Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Heb ik weer, vorrige week mijn 5 helemaal opgeknapt, opnieuw gespoten, net klaar met opbouwen, alleen het overgrote deel van het interier moest er nog in.
Ik ga vanmiddag even Utrecht in, even shoppen, sta ik voor een stoplicht, duikt er een $#%$^$ Koeriersbus in mijn achterkant! :sad:
Mooi balen dus! :sad:
Reeds staat de 5 weer bij de spuiter, maar vrolijker wordt ik er niet van. :sad:
Hierna gelijk even een taxatie-rapport laten maken, en niet met mijn 5 de binnenstad in. :sad:
Rudo

Das dus mooi kl#te voor je!!! :sad:

Gelukkig hebben ze je kleur nog op de plank staan? :wink:

Maar het blijft <a href="mailto:k@t" target="_new">k@t</a>!! :sad::sad:
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Supercinq!,

Balen ja :sad:
Was die gozer die bij je achterin klapte aan het slapen of zo?

Sterkte er mee!

Groet,

Mas
Anonymous

Ze rijden vaak als gestoorden die koeriertjes, zag laats Blik op de weg, en toen was er ook een lekker in de weer.
Die gozer zocht een bepaalde straat, genaamd het Zandpad ofzo, kennen jullie die?! :wink:

Alle gekheid op een stokkie, hij was in zijn stratenboek aan het zoeken, dus daar werd ik de pineut van. :sad:
Ik ga hem na het opknappen gelijk laten taxeren, moeten jullie ook doe als jullie ooit een sop gaan knappen. :smile:
Hans R.

SuperCinQ!.....Waarschijnlijk wou hij die nieuw gespoten 5 ff van dichtbij bekijken.....te dichtbij :wink:

Maar wel rot voor je :sad:....als je mazzel hebt hou je er nog wat geld aan over
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Was die gozer iets aan et opzoeken in een stratenboek??:sad: Wat een LUL(sorry voor m'n taalgebruik) Dat soort lui mag je van mijn part de weg af trappen. Net zoals die mensen die zitten te bellen achter het stuur!:sad: Levensgevaarlijk!
Anonymous

Fundust, geld aan overhouden?
Als ik nou met een wrak mee dan verdien je er wat aan.
Ik wil het allemaal weer netjes hebben, dus als ik pech heb kost het me alleen maar meer! :sad:
Echt Kl*te! :sad:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hier zou ik echt goed ziek van zijn.
Dit is net of je ergste nachtmerrie uitkomt!
Hans R.

SuperCinQ!......Bij mijn Clio is er een keer ingebroken, maar omdat ik het goedkoop weer kon laten herstellen bleef er toch nog wat geld over :grin:

Maarja een R5 is voor de verzekering ook niets meer waard dus voor het zelfde geld word hij zomaar totalloss verklaart :sad:
Zj*rZ

Sjezus, mooi balen man :sad:

Een maat van me heeft ook elke keer van dat soort shit met z'n GTT. Krijgtie weer geld van de verzekering, fixed tie de boel weer, rijd ie er ff in......... Klets.. kannie weer overnieuw beginnen. Hij heeft nu al 3 keer zonder dat het zijn schuld was zoiets meegemaakt.

Echt vet balen!
Die Normale Bakken rijders willen ons Renno chauffeurs gwoon allemaal van de weg af hebben ofzo :smile:

GreetZ & Suk6!
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-11-29 00:02 ]</font>
Patrick L.

Shit voor je, net nu die wagen van je klaar is.Succes met de afhandeling van de schade. Is de carrosserie van binnen (kofferbak) ook vervormd?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Inderdaad, kutkoeriers.
Halve wilden over het algemeen
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Marius

pffff, wat balen zeg.
Job-turbo
Contacteer:

nou, ik heb ook iets moois, Zaterdag heb ik mijn GT bij de spuiter weggehaald. Alleen de bijrijder deur tochte wat. Volgens de spuiter kon ik het wel heel lichtjes bij buigen, dus ik heeel voorzichtig.....KNAK de hel bovenkant van mijn vers gespoten deur krom GVD (sorry) Dus maar een nieuwe deur besteld en die er maar in (zucht) je blijft ook altijd bezig....

Maar dat van jouw is natuurlijk ook K*T
mathijs

ik weet hoe je je voelt, echt balen voor je man!
had mijn auto pas laten spuiten stap mijn auto uit, ik heb mjn handen vol dus probeer de deur dicht te doen met een licht duwtje van mijn heup duw ik er een deuk in! :sad: :sad:
hij was net 2 maanden geleden gespoten, echt balen!
het ergste is nog dat ik het zelf deed dus kon alleen maar op mezelf K#%$&*^%!!!!!!!!! :evil:
veel succes ermee.
Anonymous

Bedankt voor jullie steunbetuigingen! :smile:
Schade is, een nieuwe achterklep, nieuwe bumper, en een zijskirt.
En verders is de klap niet doorgedrukt, dus gelukkig maar. :smile:

Volgende week rijdt mijn schatje weer. :smile:
Maus

On 2001-11-29 19:15, Peter
wrote:

KUTKOERIERS !
Danku!

Het is kl#te dat er eentje achterin duikt omdat ie een straat aan 't zoeken was in z'n stratenboek, maar die man / vrouw probeert ook gewoon z'n werk te doen.
Marcel dLC

Ben jij koerier ofzo maus??
Bart V

Ze ''proberen'' inderdaad hun werk te doen, maar blijkbaar lukt het ze niet.
Anonymous

On 2001-11-30 17:13, Maus
wrote:
maar die man / vrouw probeert ook gewoon z'n werk te doen.
Proberen doe je maar op de parkeerplaats
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als je een kaartenboek wil bekijken doe je dat niet als je nog aan het rijden bent! Dat is echt levensgevaarlijk! Net zoals bellen en zelfs films kijken onder het rijden (ik heb het al een keer gezien!).

Zwaar beboeten dat soort mensen... Of ze nou aan het werk zijn of niet!
Anonymous

je moet doen wat je wilt als je het het maar niet tegen mijn auto aan doet vind ik het gescheten. Ik bel zelf heel vaak in de auto, kaartlezen, sjekkies draaien pas de probleme. Maar ik ben nog nooit tegen iemand aangereden, want ik ben aan het opletten.
Bart V

Tja autorije, je kan het of je kan het niet he.
Anonymous

zo is dat !

als je een beetje dol bent op je auto kijk je ook wel drie keer uit voordat je hem ergens tegenaan zet. (ik ben wel eens met een golf van de zaak een plantsoen ingereden toen ik mijn laptop probeerde aan te zetten... :lol: )
Marius

Lekker buiten werken !
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

dat is flink klote... suc6. verder gozar!

btw: mijn scherm is gespoten en deuk eruit gehaald! ook mijn skurt of skirt hoe je het ook schrijft is glad gemaakt en gespoten..

hoeveel mag dit geintje kosten???
700?? ballen F700,- :sad:
Plaats reactie