van 13 jaar ietsje minder vinden we.
Hier zitten dus al koni's, wielen, uitlaat en kuipstoelen in. Wat er op neer komt dat als wanneer ie echt goed is er weinig nog maar in hoeft te worden geinvesteerd (normaal onderhoud nagelaten dan), leuke installatie erin (2e hands setje ff ergens vandaan toveren
en klaar een leuk wagentje voor de hobby en vriendin.
Als ie motorisch niet super is dan is ie veel te duur dat ben ik met je eens...
Maar miss. praten we wel over nix we zien het wel van de week
ten eerste moet ie harstikke goed zijn maar bij voorkeur ook zwart en met al wat leuke opties omdat we niet echt geld willen steken in het opleuken van een oudere auto, bij de megane is het leuk maar bij een auto van 13 jaar ietsje minder vinden we.
Hier zitten dus al koni's, wielen, uitlaat en kuipstoelen in. Wat er op neer komt dat als wanneer ie echt goed is er weinig nog maar in hoeft te worden geinvesteerd (normaal onderhoud nagelaten dan), leuke installatie erin (2e hands setje ff ergens vandaan toveren

Als ie motorisch niet super is dan is ie veel te duur dat ben ik met je eens...
Maar miss. praten we wel over nix we zien het wel van de week

Gevoelswaarde is natuurlijk niet in geld uit te drukken. (of zoiets softs
)
hou alleen wel in je achterhoofd dat de auto al 209.000 kilometer heeft gelopen (minimaal) en dat de vorige eigenaar er al die onderdelen in heeft gestopt.. Waarom stopt hij die onderdelen erin ? Omdat hij wel van een stukje sportief rijden houd. houd hij alleen van sportief rijden of ook van z'n GT (lees: is tie GT goed warm en koud gereden). Blijft de vraag waarom verkoopt hij hem ? OK, hij gaat trouwen maar hij heeft al wat langer wat met die vrouw neem ik aan (trouwen komt doorgaans niet uit de lucht vallen). Of is de GT gewoon afgeragd ? Ik hoop van niet maar voor die prijs mag je echt veel verwachten dus dan moet alles toppie zijn.
Ik hoop dat je ondanks al je verliefheid
toch een beetje nuchter kan kijken want een revisie turbo, bijvoorbeeld, is behoorlijk duur. (1200 piek bij de goedkopere turbo boer)
Misschien ben ik wat negatief maar ik probeer je voor een miskoop te behoeden (been there done that
).

hou alleen wel in je achterhoofd dat de auto al 209.000 kilometer heeft gelopen (minimaal) en dat de vorige eigenaar er al die onderdelen in heeft gestopt.. Waarom stopt hij die onderdelen erin ? Omdat hij wel van een stukje sportief rijden houd. houd hij alleen van sportief rijden of ook van z'n GT (lees: is tie GT goed warm en koud gereden). Blijft de vraag waarom verkoopt hij hem ? OK, hij gaat trouwen maar hij heeft al wat langer wat met die vrouw neem ik aan (trouwen komt doorgaans niet uit de lucht vallen). Of is de GT gewoon afgeragd ? Ik hoop van niet maar voor die prijs mag je echt veel verwachten dus dan moet alles toppie zijn.
Ik hoop dat je ondanks al je verliefheid
Misschien ben ik wat negatief maar ik probeer je voor een miskoop te behoeden (been there done that

Ben zelf nu ook vollop bezig een auto te kopen en man man man wat is dat slecht voor de nachtrust.......
Sterkte !
Sterkte !
-
- Contacteer:
ja gelukkig beschikken we over een renault man die met ons meegaat met meer dan 30 jaar renault dealer ervaring, is het nix dan weet hij dat snel genoeg en hij is objectiever dan ons.
Renault dealer raadde eigenlijk het hele 5 gt turbo verhaal af en bood een leuk 1.4 tje aan als dat wat is dan miss. wordt het zoiets maar we zijn eigenlijk op deze afgegaan omdat we voor een hoge prijs veel verw88, we zien het wel
Renault dealer raadde eigenlijk het hele 5 gt turbo verhaal af en bood een leuk 1.4 tje aan als dat wat is dan miss. wordt het zoiets maar we zijn eigenlijk op deze afgegaan omdat we voor een hoge prijs veel verw88, we zien het wel

-
On 2001-12-03 17:45, Rudeboy
wrote:zegt ie niet...On 2001-12-03 16:35, ploegah
wrote:
Paul, misschien heb je het ergens al geschreven hoor, maar wat voor iets wil je gaan kopen?
-
- Contacteer:
we gaan waarschijnlijk donderdagavond kijken incl. de renault monteur ff kijken wat het wordt 
ik hoop dat ie super is dan weer een renaultje erbij!!
Greetz

Greetz
-
- Contacteer:
strakjes de uitslag we rijden dadelijk weg voor een proefrit en dergelijke
best wel spannend......

best wel spannend......
-
succes, hopelijk is het wat!!On 2001-12-06 17:14, meganefreak
wrote:
strakjes de uitslag we rijden dadelijk weg voor een proefrit en dergelijke![]()
best wel spannend......
burn rubber

-
- Contacteer:
On 2001-12-06 17:14, meganefreak
wrote:
best wel spannend......
-
- Contacteer:
Ik hoop voor je dat het wat word. Als je die turbo hoort blazen en de auto is verder in een hele goede staat dan ben je zo verkocht.On 2001-12-06 17:14, meganefreak
wrote:
best wel spannend......
Ik denk ook dat het een verkoop praatje is dat er al iemand komt kijken. Suc7. Mazzel
-
- Contacteer:
On 2001-12-04 18:11, meganefreak
wrote:
we gaan waarschijnlijk donderdagavond kijken incl. de renault monteur ff kijken wat het wordt
En wast wa? Of was het bagger.
Greetz
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
deze <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html" TARGET="_blank">www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html</A><!-- BBCode End -->