Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
marco

hallo mensen ik zit met een klein probleempje,mijn motor slaat af en toe gewoonweg dood,sta ik voor een stoplicht of zo slaat die gewoon in een keer af zo maar uit het niks,af en toe is het ook net alsof tie stottert onder het rijden ,let wel hij doet het niet altijd soms rijd ik dagen is er niks en dan van de een op de andere dag heeft die van die kuren,het is wel zo als die afslaat en ik draai de sleutel om dat die dan wel weer meteen start ????
en meestal naar een of twee keer is het weer weg , snap er niks van ,iemand mischien een sugestie of een oplossing???
greetz marco
Rudo

Carburateur een beetje viezig? korreltje zand in sproeier of zo.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ja je zou het wel zeggen dat dit ruikt naar een vieze carb. Effe uit elkaar trekken en goed schoonmaken, revisie setje halen bij de Renault dealer (69 gulden) en dan weer in elkaar zetten.
marco

oke ga ik dat maar eens doen , was toch al vanplan om zo een revisie setje te halen bij meneer renault,verders komen er geen bijzonderheden bij kijken als ik die carburateur loshaal?????????
greetz and thx marco
Tino
Erelid - RvT

Nee het is vrij simpel zo'n carb. er af te halen en te reviseren, je moet gewoon zo denken alles wat open ken moet je even vervangen en goed schoon maken.
marco

oke thx 10o
Daaf (Davy)

On 2001-12-03 12:18, 10o
wrote:
Nee het is vrij simpel zo'n carb. er af te halen en te reviseren, je moet gewoon zo denken alles wat open ken moet je even vervangen en goed schoon maken.
10o hoe kom je erbij dat een revisiesetje 69 piek kost....???
Ben onlngs langs mr Reno gegaan, kostte een pakingstet al 120 piek en als ik alle membraantje etc erbij wilde nog eens 174 piek.
Wat zit er dan in jouw revisieset? 1 pakking??? :smile:
marco

uhm ,raar dan ,maar oke ,tino wat zat er allemaal bij ,bij het revisie setje van jouw ,kan toch niet dat daar zo een groot verschil in zit qua prijs , lijkt me sterk
greetz marco
Tino
Erelid - RvT

On 2001-12-03 13:21, Davy
wrote:
On 2001-12-03 12:18, 10o
wrote:
10o hoe kom je erbij dat een revisiesetje 69 piek kost....???
Ben onlngs langs mr Reno gegaan, kostte een pakingstet al 120 piek en als ik alle membraantje etc erbij wilde nog eens 174 piek.
Wat zit er dan in jouw revisieset? 1 pakking??? :smile:
Nou toen ik mijn revisiesetje kocht bij Reno van gorp in rotterdam koste me het 69 piek en daar zaten alle pakkinkjes en alle rubbertjes in die je nodig heb om hem te reviseren. Dit was een jaartje geleden dus vandaar dat ik zeg dat het 69 gulden kost.
marco

ik ga morgen eens informeren naar dat setje en dan laat ik jullie wel weten wat die kost :lol:
greetz marco
Plaats reactie