Bedankt voor de info alvast tot nu toe, als ik jullie was zou ik even een topic aanmaken zodat iedereen alvast over het een en ander geinformeerd kan worden.
Moeten jullie je ook bij de KvK inschrijven, of is dat niet nodig?
Komen er ook clubartikelen, stikkers etc, zou wel leuk zijn natuurlijk.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Tuurlijk heb ik wel wat extra info voor je.On 2001-12-02 22:37, SuperCinQ!
wrote:
Heeft er niemand extra info voor me?
Merchandising van de club komt er aan, zijn we hard mee bezig (Stickers, shirts, condooms, ehmmm noem maar op...)
Vanaf 1 - 1 - 2002 willen we officieel zijn dus deze maand zijn we heel hard bezig met de laatste puntje op de i te zetten. Geloof me we zijn aan het stressen

Vanaf 1 - 1 - 2002 zal er ook licht komen op wat het gaat kosten (contributie). Dus wacht nog even geduldig af deze maand en hou deze site goed in de gaten zodat je geinformeerd blijft.
mocht je nog meer vragen hebben stuur dan even een mailtje.
nou nou , het is allemaal wat he ,ik ben echt reuze benieuwd naar die nieuwe site ,mede dank aan tino met zijn preview:lol:,enne het is net alsof ik op een kado lig te wachten zo spannend is het
,nou voor de mensen die deze maand dus super over uren draaien ,veel plezier en maak er iest moois van

10o bedankt voor je hulp, is er verders helemaal geen meeting meer dit jaar?
En wanneer zijn er weer meetings volgend jaar?
Nou ja, dit jaar duurt nu nog maar krap 4 weken, en ik denk dat heel veel mensen andere verplichtingen hebben zo met de feestdagen?On 2001-12-04 18:24, SuperCinQ!
wrote:
-
- Über-Spammer
En zo niet, kom dan ff langs in Bodegraven. op vrijdag rond 2100 uur... bij de MAC.. D.On 2001-12-04 18:29, Rudeboy
wrote:Nou ja, dit jaar duurt nu nog maar krap 4 weken, en ik denk dat heel veel mensen andere verplichtingen hebben zo met de feestdagen?On 2001-12-04 18:24, SuperCinQ!
wrote:
En wanneer zijn er weer meetings volgend jaar?![]()
>