Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Job-turbo
Contacteer:

Nou, heb gisteren met succes mijn spruitstuk pakking vervangen. Tijdens proces heb ik ook de Turbo los gehad. Heb geprobeerd om de olie toevoer van de turbo los tehalen. Dit is niet gelukt. Maar.. nu kwam ik er vandaag achter dat hij daar wel olie lekt :sad: Krijg met geen mogelijkheid die slang weer vast/dicht. Wie kan mij helpen?? Misschien helemaal los halen en dan er weer opnieuw opzetten. Wie heeft hier ervaringen mee??

Groeten Job
Jan-Geert (Momentsleutel)

er zitten twee moeren op , je moet ze allebij vastdraaien anders lekt ie altijd , vraag bas anders even , we hadden met zijn alleerste gt t zelfde probleem , toen heeft zn pa het opgelost
Job-turbo
Contacteer:

Dan moet je ze dus tegen elkaar indraaien neem ik aan. Welke bout moet dan welke kant op???

volgen mij allebij vast , de onderste met de klokmee , dan vasthouden en de bovenste met de klok mee.. zo was het volgens mij ,suc6
Job-turbo
Contacteer:

ThanX

HEB FF nagedacht maar was toch anders , je moet eerst de onderste moer losdraaien , dan deze vasthouden en de bovenste vastdraaien , daarna de onderste weer vastdraaien.. suc 6
Gilles
Contacteer:

hehe pas op dat je um niet verziekt, heb slechte ervaringen met olieslangetjes bestellen bij de dealer:grin:
kost je rond de 250 piek voor niet slangetje, en dan nog maar de vraag is het de juiste!..lol
ik heb het hier al eens eerder over gehad,. mijne lekt ook, maar niet op de snijkoppeling zoals bij jouw begrijp ik....
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Plaats reactie