-
ik heb vandaag mijn clio16v opgeblazen helaas weet er iemand een goed revisie bedrijf behalve achterberg?
-
ROUWDAG!
-
hahaa
-
Yep, Bas heeft een blauwe clio 16V
Dat is wel zonde van die Clio.
Ik weet ook nog een Kadett te koop staan... Misschien iets voor jou?
Ik weet ook nog een Kadett te koop staan... Misschien iets voor jou?
Ik verkoop hem alleen aan mensen die echt een hart hebben voor de Kadett. Ik denk dat Cliomaniac wel geschikt is.
En by the way Cliomaniac:
rauwdag = rouwdag
En by the way Cliomaniac:
rauwdag = rouwdag
-
rauwdag = rouwdag

Ik kan ff het volgende zeggen, ik ga maybe mijn clio in onderdeeltjes verkopen. Zodoende heb ik dus ook een Achterberg motor in de aanbieding met slechts 13000 km erop. Blauw blok, blauwe kop en snelle nokkenassen. Uiteraard heb ik dus nog veeel meer in de aanbieding maar wil eerst ff de interesse polsen voordat ik eraan begin.
als Cliomaniac die neemt wordt het voor hem een feine dach.
Zeeuw, ik snap je echt nie meer!
Wat is er aan de hand?
Nu in onderdelen verkopen, moet je er zo snel vanaf ofzo?
Dat ding is veel te mooi, gewoon even een nummer erin slaan, en klaar is Kees, of Zeeuw natuurlijk.
Kom op man!
Wat is er aan de hand?
Nu in onderdelen verkopen, moet je er zo snel vanaf ofzo?
Dat ding is veel te mooi, gewoon even een nummer erin slaan, en klaar is Kees, of Zeeuw natuurlijk.
Kom op man!

Ik hpef er niet snel vanaf maar ik word gewoon zo moe van die gasten bij de RDW. FF een ander nummer erin slaan zit er niet in. Tevens ben ik door al dit gezeik de auto beu geworden. Is zeker niet terecht maar zo werkt het bij mij nu gewoon ff. Ik heb een auto nodig en heb geen zin om nog kweet niet hoe lang te wachten. Deze auto zonder kenteken verkopen schiet ook niet op dus benik ff aan het polsen of er interesse is naar de onderdelen. Ik heb een ebdrag in mijn hoofd wat ik er voor wil hebben en als datin de buurt komt doe ik het misschien zo.
Maar wat is er aan de hand met die auto dan Zeeuw? Heb je geen chassisnummer ofzo?
-
wat voor onderdelen gaan er nog meer volgen??
Grossie,ik zou zeggen lees ff topic APK gedonder en voor NON-FERro:
in principe heb ik dan alles te koop, heb een williams voortrein met bilstein cup schokbrekers, waarmme je camber in kunt stellen, coupe motorsteunen, noem maar op.
in principe heb ik dan alles te koop, heb een williams voortrein met bilstein cup schokbrekers, waarmme je camber in kunt stellen, coupe motorsteunen, noem maar op.
Oej, die speedlines...
Als ik het geld had...
Als ik het geld had...
-
wat zijn dat eigenlijk?On 2001-12-02 15:51, grossie
wrote:
Oej, die speedlines...
Als ik het geld had...
dat zijn de velgen die onder de Williams standaard zitten.
waarschijnlijk zijn die van Zeeuw gewoon lichtmetaal/zilverkleurig. Naar mijn mening de mooiste velgen die onder een Clio te krijgen zijn (en dan in de zilveren uitvoering)
waarschijnlijk zijn die van Zeeuw gewoon lichtmetaal/zilverkleurig. Naar mijn mening de mooiste velgen die onder een Clio te krijgen zijn (en dan in de zilveren uitvoering)
-
BOEHOEHOEH weer een Clio :evil:dood....

-
aha, nu herinner ik het me ook weer, maargoed Zeeuw keb die dus al, maar dan in goudOn 2001-12-02 16:50, grossie
wrote:
dat zijn de velgen die onder de Williams standaard zitten.

verder zit er denk ik nix bij om me clio op te leuken, sorrie...hopelijk zijn er andere geinteresseerden!
Wat versta je onder de voortrein?? Subframe, draagarmen, fusees eventueel de aandrijfassen en stuurhuis??